Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitti! Ei kiireellinen, 3 kk kiireellisyysjonoon, mut ei ongelma jos raskaudun välissä. Mietin nyt myöhemmin että voiskohan sitä saada lapsen ensin ja vasta sitten sinne skopiaan, jos sitten jotain käykin... en ainakaan vielä haaveile kahta lasta suuremmasta perheestä :D
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Mulla samantyylisiä oireita kuin @Nokare silloin kun oli tosi iso kystapaketti munasarjassa, oli kuulemma vähän jotain nestettä tai kiinnikkeitä vatsaontelossa ja osin kai se pystytään ultralla havaitsemaan. Mut vatsaontelon tähystys tais olla ainut 100% varma endon toteamistapa. Nyt jatkatte...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Täällä sitten kontrolliultrassa käyty ja ultraavat lääkärit, kaikki 3 kpl, päättivät sitten pistää tähystysjonoon. Taas kystan poisto samasta munasarjasta. Nyt en tiedä toivoisinko raskautumista ennen laparoskopiaa vai sitä että tuo möntti päästäisiin ottamaan munasarjasta veks. Pakko se on...
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Herranjumala @Kasikuus kohdunulkoinen epäily ja sua ei edes meinata ultrata!!! Nyt jos jaksat niin vie asiaa eteenpäin, ei voi olla niin että noin paljon joutuu itse soittelemaan ja kinuamaan että ultra-aika löytyisi. On kyllä todella vihainen olo saamastasi kohtelusta!
  5. S

Toiveissa vauva 2021

On kyllä ristiriitaista - kuitenkin sanotaan, että oireiden häviäminen ei välttämättä ole merkki keskenmenosta. Noiden yo. taulukoiden perusteellahan siellä vielä vois kaikki olla hyvinkin! Rehellisesti mulla ei ole ollut aavistusta mun keskenmenoista. Olin onnistuneen raskauden alkuvaiheetkin...
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Voisitko kuitenkin kipusyyllä hakeutua ultraan, jotta saisit mielenrauhaa? Toki voihan se olla vaikeaa ultralla todeta mitään, jos viikkoja tarpeeksi vähän. Voi itku tätä epätietoisuutta :(
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Mitä ihmettä! Sua ei edes ultrattu? En voi käsittää miten eri tavalla ihmisiä voidaan kohdella. Täällä suoraan ultrat, hcg:t, kontrolliultrat ym. Voisitko ottaa yhteyden johonkin tahoon, koetko että olet nyt työkykyinen? Ei herranjestas kun sapettaa sun puolesta..
  8. S

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus paljon tsemppiä lääkäriin, kerro mitä siellä sanottiin! Pumpulin kysymykseen. Kyllä täälläkin mietityttää. Mietityttää käytännön asiat (raha, koti, auto, muut tarvikkeet ym hankinnat) mutta sitten myös parisuhde, oma aika ja oma mielenterveyskin. Meillä ennestään tuo 1,5-vuotias, ja...
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli e-pillereiden lopettamisen ja tyhjennysvuodon jälkeen ovis ihan oppikirjamaisesti kp 14. Ja plussa tuli ennen menkkojen alkua kp 26.
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Oon ihan varma pojasta! Vahva, tosi vahva intuitio. (Viimeksi tosin olin ihan varma tytöstä, mutta poika tuli :D )

Yhteistyössä