Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos @Shibali ja @Kasikuus - eihän tässä voi kun odottaa ja seurata tilannetta. Jos sunnuntaina sitten uutta testiä, jos uskaltaa...
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Ärsyttää taas. CB digi antaa täällä vaan raskaana 1-2. Toisaalta testasin ekaa kertaa viime viikon perjantaina digillä ja antoi saman 1-2. Ehtishän se vielä vahvistua, mut jotenkin on ihan äh-olo. Mitä vuoristorataa tää naisen päänsisäinen maailma voikaan olla! Ei herranjestas. Asiat voisin...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Ja siis toi viiva kyllä näkyy! :love:
  4. S

Toiveissa vauva 2021

No mä näin ihan samanlaista tosi haaleaa haamua jota ei edes kameraan saanut tallennettua. Luin netistä kuitenkin aiheesta valituksia, että olisi väärä plussa. En oo kyllä aiemmin saanut noihin viivanpaikkoja tai haamuja. Josko se oikeasti näyttäisi hcg:n nousun tosi varhaisessa vaiheessa, ja...
  5. S

Maaliskuiset 2021

Täällä ollaan miehen kanssa kummatkin aika varovaisin mielin. Olis kiva innostua mut monet keskenmenot vähän vielä jarruttaa. :) Miten siellä puoliso reagoinut uutiseen? Santso 4+jotain
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Ei ole todellista millaista kohtelua olette saaneet @Persikka123 ja @Kasikuus ! Samalla kun luin teidän viestejä niin tajusin että mulla oli vähän samaan suuntaan kokemus julkiselta puolelta nyt kun kävin kkm:n jälkeen kontrolliultrassa. Mut siis unohdettiin ihan kokonaan siihen...
  7. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Mulle tuli tyhjennysvuodon jälkeen uusi plussa vasta kp 34. Ovis oli varmaan joskus kp 23 aikaan.
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli jotain tällaista tiputtelua!
  9. S

Maaliskuiset 2021

Kiitos paljon! :) Laitoinkin sulle jo viestiä :D Otetaan riski, vaikka mitä tahansa voikin käydä.
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Voi silti hyvin kääntyä plussaksi! Testeissä on tosi paljon eroja
  11. S

Toiveissa vauva 2021

Mitä jos kiinnittyminen vaan ollut myöhemmin - eikö ainakin johonkin dpo10 kiinnittymisen pitäisi olla mahdollista?
  12. S

Toiveissa vauva 2021

Hullu neuroosimamma testiarsenaalin kanssa täältä laboratoriosta päivää. Listaan tänne testitulokset kirjallisesti niin voin sitten palata niitä ihmettelemään vuosien ja vielä vuosien päästäkin! Kas tässä: - Dpo9 haamujen esiäiti (herkkä 10mlU/ml) - Dpo10 digi nega (25 mlU/ml) - Dpo12 digi...
  13. S

Maaliskuiset 2021

Fb-ryhmä ois kiva! No, viimeksi sellaisesta jouduin kkm:n vuoksi poistumaan, mutta silti koen että siellä on mukava vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia :) En pane pahakseni kyllä täälläkään kirjoittelua. Tein parin tunnin pidätyksellä aika haalean (25 mlU/ml herkkyys) plussan, ja olin pettynyt...
  14. S

Toiveissa vauva 2021

Omaa napaa vielä. Oon nyt vähän syvissä vesissä kahlannut, en oikein osaa käsitellä tätä mahdollista uutta raskausasiaa kun on niin paljon pettymystä takana. :( Varasin lääkäriajan huomiselle ja lista kysymyksiä mukana. En tietenkään odota mitään lupauksia, parannuskeinoja tai varmuutta, vaan...
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Haamujen esiäidistä tää munkin touhu lähti viikko sitten! :D Nyt peukut pystyyn että vahvistuu kunnolla! Onnea <3
  16. S

Maaliskuiset 2021

Onnea kaikille plussanneille! <3 Täällä oireina lähinnä vaan kauhea jano ja ajoittaiset menkkajomotukset, hienoisesti vatsa sekaisin... Ja selkäkipu (en ole kyllä liikkunut, vähemmästäkin menee selkä jumiin) Mut mitään näitä "perinteisiä" eli rinnat kipeänä, huono olo, väsymys, ei mitään. Toki...
  17. S

Toiveissa vauva 2021

Ihan kuin jotain hentoista tässä näkisin! <3 Nyt kaikki peukut pystyyn!
  18. S

Maaliskuiset 2021

Täällä kans pieni 1,5 v touhukas poika ennestään! :) hauskaa että esikoiset on noin saman ikäisiä.
  19. S

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut negoista @Alinna86, @Tiukuna ja @Goodway :( Ja @mimmi92 paljon, paljon, PALJON onnea plussasta! <3 Täälläkin hakkasin refreshiä jo aamuseiskalta, että joko niitä tuloksia on! Täällä on puhuttu myös tuulimunaraskauksista - mun toinen raskaus (viidestä) oli tuulimuna, siellä sain...
  20. S

Toiveissa vauva 2021

No tämä! :D tuntuu että juuri tuollaisissa kierroissa tärppää!

Yhteistyössä