Hakutulokset

1. Nyu

Kaksikymppiset toiveilijat 2014

Oikein paljon onnea Audrey ja muut plussanneet :flower: !! Minä olen nyt ottanut projektiksi käänteisen psykologian omaa kehoani vastaan, eli yritän kaikin tavoin hankkiutua sellaiseen tilanteeseen, että ei kannattaisi tulla raskaaksi :D. Olen varannut itselleni talvikaudeksi...
  2. Nyu

TORSTAI 12.6. Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 -> WTBAM.................kp62/27-31.........22v..........yk3..............2.lapsi kriy......................kp61/30(?)..........22v...........yk3.............1.lapsi...
  3. Nyu

kp1 yk18 alkoi tänään, tai no teknisesti kun kello on jo yli puolenyön niin on jo kp2. Posiitivisempaa asiaa on taasen sen, että minusta tuli perjantaina rouva :).
  4. Nyu

Täällä kp2 yk17, eli ei mitään yllättävää.
  5. Nyu

Pidetään peukut pystyssä toivepulla :)! Mulla menossa jo kp6, yk 16, ja tosiaan poistin tuosta lukumäärästä ne ennen keskenmenoa olleet kierrot, niin ei näytä niin pahalle. Iloisiakin asioita on kuitenkin tapahtunut, koska vihdoin varasimme ajan maistraattiin ja mennään ensi kuussa naimisiin...
  6. Nyu

attente: Itse asiassa meillä on yrityksen aikana ollut yhteensä ehkä viisi kiertoa, joista tärppääminen ei olisi ollut mitenkään mahdollista. Harrastetaan ns. bootycalleja tarpeen vaatiessa :P. Useampia kiertoja on sitten totta kai ollut sellaisia, että ollaan saatu aikataulut natsaamaan päivää...
  7. Nyu

Oikein paljon onnea wbä :)! Ja tervetuloa vauvatoiveilija! En vielä päivittänyt sua listaan, mutta kerro jos haluat :). Itselläni alkoi yöllä yrityskerta nro 19, jos paukahtaa kahteenkymmeneen niin miinustan kyllä ne neljä yritystä ennen keskenmenoa, jotta ei näytä niin kauhean suurelta...
  8. Nyu

Torstai 6.3. Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 -> kriy......................kp 48/30..............22v...........yk2............1.lapsi Eme93.................kp44/28..........20v...........yk1............2.lapsi...
  9. Nyu

Voimia pauliinali, tiukkaa se teki vuosi sitten itselläkin, vaikka raskaus ei edes ehtinyt noin pitkälle :(. Tänne ei kuulu yhtään mitään. On aika luovuttanut olo. Labratesteissä ei tosiaan näkynyt mitään. Lämpimästi tervetuloa uusille :)!
  10. Nyu

kp2 yk 18 Syvä huokaus... Nyt pitäisi soitella jälleen neuvolaan, kun lokakuussa lääkäri käski varata uutta aikaa kun edellisestä keskenmenosta on vuosi pyörähtänyt.
  11. Nyu

Voi höh, negatiivinen raskaustesti tehty tälle päivää :(. Menkkoja odotellessa, voivat kyllä pari päivää venyä kun oli se ovis niin myöhään.
  12. Nyu

Keskiviikko 5.2. Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 -> sinsa....................kp51/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi Sahrai..................kp44/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi Kp...
  13. Nyu

Ihanaa Grill! Onnea oikein roppakaupalla :)! Kriy: Kun aloimme yrittämään lasta se tapahtui järkeilyn kautta. "Nyt kannattaisi lapsi tehdä, kun vihdoin kumpikin on töissä, joissa ei tarvitse matkustaa ja asutaan suhteellisen lähellä tulevia isovanhempia." No tällä hetkellä mies on yli sadan...
  14. Nyu

Mitäs ihmettä nyt oikein tapahtuu? Kp17 ja minä ovuloin :O. Ennen se on saattanut tapahtua jopa jo kp8, mutta nyt mennyt koko ajan vain myöhemmäksi ja myöhemmäksi. Noh, ei kun miehen viettelyyn, onneksi sattuu olemaan kotona eikä töissä yli sadan kilometrin päässä :D.
  15. Nyu

Torstai 23.1. Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa Kp 31 -> Keliaakikko...........kp66/?..............24v...........yk15...........1.lapsi sinsa....................kp38/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi...
  16. Nyu

Itteäni henkilökohtasesti ottaa suunnattomasti päähän tuon "älä stressaa, kyllä se siitä sitten, kun lopettaa yrittämisen"-mantran hokeminen! Siinä vaiheessa kun on reippaasti yli vuosi yritetty niin en usko, että se lapsi sitten maagisesti ilmestyy, kun lopettaa sen toivomisen. Minä en itte ole...
  17. Nyu

Onnea Fritang! :hug: Mulle voi huomiselle merkata kp4 yk17. Aika hurjalta jo näyttää nuo yrityskerrat. Onneksi tässä kierrossa sattuu se kp21 perjantaille, niin voin käydä siellä labrassa.
  18. Nyu

Minä panikoin, kun tajusin, että olen jo pitemmän aikaa aina aloittanut menkat paria päivää ennen ruskealla vuodolla. Totta kai sitten säikäytin itseni totaalisesti kun lueskelin ah niin ihanaista internetiä ja löysin juttua, että viittaisi keltarauhashormonin vähyyteen. Mullehan on annettu...
  19. Nyu

Onnea plussanneille! Ja onpa kiva kun on uusi ketju, jospa "uusi startti" tois meillekin onnen kantamoisen :). En todellakaan usko, että tästä kierrosta olisi tullut tärppiä. Oletettu ovis tapahtui tuntemusteni mukaan viime viikon lauantaina illalla. Mies oli tietysti töissä toisella...
  20. Nyu

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

kp2 yk16 :'(. Ja on tuskaa. Viime yö meni kuuman kaurapussin kanssa keppuroidessa, kun olin niin kipeä enkä jostain syystä löytänyt kuin aspiriinia. Kuusi tuntia ja kuusi aspiriinia myöhemmin en enää tiennyt onko paha olo sen takia, että käy niin kipeää, vai sen takia että kohta alkaa...

Yhteistyössä