Hakutulokset

1. Nyu

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Sunnuntaina ajattelin tehdä testin ja jännittää jo valmiiks. Pitkästä aikaa on semmoinen olo, että oikeasti olisi saattanut vaikka onnistua. Vihloo, väsyttää, ällöttää ja valkovuotoa on runsaasti. Puhumattakaan että itkettää. Toki mulla on töissä ollut nyt tavallista stressaavampaa ja nuorten...
  2. Nyu

Minäkin poltin kymmenisen vuotta parilla korkeintaan puolen vuoden lakolla ja onnistuin lopettamaan muutama kuukausi sen jälkeen, kun alettiin yrittämään vauvaa. Tällä hetkellä poltan sähkötupakkaa, mutta se oli helppo heittää menemään ainakin viimeksi kun olin raskaana.
  3. Nyu

Hmm... Yleensä olen ovuloinut kp 10-13, mutta nyt ei ole ollut mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Testitkin loppu sopivasti enkä jaksanu tähän kiertoon tilata lisää. Noh, jos on ovis ollu niin ainakin on pantu :D.
  4. Nyu

Onnea plussanneille ja tervetuloa viltsu92 :)! kp1 yk15 Jälleen uuteen kiertoon. Valehtelisin jos väittäisin ettei ota päähän. Paljon on ehtinyt muuttumaan elämässä vuoden aikana, mutta silti jaan Pauliinalin ajatukset siitä, että koko elämä on ollut vähän kuin tauolla yritysajan. Kun...
  5. Nyu

Huomiselle voi mulle päivittää kp6 yk 14.
  6. Nyu

Täälläkin innokas leipuri ilmottautuu :). Vielä pari vuotta sitten, kun en ollut vielä työelämässä ja oli aikaa, tein kaikki leivätkin itse. Aamun testi näytti negatiivista, ei edes pienintäkään haamun esiastetta. Menkkoja odotellessa :/.
  7. Nyu

Tänään on maanantai :D Täällä jännitys tiivistyy! Jos menkat ei tässä ala niin aion huomenna testata :). Yleensä mulla kuitenkin kuukautiset antaa pari päivää ennen jotain merkkiä itsestään, mutta nyt ei ole ollenkaan kuukautisolo. Pitkästä aikaa olen taas toiveikas, voi olla että...
  8. Nyu

Lääkärissä ei selvinnyt mitään erikoista. Keltarauhanen löytyi oikealta puolelta ja muutenkin kuulemma kuvat näytti hyvältä. Sain lähetteen labraan ja siellä tutkitaan ns. kuppa ja kuus muuta. Loppuun lääkäri kehotti odottelemaan vielä helmikuulle ja jos ei silloin ole vielä tärpännyt, niin on...
  9. Nyu

Tervetuloa Sahrai :)! Soitin pari viikkoa sitten neuvolaan aikomuksenani varata itselleni aika papa-kokeeseen ja olisin siellä sitten gyneltä kysellyt, että mikä mahtais mättää, kun en raskaudu. Ajanvarauksessa täti kyseli tiukkaan sävyyn milloin on viimeksi tehty papa-koe, olenko raskaana...
  10. Nyu

Onnea plussanneille :)! Täällä kp5 yk13, plääh.

Yhteistyössä