Hakutulokset

1. Z

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ja mun mielestä välikierrot on hanurista, ne vain lisää stressiä ja siltä osin heikentää mahdollisuuksia onnistua :mad: Siis jos ei tarpeellisuudesta ole oikeasti näyttöä.
  2. Z

Lullaby luin täällä ihan pöyristyneenä sun kirjoitusta. Ihan hirveää, hirveää, hirveää epäoikeudenmukaista ja epäammattimaista kohtelua olet saanut. Ja karmeaa, että tässä asiassa riski vieritetään pelkästään asiaakkaalle ja heidän huonoa päätöksiään ei voi edes kritisoida, niin että se...
  3. Z

Seawind älä vielä heitä kirvestä kaivoon, edes tämän yrityksen suhteen. Kuten muut jo mainitsi kyseessä voi olla myöhäinen kiinnittyminen. Tai kemiallinen. Eikös KU:ssa voi olla myös ihan ok arvo alkuun eli ei se tosiaan vielä kerro mitään. Vaikka kemiallinen on tosi tylsä juttu, niin on se...
  4. Z

Domi tiedän tuon tunteen :ROFLMAO: tekee mieli hieman uskoa, muttei kuitenkaan uskalla uskoa, ettei vaan, jos jotain olisi, kävisi jotain ikävää sen vuoksi. Mutta kuulostaa kyllä varsin lupaavalta. Mahtaisiko se lääke enää vaikuttaa niin isosti? IVF-hoitaja soitti eilen, että vaikka ovis+...
  5. Z

Kääks! Mähän oon täällä kohta yksin, kun kaikki muut plussailee (n) Vaikka hyvä niin :) siis, että plussailette. Oon testaillut kohta viikon. Tulee hentoa rantua, mutta ei todellakaan mitään plussaa. Tänään tai huomenna soittelen sitten, ettei plussaa löytynyt. Voi olla, että ei ole tässä...
  6. Z

Seawind ihirmuisesti voimia toipumiseen ja tämän pettymyksen käsittelyyn. Samoilla linjoilla olen kuin muutkin. Olet nuori, eikä ätiys ei ole todellakaan sinulta vielä poissuljettu yhden epäonnistuneen hoidon vuoksi. Kerroit aiemmin, että olet jo tiputtanut painoa paljon, jotta pääsisitte...
  7. Z

Jantsu & KuuBe tsemppiä ja lehmän hermoja piinailuun (y) Mites @Nennalii?
  8. Z

Seawind ehkä mäkin näen jotain nyt. Noi on aina niin, että kuva vääristää niin ettei hentoa haamua näy ja heikko viiva näyttää vähän heikommalta, kuin mitä paljain silmin onkaan. Mä jatkan täällä tikuttelua. Eilen illalla oli liuskatestissä jo kunnon viiva, mutta digi on nega...Mulla ei...
  9. Z

Kävin 0-ultrassa :poop: Eipä ole kovin korkealla toiveet tämänKÄÄN kierron suhteen. Limakalvo ok, MUTTA johtofollia ei löytynyt. Isoin oli 11 mm, kun yleensä kp10 ultrassa (tänään kp11) ollut 15-17 mm. Lääkäri mietti olisiko ovis jo ollut. Oli vähän jotain nestettäkin mikä viittaisi ovikseen...
  10. Z

Mulla on ollut sellainen "untuma", että Jenni haluaisi lapsia. Hän on niin sydämellisen oloinen ihminen, ei mikään epä-lapsi-kova-ura-tyyppi. Ja silmäilin myös noita plussanneita voisko niistä joku ollakin Jenni :LOL: Mulla tänään 0-ultra.

Yhteistyössä