Hakutulokset

1. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

Joo just sitä! Oli kyllä mielenkiintoinen erityisesti se kiinnostaa juuri nyt että hedelmöitys hetkellä tulisi syödä paljon kasviksia tai vihreää jotta se vaikuttaisi positiivisesti lapsen elinikään. Hurjia juttuja mutta pakko mennä ostamaan jotain kasviksia vino pino nyt ensi viikolle :giggle:
  2. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

Alkuinnostus laantunut tein tänään kierron ekan ovistestin joka oli plussa. Nyt päätin että teen yhden ainoan raskaustestin dpo 11, koska silloin seuraavana päivänä olisi juhlat. Jos testi on tyhjä niin tilaan sitten preseedin heti! Nyt oli tällä viikolla omat limat sellasta timanttia että en...
  3. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

Huhhuh kehuin kuinka hyvä mieli oli ennen menkkoja ja pms oireet loisti poissaolollaan. Sitten ryvinkin mieli maassa kp 1-3 (n) miten se nyt näin päin meni. Vadelmalehtitee auttoi menkkakipuihin :X3:(y) elämä on yleensä pysähtynyt noin 6 tunniksi kun menkat alkaa nyt oli super vähän kipuja ja en...
  4. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

Olisiko joku ihana päivittänyt minulle kp 1 tälle päivälle. Plussa tuulia piinalijoille :love:
  5. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

@Äiti_82 mulla oli pitkään 27 päivänen kierto mutta nyt ovulaatio viivästyi kp 18 asti niin tänään pitäisi alkaa menkat, eli ei ole vielä myöhässä :unsure: negaa vielä viimeiset testit näytti niin ainakin testattu on :rolleyes: vielä ei alkaneet, eikö sulla ollut tänään myös alkamassa?
  6. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

Jos seuraava kierto osuu yhtälailla yhteen niin sitten kyllä pitää vähän venyttää tätä testauksen aloittamista! Sulla oli siinä enemmän järkeä kun mulla :whistle: oon heittänyt pyyhkeen myös kehään. Toisaalta ei mitään pms oireita :ROFLMAO: Ainoa mikä muuttui viime kiertoon on se vadelmalehtitee...
  7. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

Niin se kai @äiti_82 pitää ajatella. Olen vaan niin hurahtanut tähän ettei tunnu mukavalta kun ei tiedä koska plussaa :unsure: kiitos tsempeistä :love: @kettuperhe on kyllä ärsyttävä lääkäri :mad: eikö niillä koskaan mene yöunet kun puhuu tuollaisia.
  8. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

Tänään ja eilen nega :cry: oon erikoistunut nyt näkemään ne viivanpaikat kaikissa testeissä. Ei paljon auta :( tänään ilmestyi testiajan jälkeen vielä tuollainen outo viivanpaikka. Kuvassa ylin eilisen Amazon testi ja keskimmäinen tämän päivän Amazon ja alin tämän päivän pc. Itse testaan...
  9. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

@tänttähäärää voimia raskaaseen tilanteeseen :unsure: toivottavasti asiat selviää ja mieli muuttuisi. @Möörtsi ihanat viivat :love::love::love: Itse voisin hyvin ottaa marras joulukuun vauvan :love: itse olen syntynyt joulukuussa ja vaikka siitä jonkin verran saattaa kärsiä niin ei se oikeasti...
  10. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

Ei tässä pc:ssä näy mitään :unsure: varmaan viivanpaikka tuossa alemmassa onestepisäkin ainoa minkä kuvittelen näkeväni. Mutta pakko jatkaa testausta vielä huominen ja ylihuominen :giggle:

Yhteistyössä