Hakutulokset

1. B

.

Voi kiitos kaikille mun testiä tihrustaneille. :love: Vähän kyllä hämmentää, että näillä dpoilla tuli jo jotain näkyviin, jos olisi sitä itseään. Illalla testasin uudelleen ja jälleen samanlaista haamulaista/viivanpaikkaa näyttää. Oli tosin hieman himmeämpi. Aamulla taas uittamaan. Jännittää...
  2. B

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Nipsunen86 no ehdottomasti! Mulla on sellainen testiarsenaali kotona, ettei ainakaan lopu kesken. :whistle:
  3. B

@Nipsunen86 apua.. Nyt alkaa ihan jännittää. Olisi kyllä ihanin pieni ystävänpäivälahja :love:
  4. B

@Nipsunen86 onestepin herkkä 10 Raskauskeijulta tilattu. Nyt vaan mietityttää, et voiko muka jo dpo8 näkyä noin.. o_O
  5. B

Ja hyvityksenä mun testin tihrustelusta, tuun työpäivän jälkeen kurkkimaan itse teidän muiden. Tsemppiä kaikille! :love:
  6. B

Heippa hätähousut! Mun oli pakko nyt kyllä tulla tänne kyselemään teiltä viisaammilta. Sain tänään aamun tokasta pissasta dpo8 tällaisen. Näkeekö joku muu jotain.. Ja siis outoa, että näillä dpoilla o_O https://aijaa.com/wwdNYP
  7. B

.

https://aijaa.com/wwdNYP Siis mitähän.. Tässä kuivana
  8. B

.

@tylleröinen_21 Tsemppiä myös sinulle. (y) Onpas jännä, että greippi vaikutti noinkin paljon kiertoon. Mutta siis hyvä vaan! Royaleista ei mulle kokemusta, mutta sulla on kyllä hyvä sotasuunnitelma. Meinaatko tikuttaa oviksen? :) ON: Pitihän se ensimmäinen testi uittaa jo nyt Dpo8.. :whistle...
  9. B

.

Täällä nyt niin moni sanonut menkkajomotusten kuuluvan myös nega-kiertoon, että taidan pudota pilvilinnoistani ennen menkkojen tuloa. Mies tosin ihmetteli nukkumaan mennessä, että tuoksun jotenkin erikoiselle. Luultiin ensin, että yöpaita tuoksui. Vaihdoin sen, mutta edelleen kuulemma outo...
  10. B

.

Itsekästä omanapailua.. Sanokaa nyt muut.. onko teillä luteaalivaiheessa menkkajomotuksia? Nytkin istun sohvalla ja jomottaa niin maan perkuleesti. Jotenkin enemmän vielä alaselässä kuin alavatsassa. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, niin jos tää on jotain kohtuasiaa (niinkuin saisi kyllä...
  11. B

.

@Camy Harmi, kun sulla noin vaikeaa bongata oviksia. :unsure: Toivotaan, että ensi kierrossa cb olisi sitten sulle parempi, jos päädyt niitä ostamaan. @Hemppanen Ihan järkeväähän toi on odotella, niin ei mene testejä aikaisen testauksen takia hukkaan. Jännät päivät sulla! Toivotaan parasta. (y)...
  12. B

.

@Hemppanen Mulla plussakierrossa oli valkkaria juurikin oviksesta eteenpäin. Ei mitään järkyttäviä määriä, mutta huomattavasti normaalia enemmän. Eli noi sun vuotelut vois olla oikeastikin tosi hyvä merkki. Mitens muissa kierroissa? Ja sähän voisit noilla Dpoilla jo testaillakin! Milloin...
  13. B

.

@Kiemura En itse lukisi vielä plussaksi. Varmaankin tulossa vasta. Mutta tuohan on tosi yksilöllistä, niin en osaa varmaksi sanoa. (y)
  14. B

.

Onnea @~Madre~ :) @Hemppanen Kuulostaapa lupaavalta. (y) Alkoiko sulla valkovuotoilu heti oviksen jälkeen? ON: Täällä ollut hämmentävä päivä. Aamulla olin sata varma, että menkat alkaa, kun kauhea paine alavatsassa ja selässä. Koko päivän jomotteli enemmän ja vähemmän ja leffassa ollessa...
  15. B

.

@Kassu93 Voi tiedän niin ton tunteen, kun haluaa vaan pois koko paikasta. :unsure: Ja olen samaa mieltä tosta paksuudesta. Ei sinne kiinnity, jos ei pysy kiinni. Mulla ultrattiin samana päivänä, kun tuli ulos ja silloin oli jo paksu limalavo. Ei se siis välttämättä edes "kärsi" siitä...
  16. B

.

@W.we Toi on tosi epäreilua.. Se oli jo niin selkeä plussa, että tosi vaikeaa uskoa sen olleen virheellinen. Kokeiletko kuitenkin aamulla? Toivotaan, että olisi ollut oikea plussa ja iltapissasta jotenkin hormoni vähäinen tai jotain.. :unsure:
  17. B

.

@Kassu93 Ilmeisesti suurin syy kierron välille on juurikin tuo raskausviikkojen määrittäminen. Sain itse km:n 6+4 ja meille sanottiin, että saa kokeilla heti uudestaan ja tämä nyt siis ensimmäinen kokeilukerta sen jälkeen.. :) Toivotaan, että sulla vuoto loppuisi nopeasti. Sittenhän kun vuoto on...
  18. B

.

@Kassu93 Pahoittelut keskenmenosta.. :unsure: Mutta tervetuloa kuitenkin tänne. Saako kysyä, miksi teitä ohjeistettiin jättämään yksi kierto väliin? @~Madre~ Tee ihmeessä se digi huomenna! Kyllähän se jo näyttäisi. Sen verran hyvä toi sun plussa. (y) @W.we Hui, kun sulla jännät paikat tosiaan...
  19. B

.

Niin ja piti kommentoida vielä @rosemarie lle, että harmittaa sun puolesta tollainen lääkärien käytös.. Ihan kohtuutonta. Ja toi ikäkortti on tosi julma. Meillekin sanottiin keskenmenon yhteydessä, että "olette vielä nuoria. voitte saada vielä satoja tai tuhansia lapsia elämänne aikana". Eipä...
  20. B

.

Onnea meidän plussanneille. Hienot plussat on kaikilla. :love: ja @W.we e kun vielä epäilet tota testiä, niin toi on kyllä ihan selvä peli. Sä olet raskaana. <3 Ei pc:t anna turhia viivoja mun mielestä, ainakaan mitään tota luokkaa. Nyt vaan nautit. Onnea vielä <3 Ihania uutisia kyllä tähän...

Yhteistyössä