Hakutulokset

1. Li88

.

@lillium täällä piinailu vaan jatkuu. Ei ole minkäänlaisia tavanomaisia menkkaoireita, vaikka pe pitäisi menkkojen alkaa (yleensä on viikkoa ennen rinnat kipeinä ym.) eli kovat on odotukset. Siltikin olen päättänyt etten testaa ennen kuin ne on oikeesti myöhässä. Yritän viikonloppuun asti olla...
  2. Li88

.

Mut saa lisätä piinailijoihin, dpo 1 tänään!! Muoks. Luku korjattu
  3. Li88

.

Mulle voi vaihtaa kp4 ja yk5 :unsure:
  4. Li88

.

Onnea plussista :love: Aamutuimaan mies kellistetty ja ovulaation hyödyntäminen onnistui. Nyt vaan piinailemaan dpo 0 tänään. (y)
  5. Li88

.

@Hulivili_6 Lidlin Pink grapefruit mehua join viimekierrossa. Se on minusta oikein hyvää (ja halpaa) . 2,5dl päivässä join eli 4 päivää kesti litran purkki.
  6. Li88

.

Nyt olisi aika, mutta miten saada mies kellistettyä kun koko päivä on mennyt riidellessä.. :(
  7. Li88

.

Kp10 menossa ja Flo ennustaa ovulaatiota neljän päivän päähän. Aloitin jo testaamaan tänään ja negaahan tuo vielä näytti. On miehelle liikuntaa nyt tämä viikko luvassa :LOL:
  8. Li88

.

Ja taas omaa napaa... La iltana alkoi menkat, joten tänään kp 3 /(27-30) :cry: Tämä kierto olikin sitten vain 27päivää, joten ei taida tuo 30 pitää enää paikkaansa. (n)
  9. Li88

.

Dpo 12 ja r-testi edelleen selkeä nega. :unsure:
  10. Li88

.

Ihana on huomata miten mun mies on ihan täysillä tässä hommassa mukana. Itselläni tää vauvakuume alkoi jo reilut pari vuotta sitten.. Siinäpä sitä oli miehen suostutteleminen kun hänen mielestään meillä lapsiluku oli jo täynnä (siis molemmilla lapsia mutta ei yhteistä). Mä olin jo luopua...

Yhteistyössä