Hakutulokset

1. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ Hah apua ihan samaa täällä, normaalia kirkkaampaa vvtä hieman, normi kierrossa aivan olematonta. Ja ei kai nuin pieni lämpöero merkkaa mitään :love: @Kasikuus tsemppiä lääkäriin!!
  2. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Heii muuten oon ennenki kyselly mutta paljonko juotte kahvia?! Ite juon 2 isoa mottia päivässä ellei enempikin, ja tänä aamuna sai taas juosta vessaan kahvikupin jälkeen...Esikoista odottaessa lopetin kahvin kun huomasin, että alko kauheasti jomottelemaan mahaa. Oiskohan tuo varuiksi parempi...
  3. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

VAUVA 2021 ❤ Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! ★★★★★★★★★★★★★★★★★ 6.5.2020 Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi Malia, ya 8/18, 1. lapsi Mohan, ya 9/18, 1. lapsi Hope91, ya 10/18, 1.lapsi Keisarinna85, ya...
  4. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Muilla piinailijoilla mitään oireita?!? Täällä dpo4, palelua iltaisin, ilmaa vatsassa, ei oikeastaan muuta... Pmsturvotuskin puuttuu vielä mikä saattaa olla hyvä merkki :unsure:
  5. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Vindy ihana tuommonen mies, vau!!!! <3 Meillä taas viime kierrossa kun plussasin mies ei meinannu millään uskoa, mutta sitten kun uskoi niin oli niiiin onnellinen, kemiallinen tms oli hänelle kova paikka, kovempi entä minulle :/ Siksi en halua enää haamuja testailla kun en pysty kuitenkaan olla...
  6. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Kävelen myös 8km joka päivä, mutta se ei auta mitään kun kroppa on tottunu jo ja syön herkkuja, pitäis alkaa juoksemaan :cautious: 15kg tuli esikoisesta painoa, kaikki lähti imettämällä, mutta kun imetys loppui niin paino nousi 2kuukaudessa 10kiloa!! Ja tiukasti pysyy, nutiletilla sain 3kg ppis...
  7. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Kuinkahan suuri ylipaino vaikuttaa näihin raskautumisjuttuihin tietääkö kukaan?? Mulla tullu 10kg esikoisen syntymän jälkeen eli 170/80 nyt Mietityttääkö muilla nää paino asiat?? Laihuttanu tässä on yrittäny jo pitempään mutta kun korona :ROFLMAO:
  8. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Mulla ei muka toimi ollenkaan nyt tuo Aijaa sivusto ei aukea muiden linkit! Oisin laittanu listaa myös omista muistiinpanoista, listaan Keep - muistiinpanoihin ja jos puhelin vaihtuu niin ne samat löytyy. Mutta en oo jaksanu merkata enää oireita ylös esikoisen jälkeen, Flo on kyllä paras...
  9. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ En meinainnu testata ollenkaan, kun jos meneeki taas vaan kesken.. Diginäytöllisen teen vasta myöhemmin jos nyt tärppää. :poop:Oikeen oo varma edes koska menkkojen pitäis alkaa Mutta jännään testitulostasi jospa me päätäis tammikuisiin :sneaky:
  10. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Helmiii Oi joo ihanaa tulevaa hääpäivää! :love: @Töppönen_ Täällä aivan sama meininki heti aamulla, toispuoleisesti jomottelee ja mielikuvitus juoksee :ROFLMAO:

Yhteistyössä