Hakutulokset

1. I

.

Heips! Voisin liittyä mukaan jännäilemään. Mun sylissä tuhisee kohta kolmikuinen vauva ja mulla alkoi ekat menkat viikonloppuna. Nyt sit kp 4. Päätettiin että halutaan toinen yhteinen lapsi ja heti tähän perään. Meillä on uusioperhe ja yhteensä lapsia 6 joista tää yksi on yhteinen. Joka toinen...
  2. I

Elokuisia varovasti huhuilen..

@mimmmiii paljon onnea plussasta ja uskotaan että kaikki menee nyt hyvin :) @Helmiila voi ei miten rankkaa sulla on ollut mut onneksi sulla on ihania pikkutonttuja. :)on kyllä ihanaa olla taas raskaana. Sain esikoisen tosi nuorena hän on nyt 13v ja silloin ei ollut mitään raskausvaivoja. Sen...
  3. I

@beeh paljon onnea ja hauska että on sama LA vaikkakin se voi tuosta vielä muuttua. jee meitä alkaa olla täällä enemmänkin. @Helmiila paljon paljon onnea pienestä ihmeestä, ihanaa! :) mä tuossa jo kirjoitinkin että eilen alkoi pahoinvointi joka jatkuu tänään. Sellasta vellovaa aaltomaista eikä...
  4. I

@elfrida ihanaa ja hurjan paljon onnea ja tosiaankin toivotaan ja uskotaan että kaikki menee hyvin. Mulla taas ihan toisenlainen tilanne. Itsellä kolme koululaista ja miehellä kohta 3v täyttävä ja 5v lapset ja nyt sit yhteistä odotellaan. 7v sitten olin viimeksi raskaana ja tuntuu että oon...
  5. I

Hei! Täällä näytti testi plussaa viikko sitten ja LA olis 3.8. Onko muita elokuisia täällä? Olis kiva kirjoitella kuulumisia.
  6. I

Toiveena vauva 2017-2018

Moikka @viipulainen mä nään myös jotain noissa testeissä :) mä täällä yhä vaan testailen ja kyllä se viiva vahvistuu mut noi apteekkarin testit näyttää paljon haaleempaa viivaa kun pregcheck liuskatesti. Ja siks mua alkoi taas epäilyttää. Tänää pitäs tulla digi testit postissa ja vähä muitakin...
  7. I

Toiveena vauva 2017-2018

@Nadine88 kiitos toivottavasti pysyy kyydissä. Nyt kp25, kierto heitellyt pillereiden jälkeen kun elokuussa ne lopetin mutta ke-la odotin menkkojen alkavaks. Toisaalta pari kiertoa oli sillee et kp23 alko menkat ja viime kierrolla alko kp30 niin oletin et kierto tasottuu siihen. @viipulainen...
  8. I

Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen jep tilasin kasan testejä ne tulee varmaan huomenna. Kaapista löysin 2 pregchek testiä ja oli pakko tehdä eilen yksi illalla ja yksi nyt äsken kun heräsin ja molemmissa niissäkin haalea plussa viiva. Koitin laittaa kuvan mut näkyyköhän se? Tuo on siis aamupissasta tehty ja...
  9. I

Toiveena vauva 2017-2018

Heiii ja apua! Eilen mulla ihan yhtäkkiä tuli tunne että nyt on pakko tehdä r-testi ja sain haalean viivan clearbluen Earl detection testiin siis plussan! Tein päiväpissasta ja olin juonu vettä yms. vaikka siinä suositellaanki tekemään aamupissasta...että mitähän??? Nyt aamulla oli pakko viel...

Yhteistyössä