Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

Voi harmi @Kuumeilija40 ! Toisaalta hyvä kun testasit digillä, saa varmuuden ja ajatukset seuraavaan kiertoon. Mä testaan perjantaina varmaan, jos vuoto ei ala torstaina. Ollaan tosi samoilla päivillä jännäämässä @kANaNdA Mä en siis oo testaillut etukäteen yrityksen aikana, mulla on...
  2. S

Haaveena vauva 2023

Onko sulla aiemmin ollut välivuotoja? Kuulostaa aika erikoiselta, että ennen ovista vuotaa jo.
  3. S

Haaveena vauva 2023

Onpa harmi @Earhart Toivottavasti uusi kierto alkaa ajallaan ja sit vaan parempaa onnea matkaan. Mä näin unta, että tein positiivisen testin!! En oo siis koskaan nähnyt liveplussaa, mutta unessa se oli tosi aito, sellainen jenkkiplussaristi ja vein sitä hyppien kiljuen miehelle vessaan...
  4. S

Haaveena vauva 2023

Toden totta @Minttara ! Täällä nyt tasan viikko inseminaatiosta ja kaiken maailman kuukautisnipistelyjä on enenevissä määrin. Torstaina olis uuden kierron alku, jos tällä ei tärpännyt. Lähdetään sunnuntaina risteilylle ja mietin, että näkyiskö silloin jo jotain? En oo kun kerran viime...
  5. S

Haaveena vauva 2023

@Jenn-a 😍 ja @Oliivi3 viivat näkyy hyvin edelleen! Ikäkeskusteluun oma yhden lapsen toiveen näkökulmasta harmittaa eniten se, että koska meillä vaan venyy tämän esikoisen kohdalla, niin ikäero nuorimpiinkin serkkuihin ehtii kasvaa (ja sisarukset kertoneet heidän lapsiluvun olevan täysi)...
  6. S

Haaveena vauva 2023

Ihanaa lomaa @Hopeanopea ! Mä kyllä täysin allekirjoitan odottamisen tuskan, jouduin ite tarkistamaan aamulla, että missä vika kun piinalistalla on vasta dpo3. Ei ollut vikaa, vaan pitkän tuntuisia päiviä 😆😂 Jos yhtään lohduttaa, niin vaikka toiset ehtii lyhyellä kierrolla 13 kertaa yrittää...
  7. S

Haaveena vauva 2023

@Oliivi3 jotain siinä näkyy mun silmiin kanssa, vaikka yleensä en näe hyvällä tahdollakaan haamuja tai viivan paikkoja. Pidetään sormet ristissä, että vahvistuu! -->Mulle vois laittaa päivitettäväksi huomiselle dpo1, tänään takana siis eka inssi <-- (en saa värejä toimimaan) Miehen...
  8. S

Haaveena vauva 2023

Täällä aamulla jännitettiin ja hoin hymymantraa koko digin (pitkän!!) vilkkumisen ajan. Ja Jes! https://aijaa.com/WiAWfO Äkkiä soittoa ja omapolkuun ilmestyi aika huomiselle! Toivotaan vaan, että limakalvo olis paksuuntunut tarpeeksi. Harmittaa kun mies ei vieläkään koronarajoituksien takia saa...
  9. S

Haaveena vauva 2023

Oi, kuulostaa lupaavalta (ei sillä, että mulla olis kokemusta vielä)! Toivotaan parasta! Täällä tyhjää naamaa digissä ja huolestuttavan hailura viiva normitestissä. Muniksia kivistää kyllä, mutta en kestä jos tää on joku poikkeuskierto ja ovis venyy päivän pidemmälle kun yleensä. No, huomenna...
  10. S

Haaveena vauva 2023

Mulla toimii noi Apteekin ovulaatiotestit. Raskauskeijun liuskoilla näkyy tai ei näy.. sit kuten @Wintersun niin tarkistan digillä. Nyt piti ottaa digit käyttöön heti kp 8 kun on hoitokierto.
  11. S

Haaveena vauva 2023

Haha, no oikeasti ovulaatio on ollut aikalailla ainut mikä toimii, mutta yritetään nyt kun on kevyempiä kokeiltava ensin. Meillä tosiaan ei ole HUS:in mukaan edellytyksiä suoraan ivf:n. Ihanaa alkavaa lomaa, täällä ainakin mieli rentoutui tosi hyvin kun on tilaa ja aikaa!
  12. S

Haaveena vauva 2023

Minä jäin miettimään vierailijan pelisilmää. Miksi tunkea omia neuvoja ihan väkisinkin, kun melko selkeästi on luettavissa, että tältä palstalta haetaan tukea ja positiivista keskustelua. Jos harrastaa trollailua ihan omaksi iloksi, voisiko sitä tehdä ihan reippaasti nimimerkillä.
  13. S

Haaveena vauva 2023

Voihan ferritiinit. Multa ei oo aikoihin edes testattu, mutta (täältäkin) luettua tuskin siihen mitenkään puututtaisiin. Mitenkään arjessa en onneks huomaa, että olis jotain häikkää, joten mennään sillä. Meillä oli tänään kontrolliultra ja kahden follin vaste (18mm ja 16mm) eli lupa edetä, jos...
  14. S

Haaveena vauva 2023

🙌🙌🙌
  15. S

Haaveena vauva 2023

@Floralan sanoi asian kyllä just niin kuin se on. Mua itseä jotenkin vielä ahdistaa kun moni ihminen on sanoittanut, että luuli jotenkin aina, että oltaisiin lapseton pari ihan omasta tahdosta tai että hassua kuvitella meidän arkeen lasta. Yleensä ja varsinkin alkuun oli vahva tunne, että hyvin...
  16. S

Haaveena vauva 2023

@Wintersun mulla oli tänään tosiaan kp3 tai huomenna kp4, jos satut päivittämään. Kiitos!
  17. S

Haaveena vauva 2023

@tiipanen Onko sulla endoa todettu/epäilty? Mulla ainakin hormoniehkäisy piti tilannetta kurissa ja tärinäkipu ja erityisesti orgasmit ei aiheuttanut kipukouristuksia. Ilman pillereitä on sitten oireet vaan kärsittävä.
  18. S

Haaveena vauva 2023

Aikamoista tunteiden vuoristorataa käyty täällä palstalla viime aikoina. Ja paljon uusia tulijoita, tervetuloa! Onnitteluja plussanneille ja suurimmat pahoittelut @Selis ja @Sentonen @Wintersun pieniä voittoja lasketaan, hyvä kun tiputtelut siirtyi! Mun kohdalle vois kalenterin sit...
  19. S

Haaveena vauva 2023

Täältä lomalta omia positiivisia huomioita tekee mieli jakaa. On ollut ihana kuukausi kun ei ole jaksanut syynätä oireita ja elämä on keskittynyt ihan muihin juttuihin. Jännä on ollut huomata, että ilmeisen vahvasti pää saa keksittyä oireita, silloin kun toivoo niitä. Nyt kun tän kierron...
  20. S

Haaveena vauva 2023

Tervetuloa @Earhart, toivottavasti teillä olisi jatkossa valoisampaa ja seuraava plussa toisi nyytin turvallisesti kotiin asti. Täällä hiljaiseloa ja oikeasti kaivattua lomaa. Lähdin yllättäen lomalle itsekseen ja jäi nyt ekan kerran sitten viime heinäkuun ovistestit kotiin. Ajattelin, että kun...

Yhteistyössä