Hakutulokset

1. Z

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Vuoto on sekä ruskehtavaa, että ihan kirkkaaan punaista. Määrä vähäinen. Sitä ei oo koko ajan, mutta tosiaan molempiana aamuina ja tänään myös päivällä. Oonkohan mä mokannut noiden lääkkeiden ottamisen kanssa :unsure::notworthy: siis 9 h sisään otan, mutten nyt niin tasan tarkkaan 8 h välein...
  2. Z

-dino- täältä hali. Voimia taas uuteen nousuun. Tein testin 2 h pidätyksellä, tänään iltapäivällä. Selkeä + tuli melkein heti. Mutta vuotoa tulee taas :cry: ei nyt vielä kunnolla. Mutta eilen tuli vähän ja tänään on sitten tullut enemmän.
  3. Z

Ei taida olla hyvä merkki, kun taas yöllä tullut ruskehtavaa vuotoa ja vähän kirkasta punaista vuotoa :sick: määrällisesti yksi phs kyllä riittää, mutta ei kiinnittymisvuoto tommosta taida olla. Mietin voisko menkat vaan puskea heti läpi, kun yöllä progynovan ottoväliksi tulee 9 h tms
  4. Z

gemmy todella hyvä kuulostaa todella lupaavalta! Ja noin monta! -love onko tällä viikolla siirto? Pikkujoulut tulossa. Mitenkäs muut, joilla piinailut/hoidot kriittisesti päällä? Jätettäkö kokonaan koskematta mihinkään missä on prosentteja vai uskallatteko maistaa? Täällä ollaan ehkä vähän...
  5. Z

Saatko tänään heti kuulla verikokeen tulokset Amagara82? Voiskohan olla ihan "rakkotekninen" juttu? Onko jollain lääkkeellisestä pas:ista tietoa: pitäisikö vuoto alkaa lääkkeiden läpi? Lugejen läpihän on tavannut alkaa, mutta mitenköhän tuo progynova vaikuttaa? PP6 ja ei oireet oiretta.
  6. Z

Piikkinen oisko tosiaan oviskipuilua? Onko sulla yleensä kipuja? Mä kyllä kans vielä varmistaisin jonkun muunkin mielipiteen tuosta asiasta. Lääkkeen vaihtaminenkin voisi muuttaa tilannetta. dino tsemppiä piinaan! Amagara82 kiitti vinkistä, kävin kurkkaamassa. Mutta ei ollut mitään. Ei ollut...
  7. Z

Domi en tiedä, kuinka toisen kävi. Päätyikö pakkaseen vai roskikseen. Kuulen sitten 5.12. senkin tilanteen. On kyllä kumma, kun edellisessä siirrossa sattui se siirtokatetrin laitto ja nyt ei tuntunut miltään. Tiedättekö, kun on sellanen tunne, että _ei_? Mulla on aika vahvasti tunne, että...
  8. Z

Mut voi päivittää piinailijoihin 5.12. (3 pvä/21.11.). Syy siirtopäivän siirtoon oli se, että olivat sulattaneet 2 ja halunneet tehdä valintaa kumpi niistä siirretään eli kumpi jatkaa kehitystä. Toinen oli 5-soluinen ja toinen 8. Musta on harmi, ettei julkisella siirretä kahta. Sen verran...
  9. Z

Hei mikä tilanne ja vointi Seawind? Siirto siirtyi huomiseen. Ihan varmaan ei jaksa yön yli. En tiedä miksi siirtyi. :unsure:
  10. Z

Domi en ole koskaan kuullut pitkän kaavan pasista, mutta kuulostaa hyvältä, jos sellaista nyt kokeillaan (y) -dino juu. On kakspäiväinen. Punktio 0, ke 1 jne..Tarrasukkia matkaan! Maljakka onnea! Piikkinen toivottavasti annoksen nosto tepsii. Onko varmaa, ettei molempia puolia voida...
  11. Z

