Hakutulokset

1. Iida-Karoliina

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Silakkasolakka nyt vaan otat ihan loman kannalta ja kasvatelet vauvaa. Just katselin vanhoja neuvola kortteja, minähän olen ollut sairaala levossa kun raskaus myrkytys tuli. Minulla tuli viikolla 36+5, paineet nousi 150/110! Kaksi viikoa siitä vauva syntyi. Ei ehditty käynnistää. Lepo ainut...
  2. Iida-Karoliina

Elinas kyllä ne kilot lähtee kun vauva on mailmassa. Ikäviä noi jatkuvat kivut, niitä ei kukaan kaipaa kyllä. Ei tosiaan näkynyt kuin yksi vauvan alku, katsoi tarkkaan. Sanoi siinnä myöhemmin jutellessa että on mahdollista että alussa on ollut kaksi. ? ? Voi kuulema käydä niin että tounen vain...
  3. Iida-Karoliina

Tänään kävimme ultrassa. Yhdet sydämmen lyönnit näkyi❤️ Vastasi 7+3.. ja nyt siis menossa 7+2 Iida ja pikku Nallu
  4. Iida-Karoliina

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Onni ja Unelma. Hyvä suunnitelma. Nämä hoidot ei useammilla tosiaan ekalla eikä ekalla luovuttajilla onnistu. Meillä kokeiltiin omilla ensin jossa tehtiin kaksi siirtoa. Ja nyt 3 luovuttaja siis on menossa.. Jaksamista taipaleelle
  5. Iida-Karoliina

Kiva kuulla maria sinn kuulumisia. Sinulakaan ei kauaa enään kun vauva on sylissä. Kiitos onniteluista. Maanantaina sasmme tietää onko vauvalla/vauvoulla kaikki hyvin. Klinikalka ei sitä ruvettu arvailemaan kehoitus vain että mahd pian ultra. Vaikeeta on tuo kommunikaatio tuon gdanskin kanssa...
  6. Iida-Karoliina

Kiitos silakkasolakka Juu ensi maanantaina on ultra, silloin varmentuu onko yks vai kaks. Järkyttävä pshoinvointi on ollut, ei aiemmin mulla oo tämmöstä ollut. Ei töissä tämmösen kanssa kauaa jaksa jos ei helpota. Vaikka en valitakkaan. Sinä olet jo loppusuoralla. Hyvä kun jäät jo lomalle...
  7. Iida-Karoliina

40+ so what wol.13

Mammavaan. Minä sain kierron tasaukseen lääkkeen. Joita söin 10 päivää ja siitä seuraavana alkoi vuoto ja uusi kierto.. Tosin kävin ultrassa sitä ennen että mähtiin missä ollaan menossa..ja tarviiko tasausta. Mulla kanssa kirto oli enempi ja vähempi hukassa. Usei jo näillä vuosilla on..
  8. Iida-Karoliina

40+ so what wol.13

9. Iida-Karoliina

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Kiitos kaikille onniteluista. Kävin Hcg otattamassa ja lukemat oli hyvät päälle 11 tuhatta. Nyt jännätään varhaisultraa joka 16.1 olisi varattu. Väsymyt on ihan totaalinen, voisin vain nukkua, kun käyn pitkälleen niin kohta oon unessa oli päivä tai yö. Pinoa pudonnut 2 kiloa. Siitä mitä jo 3...
  10. Iida-Karoliina

Pikkukintsu kiva lukea kuulumisia teiltä sieltä. Siellä kulttuuri on kyllä erilainen kun täällä. Rikkaus saada kokea se. Ultra jännittää itseä kyllä. Joka päivä ollaan lähempänä sitä. Maha alkaa näkymään enkä mahdu tavallisiin vaateisiin kohta. Eilen oli mega väsymys päivä ja öklö oloa riitti...

Yhteistyössä