Hakutulokset

1. U

Toukokuiset 2019

Tervetuloa @Daiya! Samoin @verri. Me ollaan näköjään saman ikäisiä, lasketut ajat lähekkäin ja sama sairaala. :D @RUSKA82 toivotaan parasta, että olisi vain raskauteen liittyvää vuotamista eikä tarkoittaisi mitään huonoa. Minullakin jomotellut alavatsaa tänään ikävästi niin mielessä on kyllä...
  2. U

Toukokuiset 2019

@Giina täällä tosiaan ei taida olla kuin Terveystalon lääkärin tekemä varhaisultra ja hintaa sille siis tulee. Yritin kyllä etsiä, jos olisi löytynyt jostain kätilön tekemänä halvempi, mutta ei taida täällä olla sellaista palvelua saatavilla. 100e vielä voisi maksaakin, mutta hurjalle tuntuisi...
  3. U

Toukokuiset 2019

Minäkin varasin tänään neuvolan, mutta se on vasta 4 viikon päästä. Missä vaiheessa niissä labroissa piti käydä? Varmaan vasta ekan neuvolan jälkeen? Muistelin vaan et ne piti ottaa ennen 9 viikkoa ja mulla eka neuvola on vasta 9+4. (n) ehkä mä muistan vaan väärin. Tämä on kyllä odottelua, tulis...
  4. U

Toukokuiset 2019

Saitko mitään uusinta aikaa ultraan, että varmistetaan jos on vaan alkanutkin raskaus myöhemmin?
  5. U

Toukokuiset 2019

@Piivokka mitä lääkäri siis sanoi? Kyllähän tuossa vaiheessa pitäisi jo sykekin näkyä. Mitään vuotoa ei kuitenkaan ole ollut? Ultrasiko lääkäri myös muualta ettei ole kohdunulkoinen?
  6. U

Toukokuiset 2019

Voi harmi @najohanna :cry: tsemppiä ja toivotaan, että tärppää pian. @Amanita voi kurjuus, toivotaan, että maanantaina näkyisi jotain. Kokemusta asiasta ei ole. Miten näin monella nyt on huonoja uutisia. :( @RUSKA82 minullakin rinnat kipeytyi ennen plussaa eli jossain 3+ viikolla. Ja etova...
  7. U

Toukokuiset 2019

Tein kuitenkin sen digin nyt aamulla, kyllä pelotti että se näyttää edelleen 1-2, mutta ei. 3+! :)
  8. U

Toukokuiset 2019

@najohanna 2-3 viikkoa hedelmöittymisestä eli joskus 5 viikolla pitäis näyttää. Ja varmaan 6 viikolla sitten jo 3+.
  9. U

Toukokuiset 2019

Mä yritän täällä laskeskella milloin tekisin tuon kaapissa olevan digin kun viikko sitten ma näytti 1-2 viikkoa. Pelottaa jos se ei olekaan noussut, mutta en voi sitä olla tekemättäkään.
  10. U

Toukokuiset 2019

Voi harmi @Jkata :( toivottavasti pian tärppäisi uudestaan.
  11. U

Toukokuiset 2019

Kyllä sinut on @Tiuhti83 pistetty tämän kanssa kyllä koville! Varmasti on ollut hurjan pelottava kokemus. Paljon voimia toipumiseen! ❤️
  12. U

Toukokuiset 2019

@Jkata toivottavasti kipu pysyy aisoissa. Harmi ettei ultrattu, että sieltä olisi varmuutta saanut, mutta luulisi niiden lääkäreiden osaavan asiansa. @najohanna joillakinhan voi raskaudessa tulla sappikipuja, nehän ainakin on ylävatsaan sijoittuvia kipuja. Kannattaa kyllä lääkärissä käydä niin...
  13. U

Toukokuiset 2019

Kiva kun tulee uusia odottajia tännekin koko ajan. :) tervetuloa ja toivotaan, että meillä kaikilla pysyy kyytiläiset matkassa!
  14. U

Toukokuiset 2019

@Jkata miltäs tänään näyttää? Vieläkö vuotaa?
  15. U

Toukokuiset 2019

Voi ei miten monella vuotelee. :cry: voimia sinne @Nonsk ja toivotaan @Jkata että olisi ihan vaaratonta vuotelua.
  16. U

Toukokuiset 2019

@Jkata mä en ole vielä soittanut neuvolaan, varmaan vasta joskus 6+ viikolla soitan jos sinne asti päästään. Kummittelee mielessä edellinen varhainen keskenmeno niin en uskalla antaa itseni intoilla liikaa. Ja sen neuvola ajan peruminen olisi siinä tilanteessa ihan kamalaa. Vaikkei pitäisi...
  17. U

Toukokuiset 2019

@Jkata voin uskoa että yövuorossa ei meinaa pysyä hereillä! Väsymystä on kyllä ilmassa ja sitä pahaa oloa. Oon tänään yökkinyt ihan huolella, koiran ja kissan ruoat saa kyllä yökkimään ja työkaverilla oli ruisleipää niin sen tuoksu sai pahan olon. Ei mulla aiemmissa raskauksissa ollut tällaista...
  18. U

Toukokuiset 2019

@Leijjjona Facebook ryhmä on jo olemassa, laita yv @Nunnuli89 :) Muillekin tervetuloa mukaan! :)
  19. U

.

@janskusdff onnea! :love:
  20. U

.

@iK mä en ole uskaltanut edes neuvolaa vielä varata, odotan että olen jossain 5+ tai jopa 6+ viikolla että uskallan antaa itseni kunnolla uskoa, että tämä on totta. Jotenkin se edellinen keskenmeno kummittelee mielessä niin paljon, että haluaisi ainakin ylittää sen ajan kun se oli.. Että en...

Yhteistyössä