Hakutulokset

1. F

.

Tsemppiä odotteluun! Tuolla vauvakuume osion alla on ketju vauvaa vuodelle 2019 toivoville, sekä ketju vauvaa vuodelle 2020 toivoville. Sullahan vielä mahis tälle vuodelle, joten tule sinne piinailemaan meidän muiden kanssa! :)
  2. F

.

Mulla alkoi edelliset menkat 26.2 ja nyt dpo 8. En ole vielä testannut. :p mikä sun dpo on? Oliko/onko oireita raskaudesta kun niin aikasin testasit? JA ONNEA! :love:
  3. F

.

Aa, onpa hankalaa tosiaan yhdistää vuorotyöhön (n) mulla ainakin se positiivinen ovulaatiotesti on vain hetken (ei oo markkinoiden herkin), esim. aamulla kun testaan niin nega, sit saman päivän illalla testi positiivinen. Kannattaa ainakin ottaa ne herkimmät testit käyttöön, niin silloin se...
  4. F

.

@Hansuelina_ ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, kun sulla on noin pienet dpo:t. Itellä menossa dpo7, enkä testaa kun ehkä su tai ma, eli dpo 11 tai dpo12 ekan kerran. Toivotaan meille plussia :) @Suspi ootko tikuttanu ovulaatiotestejä? Pahoittelut @Maikki2019 ja @vauvameille ja...
  5. F

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mun mielestä toi vahvistuminen näyttää ihan normaalilta. Hcg tuplaantuu aina kahden päivän välein. Eiköhän kivutkin jossain määrin kuulu asiaan. Toivotaan, että kaikki siis hyvin. Onnea, plussasta!
  6. F

.

@Li88 ootpas ollu kärsivällinen noiden testien kanssa!!! En pystyis tuohon:ROFLMAO: tsemppiä, toivotaan plussaa!
  7. F

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Lapintyär ja @Shara se testi näyttää siksi niin oudolta, kun on kuvattu "väärin päin" ;) ja ikävä kyllä nuo rfsu:n tikut näyttää tommosta viivanpaikkaa aina. Voisko @Minni-83 olla niin, että ovulaatio olis ollu myöhemmin ja nyt oli jotakin kiinnittymisvuotoa? :)
  8. F

.

@Tiutiti testasitko jo? Jos, et niin testaa! ;)
  9. F

.

Voi kurjuus @Maikki2019 ja @peanut_butter teidän tilannetta. Alkaispa teillä vuoto pian! @Utuliina Meille ei ole sattunut mitään tuollaista hauskaa kommellusta, mutta mies on joka kierrossa varma, että olen raskaana. Silittelee masua yms. Ikuinen optimisti joka asiassa :D Yritän aina...
  10. F

.

Voi ei @peanut_butter :( toi on kyllä kaikista :poop: olisi mieluummin negaa ja pääsisit suoraan yrittää seuraavaan kiertoon. Omaa napaa sen verran, että dpo 1 nyt ja valkovuotoa edelleen. Myös menkkajomotuksia mahassa. Dpo 0 tunsin selvästi vasemmalla puolella oviksen, tuikki noin pari tuntia...
  11. F

.

@Maikki2019 no toivotaan juu, että kaikki niin kuin pitääkin! Eikös noi repäisyt ja vihlonnat kuulu asiaan, niin olen ymmärtänyt... En muista enää oliko mulla esikoisen aikaan. (n)
  12. F

.

Onnea @Maikki2019 :love: oliko siis niin, että edelliset kuukautiset tulivat silloin helmikuun alussa? Tiedätkö/osaatko arvioida kuinka pitkällä raskautta olet?
  13. F

.

@janskusdff onko tänään selvyyttä tullut tilanteeseesi?
  14. F

.

@peanut_butter onhan tuo ihan plussa jo mielestäni! Oviksen ei ole tarvinnut olla myöhemmin, raskaushormonisi vaan nousevat hitaammin, jos niin voi sanoa, ihan normaalia! Onnea, toivotaan, että vahvistuu lisää :love:
  15. F

.

Meillä on nyt ensimmäinen kierto imetyksen lopettamisen jälkeen ja toiveet korkealla :rolleyes: Tänään tuli ovistikkuun selkeä positiivinen tulos, edellisessä kierrossa (jossa vielä imetin) en saanut näin vahvaa testiviivaa ollenkaan. Tämäkin tietenkin lisää toiveita :love: eli tänään olisi dpo...
  16. F

.

@Maikki2019 onpas outoa (n) Toisaalta mun kaveripiirissä on yksi, jolla raskaustestit näytti positiivista vasta rv 8+. Terve vauva syntyi, on tosin hitaanpuoleinen tuossa motorisessa kehityksessa sekä hampaidenkin tekemisessä. Liekö yhteyttä, kun jaksoi malttaa pitää itsensäkin salassa niin...
  17. F

.

Mulla alkaa alkukierto olla taas takanapäin ja saa alkaa odottelee ovista. Luin yhdeltä istumalta eilen kaikki kahden viikon aikana tulleet viestit, niitä oli paljon! :) Ensiksikin onnea ihan hirmuisesti kaikki plussanneet! Toivottavasti teillä kaikilla sujuu raskausaika hyvin ja saatte...
  18. F

.

@tylleröinen_21 toivottavasti olis ihan oikee viiva, eikä viivanpaikka! Mulle voi päivittää kp1/30-31, yk2 Sinänsä ihan onnellinen näistä menkoista sen negan jälkeen, ei kierto ainakaa venyny. :) Uutta yritystä vaan kehiin!
  19. F

.

@Persikka123 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Miten tulikaan sattumalta tuo nenäverenvuotoaihe esille, itsellä kun toissapäivänä aamulla yhtäkkiä nenä alkoi valumaan verta, mitä se ei ole tehnyt sitten lapsuuden! Tosin, menkat olisi pitänyt tänään alkaa, joten tuskinpa...
  20. F

.

@Camy sulla näkyy hyvin toinenkin punainen viiva! @Shara näen myös sinunkin testissä! Viivojen vahvistumista teille! :love: @Persikka123 mitkä hermot sulla on?! :eek: Mä odottelen vielä, että menkat on myöhässä (jos ne on) ennen kun teen toisen testin. Se edellinen oli nega.

Yhteistyössä