Hakutulokset

1. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Karvakorvat ompas pitkän sitkeää vuotoa ollut, mutta hienoa, että pääsette nyt yrittämään taas(y) @sucrine Onnea paljon sinne!:love: @Bambinen tympeetä, pahoittelut uudesta kierrosta! Tulevalle kierrolle isot peukut ja tsempit:) @Hipposka ja @sucrine kiitos tiedosta, että tuosta macasta...
  2. M

@Apustaja ja @topis ja @Kassu93 oon pahoillani keskenmenosta, voimia teille kaikille! @Hipposka mäkin oon aloittanut macatabletit, oisinko nyt noin 2,5 vko käyttänyt. Mutta en siis ole kuullut tästä tavasta, että käyttäisi ns. ehkäisypillerirytmillä. Kuinka paljon käytät vrk? Ite oon...
  3. M

@tamariatara mikäs dpo sulla olikaan nyt menossa? toivotaan plussaaa:love: @StellaMom onnea työpaikasta, mahtava juttu! ja kuten muutkin neuvoneet, jatkakaa yrittämistä (y) näin itse tekisin @Kumiankka1 hyvä kun selvis ferritiiniarvo ja saat apuja(y) @Myrd toivottavsti ois ollut kiinnittymistä...
  4. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@tylleröinen_21 pidän peukkuja, että rennompi asenne antaa plussan asap teille(y) @MonaLisa33 missä muodossa oot E-vitamiinia ottanut? @Maya123 tsemppiä yli pääsemiseen ja keskenmenon käsittelyyn ite join vajaan kierron greippimehua, en ehtinyt vaikutuksia huomata. ON: Darrasunnuntain...
  5. M

@haaveilija92 antaako OneStepit sulle minkäänlaista haamua, kun ovis on näkyvissä muissa testeissä? eli ootko käyttänyt vaan noita Onestepin liuskoja? mä oon myös noilla onestepeillä tikuttanut tän kierron, eikä plussaa oo tarttunut, mulla oli toki lisäksi 6 kpl onestepin puikkotestejä, ja...
  6. M

@em85 kurja kokemus teilläkin :cautious: myös tuo ääripää, että työntekijä itkenyt, niin eipä sellaistakaan haluaisi, ammatillisuus kohtaamisessa kiitos(y) @tylleröinen_21 okei, opiskelu on hyvä harrastus sekin :Dterkuin viimeiset 9 vuotta työn ohessa opiskellut tai päin vastoin :whistle::D voi...
  7. M

@Hipposka mites sun lääkärikäynti meni?:) Tsemppiä työhaastatteluun, onkohon skype uhka vai mahdollisuus(n) @haaveilija92 tsemppiä kovasti teille! kyllä se vauva sieltä teille tulee ja onneksi olette apua saaneet(y) @peanut_butter kiva kuulla, että oot saanut ajatuksia muualle, ja stressin...
  8. M

@MonaLisa33 noihan on jo hyviä muutoksia! Itse en ainakaan kaikkea pysty kerralla muuttamaan, tärkeintä olisi hyväksyä ja iloita joka askeleesta terveellisempään. Aloitan ensi viikolla säännöllisen ja aika raskaankin liikunnan parin vuoden tauon jälkeen, ja sen vaikutus aluksi kehoon hieman...
  9. M

@Päppyrä pahoittelut:( tsemppiä uuteen kiertoon @Karvakorvat Mulla oli alkoi vuoto viikonloppuna, enkä mennyt minnekään, kun alkuviikosta oli eka neuvola tulossa. Siellä terkka oli todella empaattinen, kohteli meitä molempia kivasti ja myös toivoa luoden. Naistenpolilla ultrassa oli myös mukava...
  10. M

@Hipposka okei, tuo kierron vaihtelevuus on niin rasittavaa, toivottavasti saa apuja! @Bambinen täällä sama juttu, eli kp 10-12 oli haalea testiviiva ja nyt kp 16 aamuviiva täysin nega, samoin eiliset(n) mutta oon sen verran tikkuja testannut, että saa testata päälle kp 20, koska pisimmillään...
  11. M

