Hakutulokset

1. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

Näin olen teidän vinkkejä lukenut mutta kun ostin paketin tuli sellainen eikai tää voi vielä mitään näyttää olo :ninja: Huomisaamua odotellessa (y) tulispa hyvä viiva eikä paha ei viiva :rolleyes:
  2. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

Just kävin ostamassa pc mutta testi on 25 ml niin mietin kannattaisiko niiden kanssa testata vasta lauantaina ja sunnuntaina? Mulla siis vasta dpo8 menossa ja sunnuntaina olisi alkamassa menkat? Vai voiko ei herkästä nähdä jo jotain?
  3. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

One step o_O siksi vähän epäilyttääkin mutta viimekierrosta noihin en saanut mitään. Käyn hakemassa sen PC testin ja testaan huomenna molemmilla :whistle:
  4. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

Laitan vielä ison kuvan tästä aamuisesta. Kaukaa haettu mutta en ole aikaisemmin nähnyt näissä mitään. Perjantaina jos ei näy mitään niin tämä oli varmaan vaan joku virheellinen :) huoh kun malttaisi odottaa...
  5. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

@äiti_82 tänään alkoi testaus! :ROFLMAO: eihän tässä mitään järkeä ole mutta pakko. Tässä kuva josta en tiedä onko edes se kuuluisa viivanpaikka vai onko mulla vauvalasit päässä (y) Koska menet ostamaan testejä? :whistle:
  6. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla luultavasti nyt 30 päivän kierto kun ovis tuli niin myöhään eli sunnuntaina alkaisi myös menkat :rolleyes: en kyllä pysty vaan odottamaan sinne asti :giggle: mun nenään myös tarttuu ihan oudot hajut esimerkiksi tiskejä pestessä tuli niin outoja aromeja että oikeen ihmetytti (n) mutta en...
  7. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

@Nadine88 täällä odotetaan esikoista myös :X3: odotus tuntuu ikuiselta tänään dpo 5 ja haluaisin vaan päästä jo testaamaan!! :whistle: @äiti_82 meillä on yhteinen dpo ja tunteet ihan yhtä malttamattomana haluaisin jo päästä testaamaan!!! Milloin ajattelit testata? Itse aloitan varmaan...
  8. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen onnea :love::love::love: Itse suosittelen lämmön seurantaa laitteella ehkäisynä esim Daysy. Oppii tuntemaan kiertosi ja antaa mahdollisina raskaaksi tulon päivinä punaisen valon (y) tietysti olettaen että jaksaa suojautua muulla tavalla hedelmällisinä päivinä. Itse käytin ehkäisynä...
  9. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

@tänttähäärää mulla kestää menkat n. 3 päivää mutta tuhruttelee vielä sen jälkeen pari päivää. Toivon että tuo vattutee auttaisi siihenkin ettei valuisi niin hitaasti loput ulos. Oletko kokeillut tuota vadelmalehtiteetä? Sain tänään plussan ovistestiin! Jes :LOL: Pääsen taas piinailemaan...
  10. VauvaHaaveilija89

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kiitos vastauksistanne :) Tänään tuli ovisplussa! Eli tänään talletetaan (y) 5 päivän heitto oviksen kohdalla tuntuu vaan suurelta mutta ilmeisesti ihan normaalia. Jos nyt ei tärppää pitää kokeilla joka toinen päivä taktiikkaa koska nyt loppui puhti jo liian aikaisin :giggle: Ihanaa päästä taas...
  11. VauvaHaaveilija89

Ihanat viivat @Hiutale89 :love: Toivottavasti me muut tullaan perässä (y) Omaa napaa: ollut super kiireinen työviikko (miks aina ovis samalla viikolla??) Ja ollaan silti pupuiltu miehen kansaa :whistle: Ainoa vaan että ovis petti mut täysin eikä tullut eilen kuten odotin. Nyt odotan jos...
  12. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

@Fritang Meillä perheessä myös suomalaisten oma geenivirhe. Kukaan elossa olleista sukulaisista ei ollut tiennyt tästä joten tuli myös ihan puskista molempiin sukuihin, ja tässä täytyy sekä äidillä ja isällä olla geeni ja silloinkin on vain 25 % mahdollisuus tähän sairauteen. @Möörtsi Downit...
  13. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos vinkeistä @viipulainen @Möörtsi @ahmis (y) Seuraava viikko siis selällään ja tyttöä täälläkin salaa molemmat toivoo :whistle: toisaalta jos joskus suotaisiin useampi lapsi omana toiveena olisi isoveli ja pikkusisko. Mutta tärkeintä olisi terveys ja sukupuoli tulee sitten kumpi on...
  14. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

@Fritang tsemppiä! Pääsisitkö keskustelemaan jonkun kanssa vaikka työterveyden kautta? Ehkä jos omia ajatuksia saisi purettua helpottaisi? @ahmis onnea :love::love: Käyttekö talletuspäivien aikaan vessassa seksin jälkeen? Itse olen aikaisemmin aina käynyt mutta nyt kun ovis on tulossa...
  15. VauvaHaaveilija89

@voittamaton toivotaan parasta maanantain ultraan! (y) siihen ei onneksi ole kauaa :) @Hiutale89 toivottavasti ajatukset selkenee hääajatusten kanssa :X3: Meillä häistä jo 5 ja puoli vuotta mutta muistan edelleen kuinka iso järjestely niissä oli ja sen ennen hääpäivää olleen stressin :confused...
  16. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

@Möörtsi ihana plussa :love: @viipulainen tuo preseed kuulostaa hyvältä! Usein ennen ovista ei oo vielä sitä täydellistä ovislimaa jos tuo auttaisi siihen! Laitan ostoslistalle. Miehelle en kyllä kerro pitää jo muutenkin ihan outona näitä yrityskikkoja :whistle: raskaudenkin kuulemma huomaa...
  17. VauvaHaaveilija89

@Päppyrä hyvä että kissa voi paremmin :love: onko teillä useampi kissa? itsellä samat fiilikset kun viime kuussa oli eka yrityskierto :confused: mutta se on varmaan vain suojelukeino että sitten kun testi näyttää negaa ei pety niin pahasti. Itse en ainakaan odottanut positiivista yk 1 enkä...
  18. VauvaHaaveilija89

@Päppyrä meillä yhdellä kissalla ollut idiopaattinen kystiitti muutama vuosi sitten muuton yhteydessä. Ei lähtenyt muulla kuin mielialalääkityksellä pois :( se oli hirveää kun kissa ei ollut enää oma itsensä mutta lääkityksen jälkeen parani hiljalleen itsekseen. Tsemppiä (y) kyseinen kissa sai...
  19. VauvaHaaveilija89

@Nemi_K täällä myös yritän keksiä jotain tekemistä etten vain velloisi vauvahaaveissa. Mutta tuntuu suhteellisen haastavalta unohtaa tätä projektia. Paitsi töissä ja töitä ei voi tehdä kokoajan :cautious: Meillä menossa kp 7 ja vielä hiljasta yritysrintamalla.. kohta aloitettava kunnolla...
  20. VauvaHaaveilija89

Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen Kiitos avusta :giggle: Istun täällä teekuppi kädessä. En olisi ikinä uskonut koska en pidä teestä :eek: Greipit jäi vielä kauppaan... Mieskin miettii että jo on kumma kun juon teetä :sneaky:menkkakipuihin :whistle: Vaikka onkin jo lämmennyt itsekkin vauvakuumeelle kun ei se vauva...

Yhteistyössä