Toiveikas81 :cry: Voimia pettymykseen ja tsemppiä nousuun. ON: alavatsa vähän väliä kipeä. Jotenkin mä pelkään, että limakalvo on keskiviikkona superpaksu, liian paksu, kun se luonnostaankin on varsin hyvä kasvamaan. Toinen mikä on ihan varmaa on se, että työhaastattelu ja siirto osuu samaan...
  12. Z

Asiat valvottaa. Kirjoittelin pari viikkoa sitten siitä, kun elämä on jäissä hoitojen takia. Mitään ei uskalla suunnitella jne. No. Ei ole enää. Hain uutta työtä. Sellaista mitä haluan tehdä. Menen ensi viikolla haastatteluun. Jos paikan saisi. Työ vaatisi muuttoa toiselle paikkakunnalle. Koko...
  13. Z

Piikkinen varsinaista sairautta minulla ei ole. Kuulosti varmasti dramaattisemmalta, kuin tilanne on. Minulla refluksi, joka on selvästi psyykkisfyysistä. Se voi olla kokonaan pois, jos esimerkiksi olen mökillä viikonlopun. Kesälomalla olin 3 viikkoa putkeen oireeton. Eli stressin, ahdistuksen...
  14. Z

Piikkinen, gemmy, Domi selvitän saako perheneuvolasta jotain apua asiaan. Meillähän jo on 2. ivf:stä 1 yhteinen lapsi ja en haluaisi hänelle tästä huonoa fiiliksiä, turvattomuutta jne, jotka vaikuttavat sitten lopun ikää tavalla tai toisella. Väistämättä näissä tulee se, että haluaisi tarjota...
  15. Z

Ensi keskiviikkona olisi ultra. Tuntuu myöhäiseltä, kun on jo kp 12. On ristiriitaiset fiilikset nyt koko hoidon suhteen. Pitäisi jättää kesken. Meillä on ollut ka-ma-laa. Miehen kanssa. Pidempään. Olen jo aika kauan sitten (vuosia) toivonut, että hankittaisiin apua, mutta mies on jästipää...
  16. Z

marrasmai, minulla oli tissikipua vain pienen hetken punktion jälkeen ja siinä vaiheessa, kun sain veritestin tuloksen kipu oli kokonaan poissa. Kai se keho reagoi kullakin eri tavoin hormonaalisiin muutoksiin. Kiitos :) ei tarvinnut paljon miettiä, koska aloittaa lääkkeet, kun vuoto alkoi kuin...
  17. Z

Siida ihan mielettömän ihana juttu! Tuplaonnea! Tuntuu varmaan kaksinkertaiselta lottovoitolta? Toiveikas81 mulle yritettiin siirtoa lääkkeettömään juuri sillä perusteella, että luonnollinen on aina parempi, jos ei mitään syytä lääkkeeseen. Nämä parempi-huonompi -jutut taitaa perustua...
  18. Z

marrasmai hyvinnii tuolta se saattaa tuntua ennen plussaa :) mikä sun testipäivä on? Gemmy toivotaan, että isomman annoksen myötä sieltä spurttaisi jokunen hyvään kasvuun. Toiveikas81 onko aiemmin ollut joku syy miksi on siirretty lääkkeelliseen? Usein kai aloitetaan kuitenkin toisin päin (n)...
  19. Z

Domille tsemppirutistus Tuoresiirrosta kuitenkin tilastollinen todennäköisyys on kuitenkin suurempi kuin pakastetun alkion siirrosta. Tiedä näitä. Itse menisin mielelläni tuoresiirtoon, koska hyvä kokemus, mutta on varmasti yksilöllinen miten sopii. Ajatelkaapa, että muutama 10 vuotta sitten...
  20. Z

Pahoittelut Jantzu ja KuuBe lullaby meillähän on sama tahti. En ikinä kuunaan päivänä olisi viime vuoden marraskuussa (kun soittelin klinikalle) uskonut, että sieltä se seuraavakin marraskuu taas vierähtää ja siinä välissä on 2!!! siirtoa/mahdollisuutta raskaudelle. Sun taival kyllä on paljon...

Yhteistyössä