@tylleröinen_21 ei oo tehty tutkimuksia, luulen (ja toivon!:cautious:) että epäsäännölliset kierrot johtuisivat e-pillerien lopetuksesta (heinäkuu -18) ja marraskuun keskenmenosta, ollut pari 2-alkavaa kiertoakin mukana tuossa, joten toivottavasti tasaantuisi mahdollisimman pian. JOs nyt ei...
  12. M

@Ninnu118 ja @Helmiina90 ja @Hannaah ja @Aamukahvi1 onnea plussista ja vauvaliimaa! :love: @mira.flower kiitos kokemuksen jakamisesta ja toivosta(y) @em85 harmi juttu, että ne kuukautiset alkoivat, vaikka kirjoititkin, että aina niihin valmistautuu, mutta aina on se toivokin:unsure...
  13. M

Kiitos tsempeistä! Harmin yli päästy ja nyt tikuteltu kolme päivää ovista, menossa siis kp12. Tikut ollut negatiivista, äsken iltatikutus hailu testiviiva, josko ennustelis jo jotain parin päivän päähän. Tikutatteko kaksi kertaa päivässä vai kuinka? Taustailin tylsän alkukierron, mutta kävin...
  14. M

@MonaLisa33 tsemppiä piinailuun! mun piinailut loppu lyhyeen, ei saatu yhdessä jännittää, kp1 tänään yllättäen. noh positiivista että kierto oli nyt lyhyempi eli 27pv.
  15. M

Eipä ollut mitään kiinnittymistä, vaan tänään rehellinen kp1... :poop::confused: on nää kierrot sitten itellä ihan perseestä kun ei voi yhtään ennakoida... mutta tää oli nyt 27, eli eka kierto joka oli "normaali" pituinen. ei muutakun uutta yritystä ja meen heti tilaan ovistikut raskauskeijulta(y)
  16. M

@Bambinen oon huono tulkitsemaan testejä, eli toivotan vaan tsemppiä, että plussa vahvistuu jollain toisella testillä :) @peanut_butter harmi juttu toi sun kemiallinen tai v km:unsure: millä dpo oli se vahvin plussa? oon tainnut lueskella toisesta ketjusta, että ne viivatko lähti haaleneen...
  17. M

Marjusk, 27, miehen ikä 28, ya=7/18, km 11/18, yk 2 km jälkeen Ajattelin liittyä myös tähän ryhmään, tuolla keskenmenoryhmässä olen jo. Ennen keskenmenoa ehdin hetken kirjoitella Toiveena vauva-ryhmään, mutta se on niin aktiivinen, että en varmaan sinne vielä ainakaan liity. Täällä piinapäivät...
  18. M

@em85 nyt vaan vielä varmuuden vuoksi viimeiset tallettelut, jos ovis onkin siirtynyt:D täällä nimittäin ei yrityksen puutteesta voi syyttää, on vedetty varman päälle:D eli haalea plussa ovistikkuun tuli uudenvuodenaattona, eli nyt dpo 9. tikutin eiliseen asti ja puhdasta nevaa näytti, niin kai...
  19. M

@jammaillen sain ohjeistukseksi odottaa yhdet kuukautiset, kysyin lääkäriltä perustelua. totesi tämän olevan kyseisen sairaalan linjaus, kertoi että esim Oulussa ei ohjeistettaisi odottamaan. meillä km jälkeinen kierto oli hiljainen jo vuotojenkin vuoksi, mutta alkuun oli ehkäisy mutta oltiin...
  20. M

@MonaLisa33 mulla keskenmenovuoto kesti viikon, oli viikon poissa ja alkoi ekan seksikerran jälkeen uudelleen todella voimakkaana, tuli useita hyytymiä, tätä kesti vajaa 3 päivää (just viikonloppu), niin en lääkäriin mennyt. Tämän jälkeen ekat kuukautiset tulivat 6 viikon kuluttua keskenmenosta...

Yhteistyössä