Hakutulokset

1. F

.

@StellaMom näin mä muistelin (n) oon ennen käyttäny pc:n liuskoja, mut nyt mies oli käyny nää ostaa. Ja vielä useemman paketin :D En viittis ostaa muita, kun näitä nyt kaapissa. Ehkä vaan testaan parin päivän kuluttuu uudellee...
  2. F

.

@KengulleRuu mä en ees saanu noin vahvaa viivaa ja silti tulkitsin myös omani plussaksi! Hienoa, että sait ovulaation bongattua! :)
  3. F

.

Mä tajusin, että oon laskenut oviksen olevan silloin, kun plussa tuli ovistestiin eli päivän liian aikasin. Kiitos tämän ketjun, olen nyt asiasta viisaampi. (y) Eli uusien laskutoimitusten jälkeen, mulla on tänään dpo 9,sen voi korjata. Mä tiesin myös, että sorrun testaamaan raskaustestillä...
  4. F

.

@StellaMom mulla nimenomaan oviksen aikoihin tuntuu juuri kuvailemasi tavalla. Oviksen jälkeen ja ennen ei samanlaista tunnetta ole...
  5. F

.

@Persikka123 mäkään en oo uskaltanu testaa, tosin mulla pitäis menkkojen alkaa vasta su tai ma. Mieluummin jännitän vielä pari päivää, kun nään sen tyhjän testin. Ajattelin testaa vasta jos menkat myöhässä, vaikka luulen, että sorrun kuitenkin. Oon ilonen jokaisesta päivästä minkä pystyn olla...
  6. F

.

Nyt lienee dpo8. Listaanpa oireita, joita olen edellispäivien aikaan havainnut. -alavatsan nippailua, menkkajomotuksia -jäätävää palelua -päänsärkyä -erikoisia unia/pinnallista unta -väsymystä keskellä päivää -etovaa oloa Sanomattakin selvää, että alkoihan tässä jo toiveet hieman nousemaan...
  7. F

.

@Wintersun joo tarkotin just sitä kuvaa. Niin mäkin sen ajattelin ja tulkitsin plussaksi, kun kuitenkin ihan selvästi tummui ja seuraavana päivänä oli taas paljon himmeempi...
  8. F

.

@Li88 pahoittelut menkoista :( tsemppiä uuteen kiertoon! @Ilonetsijä kolme päivää savuttomuutta on jo hienosti, jatka samaan malliin! Et voisi parempaa tekoa tehdä tulevan sikiösi ja lapsesi hyväksi! @Wintersun tein tässä kierrossa ekaa kertaa ovistestejä ja mun vahvin viiva oli samanlainen...
  9. F

.

Onnea @alfred.j.kwak :love: Täällä odotetaan, milloin pääsisi testailemaan. Dpo 6 lienee nyt. Kuvittelen jälleen oireita. Väsymys on ollut aivan omaa luokkaansa ja tänään on ollut lievää pahoinvointiakin. Ei kyllä kerro yhtään mitään, koska oon mestari kuvittelemaan oireita. Aiemmin ei ole...
  10. F

.

@Pilvenhattara97 näkyy mun silmiin ihan selvästi :) Toivotaan, että vahvistuu (y)

Yhteistyössä