Hakutulokset

1. I

Haaveena vauva 2022

Tänne on tullu paljon viestejä. Onnea plussanneille. Täällä vauvakuume sitä luokkaa et näen jo raskaustestiliuskoja ulkona maassakin, enkä siinä kohtaa aattele et siin on mitään outoa kunnes tajuan et ehkäpä se oli ihan muu roska.. oon sekoomassa. Piti käydä hm:ltä tilaamassa kuopukselle...
  2. I

Haaveena vauva 2022

Moi. Täällä alkoi eilen viikon tuhruttelun jälkeen menkat ja kauheat kivut. En muistanut miten kauheeta tää on. Ehkäisyn kanssa pysyi menkat niukkoina ja kivutkin maltillisina. Nyt toivon että tässä kierrossa ei tulisi tuota tuhruttelua, en ymmärrä yhtään mitä se oli. Mulla on nyt sellainen...
  3. I

Haaveena vauva 2022

Moi! Ehkä minäkin uskaltaudun kirjoittelemaan. Oon sivusta seuraillut jonkin aikaa. En voi uskoa että oon taas tässä tilanteessa mutta tässä vaan ollaan eli me yritetään kuudetta lasta ja eka yk (ehkä) takanapäin. Mulla oli kummallista vuotoa 6 päivää oviksen jälkeen ja nyt viikon tuhruttelun...
  4. I

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Pakko kans kommentoida sivusta seuranneena että tää ryhmä on tehty meille hulluille himotestaajille jotka testaa vaikka päivittäin jos siltä tuntuu ja vaikka siinä ei olisi mitään järkeä.. Terv. Tänään dpo 5 ja just testannut
  5. I

Näkyykö mitään?

Hmmm mä kyllä näen tässäkin viivan.. :unsure:Mut viivanpaikoista tai haamuista en osaa sanoa
  6. I

Elokuiset 2019

@Marlauri liittyisin elokuisten fb ryhmään. Pistin s.postia muutama päivä sitten :)
  7. I

Elokuiset 2019

Varovainen kurkkaus tänne elokuisiin.☺️Tänään tein positiivisen testin ja selkeät kaksi viivaa tuli. Nyt kp 26. Viime kierto oli kp25 ja se oliki ensimmäinen kunnon kierto raskauden jälkeen. Meillä on siis elokuussa 2018 syntynyt poika ja lisäksi mulla kolme lasta edellisestä liitosta ja...
  8. I

.

Tuhannesti onnea kaikille plussanneille :love:Täällä alkoi tänään menkat kp 25. Mulla ei siis ollut kierron pituudesta mitään hajua kun nyt on ekat kunnon menkat synnytyksen jälkeen. Toisaalta helpotus että alkoivat noiden cb early haamu testien jälkeen niin ei tarvii enää miettiä eikä odotella...
  9. I

.

@kindermaxi onnea :love: Blaah tein nyt uuden cb early ja on kyllä niin nega ku voi olla. Tiiä sitte mitä ne haamuilut oli mut pikkasen pistää harmittamaan. Nyt kp23 ja dpo11. Menkkoja odotellessa.
  10. I

.

@W.we tää pimahtanu ainakin näkee viivan siinä:D
  11. I

.

@Marlen no on kyllä aikamoisia eroja testeissä. Jos olisin niihin kahteen muuhunkin saanu samanlaisen hailuran olo olis toiveikkaampi. Mä en vaan millään usko et raskaana olisin. Yleensä olen aina jotenkin sen aavistanu tai tiennyt että raskaana ollaan ilman testejäkin mutta nyt vaan tiedän...
  12. I

.

@Marlen onnea :love: tuolta näytti se ensimmäinen testi tosin mä en saanu kuvassa näkymään sitä mitään mutta kahdessa muussa ei ollu edes noin selvä hailura. Tein one stepin herkän joka tuli ovis testien mukana niin puhdas nega oli. :unsure: Nyt dpo10. @kindermaxi kaksi viivaa näkyy (y):love:
  13. I

.

@Wintersun voimia kovasti :(. Ei oikein löydy sanoja. Tuntuupa nyt tosi turhalta nää omat jutut.
  14. I

.

@Neltsuliini Kiitos :) kyllä mä jostain luin että antaa helposti vääriä positiivisia mut tosi vähän on tuosta testistä tietoa @Marlen vuosi sitten plussasin samalla testillä dpo 9 mut se oli kuitenkin ihan selkeä viiva vaikka haalea. Mutta silloin oli kp 23 kun nyt on kp20. On niin outoa kun...
  15. I

.

Täällä uudelleen tehty cb:n early testi ja jotain haaleeta viivanpaikkaa se taas näyttää mut paljon haaleempaa ku eilen. Nyt vasta kp20 ja dpo9. Vähän pistää masentamaan. Eilen yhtäkkiä alkoi alavatsakivut ja outoa vihlontaa. Mitään muuta ei sit olekkaan ollu. Pääsispä jo uuteen kiertoon. Mä...
  16. I

.

Onnea plussanneille :love: Jotenkin tosi vaikea saada kiinni näistä keskusteluista kun teitä on niin paljon täällä ja paljon juttua mutta luen kyllä teidän kuulumisia. Mä tyhmä tein tänään clear blue early detection testin vaikka vasta kp20 ja vasta dpo 8 :ROFLMAO:sain elämäni ekan...
  17. I

.

Heips täällä kp 19 menossa ja hanskat tiskiin olo tästä kierrosta. Ei minkäänlaisia oireita eikä oloja. Kurkin tuolta vanhoista keskusteluista mun oireita vuosi sitten kun olin plussannut marraskuun lopulla ja oli kaikenlaista ja nyt ei mitään. Oviksen bongasin viime viikon tiistaina kp12. Testi...
  18. I

.

Onnea kaikille plussanneille ihanaa (y):love: Täällä vihdoinkin ovis ja kp13..eilen tikutin suht vahvan viivan ja illalla alkoikin sit sellaset oviskivut ja yhtä jatkuu vaan. Tää on siis synnytyksen jälkeen ensimmäinen kunnon kierto ja näköjään kroppa toimii samaan malliin kuin ennenkin eli...
  19. I

.

@pillipöllö onnea paljon:love: Siis miten tää aika menee näin hitaasti edelleen. Nyt vasta kp 8 ja ovis joskus ens viikolla. Maanantaina alan testailemaan. Mukavaa viikonloppua kaikille :)
  20. I

.

@iK Onnea :love: Miten aika alkoikin matelee kun päätös tehtiin vauvan yrittämisestä :LOL: mulla on myös todella varma olo että joko heti tärppää tai sit helmikuussa. Sit tipun korkeelta tietenkin. Mies sanoi että vasta huhtikuussa tärppää :LOL: Ens viikolla kannattaa vasta alkaa ovista testaa...

Yhteistyössä