Hakutulokset

1. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Mahtava käyrä @Alinna86!! Kumpa ei nyt tulis menkkoja vaan se myöhäinen plussa, testikuvaa jännätessä!!! @Kasikuus Jospa se on se endometrioosi, ja saatte apuja niin tärppäis nopeasti!! Jos nyt tulee menkat niin aiotko aloittaa sen ehkäisyn? :( Hitsi kun ei meinaa keretä kirjottaa pitkästi...
  2. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus Olipa hyvä uutinen kuitenkin.. :/ Mitä tästä eteenpäin?! <3
  3. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@wbä Minun ystävä oli aikeissa lähteä toiselle puolelle suomea tuonne Antin keikalle vaikka on puolivuotias, tosifani :D
  4. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus se apteekin oma niinku viimeksikin, aika samanlaista tais näyttää kemiallisessa kierrossa
  5. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Maris83 Eikö sulla tullu haamulaisen jossain vaiheessa vai muistanko väärin?! :( @Töppönen_ Kuvaa testistä?! :)
  6. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/bXIJ0h Tasapuolisuuden nimissä testasin nyt sen surkean haamulaisen mitä en meinannu...!!! Saapa nähä miten tällä kertaa käy tämän kanssa. 3pv menkkoihin
  7. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut negoista ja menkoista :( :( @mandariinilohko Hyvät viivat on kyllä jo!!!
  8. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ Mulla oli aivan samaa! Tosi pahalla päällä ja ahdisti, vaikka mullahan kerkes olla vaan 2 viikkoa nää oireet..... Nyt on kyllä ihan hyvä mieli, jos nyt edes raskaana ollaan.. Toki aina mietityttää kaikki asiat!
  9. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ Samat fiilikset, mutta menee miten menee, kunhan ei kovin myöhään menisi kesken jos menee :( Varmaan se äidin vaistokin sanoo, että jos joku on vialla! Mulla viime kierrossa oli koko ajan olo ettei onnistu, vaikka ei oo ollu ennen keskenmenoja. Oliko sulla millainen olo kun olo tuo...
  10. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ Testaatko huomenna?
  11. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Eliana Vautsi onnittelut :)!! Oliko oireita?? Täällä vähän menkkajomotellu dpo10, tissejä vähän polttelee ja vv nyt vuorostaan olematonta ollu pari päivää, mutta erittäin täysi olo alavatsalla ja tää väsymys, lapsi valvo pinniksessä ja ite nukuin lattialla päikkärit omg.. Ei ota selvää :D
  12. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Ihan hullun kauan jos yli vuoden ootte yrittäny, niin väärin :( Onko niistä koronan takia hoitojen jatkumisista kuulunu mitään?! Tänään ollu pari kertaa kovaa repäisykipua, mutta ei niitä kunnon jomoja vieläkään mitä viime kierrossa. Voiko olla näin helppoa muka, en meinaa uskoa enää raskauteen...
  13. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus tulispa nyt plussa, olis jo sinun vuoro <3
  14. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Titi-Love Kuulostaa erittäin lupaavalta!!!
  15. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Ananas90 Tiiän tunteen, meillä meni tän takia ekat 3 kiertoa hukkaan :( Ennemmin niin että yritystä on ollu ja menkat tulee niin entä niin että edes yritetty toisen takia ja menkat tulee :( Mutta toisaalta nyt voit olla stressittömämmin!
  16. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Ananas90 Oon myös ymmärtäny että 2pv ennen tärppää parhaiten! Tai siis näin semmosen kaavion. Meillä ei oo nyt aiemmin - 3 tai - 4 tärpänny
  17. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ Sulla taitaa olla selkee kiinnittymisdippikin nuissa lämmöissä?! <3
  18. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 Mulla kans nuo kaikki :( Siks oon syöny 100mg rautaa kohta 2viikkoa, ei oo niin väsyttänyt enää kun tuon km vuodon jälkeen se vasta väsyttikin! Nyt ei koronan takia pääse edes nuihin itsemaksettaviin mittauksiin tääkkö :/
  19. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ Ihanaa jotain kyllä jo näkyy, hyvä kun testasit!!
  20. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

Vierailija itse en enää pelkää, meidän paikkakunnalla ei oo yhtään todettua tartuntaa ja hanskat kädessä käydään kaupassa ja mies yksin töissä kun on yrittäjä, aina pitää vaan muistaa olla varovainen. Mutta jos asuisin jossain pahalla korona-alueella niin varmaan kotona vain kauppa-palvelua...

Yhteistyössä