Hakutulokset

1. B

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

https://aijaa.com/KBAdbQ Tässä vielä vähän toisesta kulmasta toi pc. Vitsi.. Ärsyttävää. Ole vahvempi viiva :D:D
  2. B

@Nipsunen86 No kun siis mä nään näissä ja kaikissa muissakin testeissä, joita tein tänään niin viivoja. En vaan saanut niitä yhtään kuviin näkymään. :unsure: Oon varmaan menettänyt näköni.
  3. B

Tämän aamun testit. Dpo9. Mitä olette mieltä? :unsure: Näättekö mitää.
  4. B

.

@W.we Voikun vahvistuisikin. :love: Hämmentävää, kun kaikissa testeissä on kyllä jotain. Ihme tiiraamista joutuu vaan harrastamaan. :LOL: Pc:ssä ehkä selkeintä ja sehän ei ole herkkä testi, niin en mä tässä vielä toivoani menetä. Jospa huomenna olisi jo vahvempaa.. (y)
  5. B

.

Tässä nyt noista testeistä pari. Ehkä joku muukin näkee noissa jotain.. Tai ainakin itse laseineni kuvittelen näkeväni. Molemmat testit kuivia jo. Oli kännykästä akku loppu, niin en saanut tuoreina kuvia. :unsure:
  6. B

.

Aamulla taas kokeiltu testejä. Tein Rfsun, Pcn ja sitten kaksi Onestepin liuskaa. Taisi olla väärä hälytys eilen, kun nyt joutuu suurennuslasilla tihrustamaan ja ehkä hyvässä lykyssä jotain näkee. Ei kuitenkaan laskettavia edes haamuiksi. Hassua.. On tosi raskautunut olo. Noh. En sitten tiedä..
  7. B

.

@MatildaJ Onpas ikäviä kuulumisia, mutta ihan varmasti saatte huoneisiin vielä asukit. Tsemppiä odotteluun ja onnea uuteen kotiin, kun muutatte. (y) ON: Mä en yhtään tiedä miten päin jaksaisin odotella, kuinka tän kierron kanssa käy. Huomisaamukin tuntuu niin kaukaiselta. :whistle: Mulla on...
  8. B

.

@minttu-82 No ois kyllä tosi nopeaan. Mutta en vielä iloitse. Toi hailura vielä niin heikko.. Mutta voi kun olisi tervetullut plussa tähän talouteen. :love:<3
  9. B

.

@minttu-82 Joo, ensimmäinen kierto. Sain siis keskenmenon tammikuun puolessa välissä. Niin tämä olisi sitten napannut heti uudeksi tulokkaaksi matkaan. :love:
  10. B

.

@Wintersun Ihana sun miehes ja hienoa, kun jaksatte tukea toisianne. Se on tärkeintä :love: @_minävain_ Siis onks toi väritetty testi mun? o_O Tai siis, luulin sun linkanneen oman testin. Sitte näin ton saman karvan joka omassakin kuvassa. :D

Yhteistyössä