Hakutulokset

1. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ Hyvältä kuulostaa! Kyllä itekki epäilen että tärpänny on, nyt ollu niin karmea olo illan.. Mutta eri asia kauanko tätä raskautta jatkuu. Onko sulla ollu menkkamaisia mahakipuja?? Ihmettelen ettei nyt oo, kun esikoisestakin oli :D
  2. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Mittasin just lämmön on niiin flunssanen olo väsyttää ja palelee, niin 36.4 otsasta :D
  3. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Mans115 Jotain näkyy!!! @Alinna86 Voi hitsi, ompas harmi.. Sulla niin vahvat oviksetkin :( @Kasikuus onko sulla normaali kierrossa ilmaa vatsassa nuin paljon? Mulla on myös nyt ollu monena päivänä, ja vähän epäilyttää että onko pmssää vai häh
  4. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Nii ja Hyvää Äitienpäivää, kaikki saa varmasti omat pikkusensa vielä <3
  5. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@mandariinilohko vau mikä viiva, ONNEA! Pahoittelut negoista :( @Töppönen_ Miten sulla aiemmassa raskaudessa näytti plussaa?? On oloja jooh, karmea väsymys, yöllä olin aivan tulikuuma ja hiestä märkä, muuten palelee ajoittain ja iho kananlihalla. Päätä särkee päivittäin seksin aikana tuntu...
  6. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Helmiii Tuo on kyllä aika selkee merkki!!!
  7. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Eliana mulla tuli menkkojen jälkeisenä päivänä vahvempi haamuplussa entä esikoisesta ja viikon päästä alko vuoto :( mutta jostain syystä ei ollu yhtään olo että tästä vauvaa tulee, vaikka oli raskausoireet... ne vaan sit loppu :/ miten se vuoto nyt sulla? Ja sulla onneksi vahvistuu viivva...
  8. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Nyt kuulostaa että täällä moni menossa rytinällä tammikuisiin!!!!
  9. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Apua mikä ihana aamu niin monta haamulaisia, onnea!! Itellä ei muuta kuin nippailuja, palelua ja tissi en polttelut alkoi tänään, nii ja vvtä riittää Nyt en saa hymiöitä ollenkaan kääk
  10. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Zennuli Kuulostaapa jännältä tuo vitamiini, oon kans miettiny että otan kyllä mitä vaan että sais pms oireet pois!!! Siis kunhan sais tämän tokan lapsen alulle.. Mistä keksit alkaa syömään tuota?! @Töppönen_ no nyt kuulostaa lupaavalta!! Oliko sulla viime kierto sakin sitä kiinnittymisvuotoa...
  11. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus voi ja ei vissiin, ite ainaki huomaan eri juttuja plussakierrossa ja nega kierrossa mut nuo pms oireet kylllä niin sekottaa, tuntuu että pms oireisiin voi kuulua ihan mitä vaan!! Mulla ei taas tissit kipeydy koskaan...
  12. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus selkeästi ainakin ovuloit!! @Alinna86 Ompas erilainen lämpökäyrä tällä kertaa, jospa nyt tulis tärppi!! @Töppönen_ onko vielä kiinnittymis tms oireita?! Mulla puuttuu tosiaan ne jomot mitä viime kierrossa, yöllä suu oli taas rutikuiva kyllä tuntu että kieli jää kurkkuun kiinni...
  13. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Vindy Pahoittelut teille oon nyt miettinytkin korona-aikana että miten ne, joilla piti olla häät, hautajaiset, ristiäiset.. Kamalaa!!Mutta jospa nyt tärppäis! @Kasikuus Huippua että pääsette näin nopeasti simppatesteihin! Oon kans ollu eron partaalla tänään, kaikki ärsyttää. Jos ois...
  14. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@minttuni Tää palsta on kyllä epäilyttävä kun tyrkyttää juuri niitä juttuja tuossa mitä viimeksi selasin, nimittäin lenkkareita :sneaky: Facebook tekee ihan samaa
  15. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Minouche Totta puhut tää palsta on kyllä paras, miten luulinkin muka pärjääväni ilman Ei näistä raskaus haaveista viitti kertoa edes läheisimmille ystäville aina... o_O @Kasikuus voi kun saisitte pian jotain selitystä miksei ovulaatiosta huolimatta raskaaksi tuleminen onnistu :( En oo varma...
  16. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Äh menin painamaan vahingossa jotain nuita yllä olevia mainoksia ja unohdin täysin mitä piti vastata kelle!!! Saakeli.... @Riama Onnea haamusta! Oliko oireita :love: @Kasikuus neuvoo gyne vaan jatkamaan yrittämistä? Täällä dpo5 ja super kosteat paikat, vois tehä varoiksi ovistestin.. Mutta...
  17. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Minusta se sokerirasituslitku oli jopa juotavaa :ROFLMAO: :unsure:
  18. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus Epäilikö se lääkäriä endoa tai puhuiko mitään? Mitkä dpot sulla nyt oli :unsure:
  19. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen apua oon taas miettiny tänään ihan samaa tuon oviksen tiimoilta, naamasta puuttuu ne finnit mitä viime kierrossa oli, mietin nyt että mitä jos ovuloinkin uudelleen ja pitäis tehä ovistesti, sähkyhommiakaan ei oo nyt ollu ku ei tee yhtään mieli :ROFLMAO:
  20. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Minouche pahoittelut menkoista :( Huomasin että sinulla taitaa olla tän porukan lyhyin kierto, onko aina ollu vain 23päivää??

Yhteistyössä