Hakutulokset

1. U

Toukokuiset 2019

Mä sain parhaimmat viivat ihan markettien pc liuskoilla, vaikka apteekin testikin antoi hailuraa. Mullakin oli kolme päivää ihan haalea viiva, mutta sitten vahvistui. Tänään käytin viimeisen pc liuskan ja olihan se taas vahvistunut maanantaista, ei epäilystäkään enää kun oli jo lähes kontrollin...
  2. U

Toukokuiset 2019

Pahoittelut @Nonsk :cry: toivottavasti pian tärppäisi uudelleen. @Blissey meillä täällä on 140km lähimpään yliopistolliseen sairaalaan eli KYS. Mitkä asiat ovat sellaisia, että yliopistolliseen pitäisi mennä?
  3. U

.

@sucrine voi harmi, että jouduit palaamaan takaisin. :( @Miina- kuten muut tuossa sanoikin, ehkä mies ei oikein tiennyt mitä sanoa. Täällä ainakin se on tyypillistä miehelle ja sitten muutaman päivän päästä ehkä tulee jotain. Niin kuin nyt tästä plussastakin alkoi vöyhöttämään vasta eilen kun...
  4. U

.

@janskusdff kyllähän siinä väriä näkyy! :) @Naissoturi sulla on vielä niin pienet dpot että eihän vielä välttämättä mitään tulosta tulekaan. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon. @Siltsu kyllähän siinä selvästi jotain näkyy. Kannattaa kyllä testata vielä vahvistuuko! Mulla varhainen keskenmeno...
  5. U

Toukokuiset 2019

Minulla alkoi ihme pahoinvointi jo ennen plussaa, tosin monesti ennen menkkojakin on pahoinvointia. Mutta mietin minkähänlaista tämä tulee olemaan kun hcg vielä lähtee nousemaan, jos nyt jo välillä on oksennus lähellä. Ja hyviä vinkkejä pahoinvoinnin helpottamiseksi otetaan vastaan! :)
  6. U

Toukokuiset 2019

Moikka! Täällä yksi toukokuisen odottaja liittyisi varovaisesti mukaan. Ekan haamun sain torstaina ja perjantaina jo vahvemman, mutta viikonloppuna ei vahvistunut. Tänään kuitenkin ihan selvä plussa testissä ja digissäkin raskaana 1-2. Yrittämistä on takana helmikuusta asti, siihen sisältynyt...
  7. U

.

Jopas on tämän päivän aikana tullut viestejä! En taas edes muista mitä piti kenellekin sanoa. Mutta pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja vahvistumista haamuilijoille! @Appelsiiniomena kannattaa kyllä odotella testin kanssa jos vaan pystyy, on se mukavampaa nähdä sit kunnon viivat kuin sit...
  8. U

.

Jee se on vahvistunut! Ja digitestikin sanoi raskaana 1-2. Mä olin jo ihan varma, että tämäkin oli kemiallinen, mutta koskaan en näin vahvaa viivaa ole saanut jos on kemiallinen. :)
  9. U

.

@peanut_butter mäkin näen punertavan haamun! :love:
  10. U

.

@Wintersun ymmärrettävää todellakin ettei nyt muuta mielessä pyörikään. Toivottavasti saisitte hoidot nopeasti käyntiin ja tulosta tulisi. @Miina- pahoittelut vuodon alkamisesta! :( ja toivottavasti mies muuttaisi mielensä. Mikä ehkäisy sinulla on ollut käytössä ennen yrittämistä? Mietin tässä...

Yhteistyössä