Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

@Tiutau13 mikä näky 🥰 onnittelut ja malttia pienelle tarttua hyvin. @Wintersun halaus ja tsemppiä taas uuteen.
  2. S

Haaveena vauva 2023

@Fazeriina82 täältä kanssa tsempit ja pitkää pinnaa seuraavan testin odotukseen. Testi voi tietty indikoida todennäköisyyksiä, mutta se ei poissulje ihmeitä!
  3. S

Haaveena vauva 2023

Oi 😍 @SandraB nyt on tosiaan piinaa edessä. Toisaalta pupo ja toivotaan, että se linja pitää loppuun asti! @Wintersun toivotaan vielä vahvistusta, ehtii kyllä! @Mirkkuli26 olipa harmi, toivotaan että keho tietää nyt huilata ja ens kierto on taas plussaa. Me taidetaan piinailla seuraava...
  4. S

Haaveena vauva 2023

Täällä olikin jo ehditty päivittää, mutta seuraavaan tiedoksi mulla tänään kp1. Ilmeisesti letrot pidentää kiertoa, kun taas meni odotus ylipäiville ja tiesin, että tänään pitää testaa, että negan tutusti tullessa ehtii vielä ilmoittautua hoitopolulle ja mahdollisesti saada kommentit letrojen...
  5. S

Haaveena vauva 2023

Voimia ja halaus @Kyfi 🤗
  6. S

Haaveena vauva 2023

@Wintersun oot kyllä mahtava, jaksat ja osaat niin nätisti tiivistää kuulumiset ja tsempata muita! Toivottavasti hyvä kiertää ja saadaan pian kaikki onnitella teitä plussakerhoon ❤️
  7. S

Haaveena vauva 2023

@SandraB toivotaan, että teillä laatu korvaa määrän ja onni kävisi tilanteesta huolimatta. Täällä herätty kahden ison finnin kanssa ja koska mulla ei naama kuki kuin täsmänä ennen vuotoja, ei jäänyt paljon jännitettävää viimeisiin piinapäiviin. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vai...
  8. S

Haaveena vauva 2023

Täällä kanssa arkea kohti ja vitsit mikä määrä keskustelua täällä on ollut! Tervetuloa uusille mukaan! Vitamiinien kanssa mulla olisi selvästikin parannettavaa kun vertaan muihin. Ite syön vaan d-vitamiinia ja foolihappoa, ja näitäkin oikeasti ehkä 4 kertaa viikossa, kun lopun ajasta ne unohtuu...
  9. S

Haaveena vauva 2023

Onpa hienoa, että etenee noin nopeasti! Inssi ei mulla ainakaan käynyt yhtään kipeää, oli oikeastaan poikkeuksellisen kivuton, kun yleensä on aina niin tuskaa noilla endopesillä. Saanko udella, olitteko te nyt julkisen puolen vai yksityisen kautta liikkeellä? Ihmettelen lähinnä miten paljon...
  10. S

Haaveena vauva 2023

Mulle kirjattiin hoitopäiväkirjaan, että testaus alkaa kp8, koska mulla on lyhyt kierto (23-25). Itse nuukana kuitenkin testasin vasta kp10 alkaen, kun kuitenkin yli vuoden testaamisella ovis on joka kerran ollut kp11 tai 12. Käytetään siis klinikan ohjeella vaaleanpunaisia CB testiä ja näin...
  11. S

Haaveena vauva 2023

Kiitos @Fazeriina82 ! Toivottavasti ovis tulee pian ja tallettelut toimii, ehtii testit perille tai ei. Tervetuloa myös multa uusille ja sormia ristiin uusille kierroille! Tällä tänään bongattu hymynaama oviksesta ja letrojen avulla nyt toivotaan parasta. Lisääntymispolilta soittivat ja kysyi...
  12. S

Haaveena vauva 2023

Juu ja hienoa onkin, että joillain onnistuu! Itsellle tuli vaan oma reaktio niin shokkina. Mulla oli ajaessa jo etiäinen tästä ja ehkä se sitten olikin jotenkin niin isku vasten kasvoja.
  13. S

Haaveena vauva 2023

Täällä palattiin oman erämaatuvan rauhaan ahdistavimman visiitin ikänä jälkeen. Oltiin sovittu yhden yön visiitti miehen kaveripariskunnan mökille ja tiesin heidän kanssa jo puhuneen kolmannesta (heillä yksi 3v. ja 1,5 v ennaltaan). Päästiin pihaan ja kun tämän puoliso olikin hyvin selvästi...
  14. S

Haaveena vauva 2023

Mulla oli HUS:in ohje viime inssikiertoon, että kp1 on heillä se päivä kun vuoto alkaa niin, että kaipaa suojaa. Tässä suoraan kopsu Omapolusta: Kuukautiskierto alkaa sinä päivänä, kun vuoto kunnolla alkaa. Kuukautisvuotoa edeltävää mahdollista tiputteluvuotoa ei vielä lasketa mukaan...
  15. S

Haaveena vauva 2023

Meillä kanssa kun lääkäri laittoi lähetteen 6kk kohdalla, tuli se HUS:ilta bumerangina takas. Sit kun vuoden päästä mentiin ensikäynnille, muisti lääkäri, että oli käsitellyt tapausta, mutta ei ollut puoltanut kun mun edelliset tutkimukset ei näkynyt omakannassa (asuin ulkomailla useita vuosia)...
  16. S

Haaveena vauva 2023

@Tiukuna ja @Tiutau13 täälläkin odotetaan elokuun inssiä kun kuuta nousevaa! Tänään vika letro tähän kiertoon ja nyt luomuna villisti täällä erämaassa, kun päätettiin tosiaan, että ei peruta lomaa ja palata ens ke tai torstaille osuvaan inssiin, vaan siirrettiin toinen kierros elokuulle...
  17. S

Haaveena vauva 2023

Täällä alkoi tänään kp1. Nyt migreenikin höllää, kun sai tujut lääkkeet. Nyt selkää särkee ja vuoto on villiä, mutta eiköhän tästä taas selvitä.
  18. S

Haaveena vauva 2023

Täällä kerätty rohkeutta ja tehty testi. Puhdas nega 😪 kierto jostain syystä venyy, ei oo ollut kun kerran puoleentoista vuoteen näin myöhässä. Ahdistaa yllättävän vähän, tottumusta kai. Ens kierto mennään luomuyrityksellä + letrot ja sit elokuussa toinen IUI. Tsemppiä muille, parempia...
  19. S

Haaveena vauva 2023

Onpa upea viiva @Hopeanopea ! Onnittelut ja turvallista odotusta alkuun ❤❤ Täällä edelleen kova migreeni (koska en ole uskaltanut ottaa kuin panadolia, migreenilääkkeet on mulla mallia myrkky), mutta en oo uskaltanut myöskään testata. Ei oo vieläkään vuotoa, mutta kuukautiskramppeja ja polttoa...
  20. S

Haaveena vauva 2023

Kyllä toivoa näkyy @kANaNdA Toivotaan, että vahvistuu! Täällä päivä etenee aika murheen laaksossa.. Migreeniin herätty, joten jännitystä plussasta tarvitsee tuskin puolta päivää pidempään odottamaan. Tuntuu kyllä suorastaan henkilökohtaiselta epäonnistumiselta, vaikka eihän se sitä ole nyt...

Yhteistyössä