Hakutulokset

1. T

Näkyykö mitään?

Näin, mutta voi olla viivanpaikka! Tee parin päivän päästä uudestaa niin näkee onko vahvistunut :)
  2. T

Joulukuiset 2021

Täällä kans ultra vajaan 2 viikon päästä rv7 ja rv8 neuvola ja mahdollisesti toinen ultra. Tosi piinaavaa odotella sinne saakka, että kaikki varmasti hyvin. Tieto lisää tuskaa :D
  3. T

Joulukuiset 2021

Juu! Eilen anopin ja lasten kanssa ulkosaunassa heillä niin meinas taju lähteä kun lauteilta lähdin ja anoppi heti hädissään. Mahtaakohan jo arvailla :D
  4. T

Joulukuiset 2021

Täällä samaa, lisäksi anemia joka haittaa muutenkin elämistä välillä :D lisärautaa nyt syönyt ja saunassa en pysty olemaan. Äkkinäiset liikkeet pistää pyörryttää ja väsymystä on.
  5. T

Joulukuiset 2021

On sielä muutama. Ja on tosiaan täysin salainen, ryhmää ei löydä hauilla eikä sitä nää muut kuin ryhmäläiset :)
  6. T

Joulukuiset 2021

Tein saman viimevuonna ja olin lähes koko vuoden poissa somesta. Yritys profiilin jätin faceen jotta pystyin hallinnoimaan yrityssivua :D mieheni oli ainoa kaveri sillä profiililla. Meni muutama kk ja alkoi tulla kyselyä tutuilta oonko suuttunu kun ei olla kavereita
  7. T

Joulukuiset 2021

Tervetuloa! Onnea plussasta❤️ Jos salainen fasce ryhmä kiinnostaa niin mulle täällä viestiä jotta saan kaveriksi lisättyä ja näin liitettyä facen ryhmään.
  8. T

Joulukuiset 2021

Olen kertonut kaikille, jotka tiesivät meidän yrityksestä. Muuten muille kerrotaan sit vasta nt ultran jälkeen. Mulla mahan turvotus on niin selkeä aika alussa niin moni varmaan arvaa jo aiemmin. Varsinkin kun painoakin lähtenyt. Oireina on rintojen arkuus ja jomotukset. Ja hirvee stressi on...
  9. T

Joulukuiset 2021

Oi että! Mun piti kans hakee digi mutten ehtinyt. Jos huomenna tauolla. Jomotellut on ja rinnat on arat. Aika samanlaiset oireet kuin kuopuksen raskauden aikana. siirsin myös ultran 21.4 jolloin olisi ainakin se 8+ niin sinne asti jännäilen. Toki on kotidopleri joten sillä varmaan koitan ennen...
  10. T

Marraskuiset 2021

Olen pahoillani❤️
  11. T

Joulukuiset 2021

https://aijaa.com/BZdpyS Alin tänään tehty ja kivasti tummunu ylempiin verrattuna jotka tehty torstaina. Vkl oli veristä tuhrua ja polttelua selässä joten tänään varmaan käyn digin hakemassa. :unsure:
  12. T

Joulukuiset 2021

Mulla on nyt ollu muutamina ensimmäisinä päivinä. Normaalia on :)
  13. T

Joulukuiset 2021

Tuossa on lista mihin voi kätevästi itsensä lisätä :giggle:
  14. T

Joulukuiset 2021

Lasketut ajat 1.12. Tirrinen/ 4. lapsi / 27v 2.12. 3.12. 4.12. 5.12. 6.12. Malia / 1. lapsi 7.12. 8.12. 9.12. 10.12. 11.12. 12.12. 13.12. 14.12. 15.12. 16.12. 17.12. 18.12. 19.12. 20.12. 21.12. 22.12. 23.12. 24.12. 25.12. 26.12. 27.12. 28.12...
  15. T

Joulukuiset 2021

Teillä ollut rankka kokemus❤️ Toivotaan että nyt kaikki on kunnossa ja saisitte vauvan syliin asti!
  16. T

Joulukuiset 2021

Tein salaisen face ryhmän johon pääsee halutessaan vaikkapa kun raskaus on varmistunut jne. Monissa facen ryhmissä on useampi sata henkilöä niin ajattelin perustaa meille tuommoisen oman. :giggle:
  17. T

Joulukuiset 2021

Täällä oireina vain jomotukset ajoittain kohdun tienoilla. Muuta ei vielä ole. Kaksosia odottaessa oli 3kk ihan jäätävä väsymys etten hereillä pysynyt ja ennenaikaiset jotka veivät vuodelepoon. Kuopuksesta rv7-13 pahoinvointi. Saas nähä millaiset nyt tulee
  18. T

Joulukuiset 2021

Täälläkin varhaisultra 8.4:love:
  19. T

Marraskuiset 2021

Helpottaisko pahoinvointilääkitys, pahoinvointirannekkeet taikka säännöllisesti ja usein pieniä määriä ruokaa:unsure:
  20. T

Joulukuiset 2021

Tarrasukkia sinne❤️ toivotaan, että kaikki menee hyvin! Itsekkin heti miettimässä varhaisultraa

Yhteistyössä