Hakutulokset

1. L

.

@Wintersun niinpä, todellakin kun meette!(y) Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Mulla on ollut jo monta päivää niin menkkamaisia oloja, että oon ollut ihan varma, että perässä tullaan. Tänään dpo 14 ja menkkojen pitäisi alkaa hetkenä minä hyvänsä. Eivät vielä kuitenkaan alkaneet, joten...
  2. L

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Menkat ei vieläkään alkaneet, joten testasin nyt sitten tuolla ovistestien mukana tulleella One Stepillä ja siihen tuli joku haamu/viivanpaikka!:eek: Mulla ei oo näistä mitään aiempaa kokemusta, joten en osaa sanoa tuleeko näihin herkästi viivanpaikkoja.(n) Apuaaa!
  3. L

@Haavejuttu itse olen tilannut raskauskeijulta One Step- ovistikkuja ja mulla ainakin toimineet hyvin. Se, koska kannattaa alkaa tikuttaa riippuu ihan oman kierron pituudesta. Mulla kierto saattaa vaihdella 28-35 päivän välillä, joten alan yleensä testailla kp 11-12. Ohjeessa sanotaan, että...
  4. L

Noniin, tein nyt kumminkin äsken testin ihan varmuuden vuoksi niin ei tarvitse yöllä mietiskellä huomista testaamista.:LOL: Negahan se.:poop: Aina se harmittaa, mutta tässä on jo monta päivää ehtinyt sulatella asiaa niin ei kirpaissut niin paljon kuin yleensä. Eipä auta kuin odotella uutta...
  5. L

@toivojatintti kiitos! Onhan se plussakin toki mahdollinen, mutta silloin ei kyllä nega- ja plussakierroissa olisi omalla kohdalla mitään eroa.(n) Onpa sulla pitkällä jo kierto! Onko normaalistikin noin pitkä? Olisko ovis voinut olla myöhemmin? :)
  6. L

@Viljamii tervetuloa tännekin! @Kumiankka1 mut voi lisätä listalle. Ikä 29 (mies 27), ya 6/18, yk 5. Voi että, koiranpentu saa varmasti mukavasti ajatuksia muualle vauvajutuista!:love: Itsekin tasaisen epätasaisesti kärsin pentukuumeesta.:whistle: Täällä alkoi kp 32 ja dpo 13. Menkkaolo...
  7. L

@Suspi tervetuloa mukaan!:) @Bambinen voi pöh, pahoittelut menkoista.:( Toivottavasti ens kierrossa osuu ovis ja tallettelut kohdilleen! Täällä tullaan kyllä ihan varmasti kohta perässä. Aamulla heti herätessä oli niin menkkaolo, että tuskin tarvii edes sunnuntaihin asti venailla niiden...
  8. L

@StellaMom ja @peanut_butter se on kyllä jännä miten nopeasti tää touhu voi mennä vähän pakkomielteisyyden puolelle. Itse olen nyt koittanut tietoisesti vähentää asiasta stressaamista, se kun ei mitään hyödytä. (Joo tiedän, helpommin sanottu kuin tehty.) Tänään dpo 10 ja PMS-ärsytys alkoi...
  9. L

@peanut_butter joo onhan tässä toki vielä kaikki mahdollista.:) Monethan puhuu siitä, että jotenkin on vain ollut tosi vahva tunne raskaudesta jo ennen plussaa. Sellainen ainakin puuttuu meikäläiseltä täysin, mutta ei kai sitä kaikille tule.. Ajattelin malttaa testaamisen kanssa sunnuntaihin...
  10. L

.

@Alviita ja @Appelsiiniomena hurjasti onnea plussista!:love: Tsemppiä myös piinailijoille, toivottavasti moni seuraa perässä.(y) Täällä dpo 9 eikä yhtään mitään oireita. Ei edes PMS, mutta yleensä mulla alkaakin menkkajomottelut vasta n. dpo 11. Oon yllättävän rauhallisin mielin ollut - sen...
  11. L

Täällä dpo 9 eikä yhtään mitään oireita. Ei edes PMS, mutta yleensä mulla alkaakin menkkajomottelut vasta n. dpo 11. Oon yllättävän rauhallisin mielin ollut - sen verran paljon tekemistä tällä hetkellä muuten niin ei ihan koko aikaa pyöri nää vauvajutut mielessä. Jostain syystä oon vaan vähän...
  12. L

@WolvesWithoutTeeth tervetuloa mukaan! Meillähän on yritys alkanut ihan samaan aikaan, kun kesäkuussa jätettiin ehkäisy pois. :) Siinä kohtaa ei edes ollut mitään vauvakuumetta, mutta ajattelin, että jos jään vauvakuumetta odottelemaan, niin sitä ei välttämättä tule ollenkaan. Kuitenkin olemme...
  13. L

@Bambinen jännät paikat sulla ens viikolla, toivottavasti olisi tärppi käynyt!(y) @sucrine hienoa, että se kierto sieltä käynnistyi! Jospa se plussa nyt tulisi taas heti kunnon yrittämällä niin kuin kesällä.:) @peanut_butter paljon tsemppiä sinne! Ei todellakaan kiva, jos aina ehtii toiveet...
  14. L

.

@kindermaxi paljon onnea plussasta! :love: Jännä kyllä miten voi testit vaihdella. Mulla itsellä tietysti enää jäljellä noi kököimmät eli rfsu ja one step.:cautious:
  15. L

@peanut_butter sulla on kyllä todelliset piinapäivät menossa! Vielä kuitenkin tosi varhaiset dpo:t, joten pidän peukkuja, että se plussa siihen tikkuun pärähtää.(y) @Bambinen epätietoisuus on raastavaa! Tikutitko ovista kerran päivässä? Silloinhan se saattaa jäädä huomaamatta.. @StellaMom hmm...
  16. L

.

@Wintersun ei oo todellista!:cry::cry: Hurjan paljon haleja ja voimia sinne. <3
  17. L

Heippa vaan kaikille! Ajattelin, että voisin tulla tännekin vähän turisemaan, kun esikoista kuitenkin tässä yritetään. Ikää mulla on 29 vuotta ja tällä hetkellä menossa yk 5. Kierto on keskimäärin 31 päivää, mutta saattaa heitellä muutamalla päivällä. Tää on kolmas kierto kun tikutan ovista...
  18. L

.

@Sarianne81 paljon onnea, tuohan on aivan supervahva viiva jo! :love: @Cara-mel jos sullakin oli ovis tänään niin päästään piinailemaan samassa tahdissa.(y)
  19. L

.

@Me-Mi mullakaan ei just tosta testistä ole kokemusta, mutta olis kyllä harvinaisen törkee, jos pelkkä viivanpaikka on! Selvästi vähän väriäkin, joten kyllä plussaksi laskisin.:love:
  20. L

.

Hei taas! Mulla on ollut todella kiireistä tässä hetki niin en ole ehtinyt pahemmin kommentoimaan, mutta lueskelemassa oon kyllä käynyt - iloinnut plussista ja myötäelänyt uuteen kiertoon joutuneiden pettymykset. Tänään on kp18 ja nyt vasta tuli ovistestiin plussa. Huomiselle voi siis...

Yhteistyössä