Hakutulokset

1. K

Kesäkuiset 2022

Nimiä ollaan mietitty, mutta ei olla vielä mitään päätetty. Pojalle ei meinaa millään keksiä nimeä, joten jospa tää tyttö olis. 😅 Mulla alkaa äippäloma toukokuun eka viikolla. Epäilen vaan, etten loppuun asti voi töissä olla, koska työni on niin fyysistä. Nosteluja pitää nyt jo yrittää välttää...
  2. K

Kesäkuiset 2022

Onko täällä kestovaippailijoita? Katselin yksi päivä kertakäyttövaippojen hintoja ja totesin, että niihin taitaa palaa rahaa pieni omaisuus.🙈 Nyt saiskin mulle kehua tai haukkua kestoja.
  3. K

Kesäkuiset 2022

Lohduttavaa kuulla, että muillakin unien kanssa samaa ongelmaa kuin itsellä. Jotkut yöt menee hyvin ja nukahdan vessareissun jälkeen nopeaan uudelleen. Välillä on öitä, että 4h unien jälkeen herään ja saa pyöriä sen 2-3h kun ehkä nukahdqn uudestaan. Aikaisina työaamuina ei enää ehdikään nukahtaa...
  4. K

Kesäkuiset 2022

Meiltä ei paljoa mitään puutu. Tyyliin vain isot siteet itselle ja vaipat vauvalle. Pientä remppaa pitäs saada tehtyä vielä ennen vauvan syntymää. Imetysvaatteita mietin. Esikoisen aikaan ei ollut muuta kuin parit imetysliivit. En yhtään muista tuliko silloin kaivattua imetyspaitaa tms. Ei...
  5. K

Kesäkuiset 2022

Meillä ollaan jotenkin normaalia himokkaampia oltu, mutta alan tulla siihen tulokseen, ettei mun kohdalla mennä joka kerta loppuun asti. 🙃 Täytyy nyt vaan hyväksyä supistelut ja kysellä neuvolastq jos runsastuvat entisestäön. Viikko sitten ultrassa oli kuitenkin kaikki hyvin. Itselläni samaa...
  6. K

Kesäkuiset 2022

Minulla on mun sairauden takia useampia ultrakäyntejä. En edes tiedä kuinka monta niitä tulee. Muuten olis ollu vain ne kaksi.
  7. K

Kesäkuiset 2022

Alkaako teillä supistella, jos saatte orgasmin? Mulla kohtu menee ihan kovaksi ja mietin jo pitäskö pidättäytyä siitä hommasta.🤐 Varsinkin kun kipuja muutenkin. Kai pelkään, että tää syntyy ennen aikojaan, vaikka ei ole tiedossa, että sellainen vaara olisi.
  8. K

Kesäkuiset 2022

Voiko joku merkata minut 10.6. päivälle. En näemmä itse osaa.🙈🤣
  9. K

Kesäkuiset 2022

Rakenneultra takana meilläkin. Sukupuoli jäi arvoitukseksi. Rakenteiden puolesta kaikki vaikuttais olevan ok. Reilun kuukauden kuluttua seuraava ultra. Tulipas mieleen, että ootteko ottaneet raskausajan kuvia ammattilaisella tai aiotteko nyt otattaa? Itseäni kiinnostaisi ajatus. Täytyisi...
  10. K

Kesäkuiset 2022

Kurjan lähellä monella nyt korona, tavalla tai toisella. 😔 Meidän taloon saapui flunssa. Koronan kotitestit näyttää negaa, mutta tiedäpä niistä sitten näyttääkö oikeaa. Ensi viikolla olisi rakenneuä ja nyt jännään pääseekö sinne. 🙄 Onko kellään kokemusta raskausajan tukivyöstä? Mietin olisko...

Yhteistyössä