Hakutulokset

1. Li88

.

Ihan sama homma täällä paitsi mulla nyt dpo11. Muutaman päivän itseäni kiduttanut nuilla nega-testeillä.. Alkaa usko todellakin hiipumaan...kaikki "oireetkin" katosi.
  2. Li88

.

Nega tuli.. Huomenna uusiksi.
  3. Li88

.

Huomenna dpo 10 ja jatkan aamulla testailuja. (y) Oireet senkun "pahenee" ja alan todellakin huolestua että mitä tämä on jos ei raskaus. :eek:
  4. Li88

.

Aamulla Dpo 9 ja Nega. Jospa se siitä viivaksi muuttuisi...:rolleyes:
  5. Li88

.

Aloittelin jo eilen testailemaan. (Tiiän että on aikaista, mutta tieteen nimissä minäkin kokeilen että missä vaiheessa näkyy plussa jos näkyy):LOL: Eilen dpo 7 Nega ja tänään dpo 8 Nega. Katsoin eilen kuvia nuista päivittäin tehdyistä testeistä ja aika monessa näkyi vasta n.dpo11 plussana...
  6. Li88

.

Mullakaan kukaan lähipiiristä ei tiedä meidän vauvahaaveista. Kaikki kun olettaa jo että lapset on tehty. Miehen kanssa ollaan ihan kaksistaan tässä täysillä mukana. Te ootte niin korvaamaton vertaistuki tässä <3 kiitos!
  7. Li88

.

Dpo 4.. eilisestä asti on paleltanut, varpaat ihan jäässä. Alaselkää jomottaa ja etova olo. Mitenkä tää aika menee nyt näin hitaasti? ja oon niiiiin varma siitä että nää on nyt raskausoireita (vaikka ei mahdollista vielä vaan johtuu ovuloimisesta) mutta samalla varma että ei ole, että menkat...
  8. Li88

.

Se sitten ovis tuli ja oli jo eilen. :) Ja miehelle tuli siitä sellaiset suorituspaineet että ei hommailut onnistunu..:( No onneksi on lauantai aamuna tallettelut hoidettu niin on hyvät mahdollisuudet kuitenkin. :p(y) Mut vois oikeestaan laittaa nyt piinailijoihin, eli dpo1 on tänään.
  9. Li88

.

Semmoiset kananmunavalkuais-ovislimat on nyt bongattu ettei voi erehtyä mitä tapahtuu.. ja huomennahan se ovis kalenterinkin mukaan pitäis olla. Illalla vielä tarkoitus hoitaa tallettelut :love:...toivottavasti onnistuu eikä tuu miehellä "suorituspainetta". :unsure: Huomenna posti tuo vinon...
  10. Li88

.

ON: Ylihuomenna olisi luultavasti ovulaatio, tikuttelemaan en päässyt koska posti ei perjantaille ehtinyt tuoda testejä. No maanantaina pitää testata jos vaikka myöhässä ovis olisikin. Peitot on heilunut eilen illalla ja tänään päivällä. Vielä vois parit tallettelut tehdä ihan varmuuden vuoksi...
  11. Li88

.

@W.we join sitä päivittäin ruokalusikallisen verran, sekoittamalla sen puolikkaaseen lasilliseen esim. tuoremehua. Sitten vaan shottityylillä kerralla alas.:ROFLMAO: Veden kanssa maku on ihan kamala, enkä suosittele. Hmm..mitenkähän se sopisi greippimehun kera nautittavaksi. :whistle:
  12. Li88

.

@peanut_butter Meillä on syöty Maca-jauhetta aikaisemmin ihan energiaa ja seksuaalista halukkuutta lisäämään. Mitenkähän nyt kun vauvantekohommat alkoi niin koko tuote on unohtunut.. kiitos kun muistutit. Pitääkin käydä kaupassa (y)
  13. Li88

.

Täällä ollaan nyt eletty tätä tylsää alkukiertoa ja vaikka päivittäin olen lueskellut juttuja täältä niin en ole kommentoida jaksanut. Hei kaikille uusille tulokkaille, pahoittelut uuden kierron aloittajat ja isot onnittelut kaikille plussaajille! :love: Kp11 menossa nyt ja ovulaatioon pitäisi...
  14. Li88

.

Onko kukaan kokeillut greippimehu -kikkaa? Onko mitään oikeeta vaikutusta ovislimoihin tms.? Nyt oon aiheesta tässä vasta ekaa kertaa lueskellut ja eipä se mitään haittaa jos kokeilen itse sillä rakastan greippiä :love: Tänään mulla tosiaan jo KP 5.
  15. Li88

.

Menkat alkoi eilen..eli KP 2 :cry: Eiku uutta yritystä...
  16. Li88

.

@Sarianne81 joku haamu siinä minun mielestä on (y)
  17. Li88

.

Millaista valkovuotoa teillä on juuri ennen kun menkat alkavat? Itselläni nyt on valkoista ja juoksevaa ja sitä on runsaasti. Mietin onkohan se hyvä vai huono merkki. o_O Eipä ole aijemmin oman kehon toimintoihin näin paljon tullut huomioo kiinnitettyä kuin nyt.
  18. Li88

.

KP 29/30 dpo13 ja testi edelleen nega. Tunteet heittelee laidasta laitaan. Aamulla kiukuttelin turhaan miehelleni ettei hän ymmärrä ja tue minua. (n) Onneksi mulla on ihana mies joka todellakin tukee ja ymmärtää :love: Eilen alkoi vääntää vatsaa, kuvotusta, tissit kipeiksi ym. menkkaoireita...
  19. Li88

.

Tänään kp 28/30 (dpo 12) Tein äsken raskaustestin joka oli selkeä nega.:unsure: Mitään menkkojen alkamista edeltäviä oireita ei ole, paitsi eilen alkanut makeanhimo.:whistle:
  20. Li88

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tässä muuten tämän kierron ovulaatiotikutukset: Kertokaa te viisaammat että onko se ovulaatiopäivä nyt ollut tuon mukaan kp16 vai kp17?

Yhteistyössä