Hakutulokset

1. K

Letrozol & ovulaatio

Kaks päivää tuntunu, et nyt alko menkat....
  2. K

Letrozol & ovulaatio

@Emppuelkku kauan irrotuspiikin jälkeen menee, et munis irtoaa? Mulla tänään testi nega, edelleen selkeä viiva, mut haaaleampi ku kontrolli. Lämmöt mulla nous 21.7 ja 22.7, mutta laskivat 23.7.. Tais käydä niin, että ovis yritti aikansa tulla ja sit munis surkastu.. Kaksi viikkoa polin...
  3. K

Letrozol & ovulaatio

Sama fiilis täällä o_O Täytyy tässä testailla, et millon se testi muuttuu negatiiviseksi.
  4. K

Letrozol & ovulaatio

21.7 päivällä tuli selkeä plussa ja nyt on 23.7.. en ymmärrä. Voihan se olla, ettei vaan irtoa. Täytyy kysyä heti ku poli aukeaa.. Ehtii uus kierto kyllä kai alkaa, mutta ei se varmaan haittaa.. Olet saanut kyllä hyviä uutisia! Ihanaa kun tietää millon ovis tulee. Paremmat mahikset kyllä :love:
  5. K

Letrozol & ovulaatio

Ja tänä aamuna tämmöinen.. montako sieltä nyt sit kypsyy vaiiiii pääsiköhän ovulaatio edes tapahtumaan? :eek: Eikös monta plussaa tarkottanut, että ovis yrittää tulla, mutta ei pääse irtoamaan..?
  6. K

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Naturamama oijoi!!! Ihanaa :love::love:
  7. K

Letrozol & ovulaatio

Toivotaan, että säilyy :love: Täytyy tänään yrittää vielä varmistaa, alku yöstä tosin. Nyt on tunnin verran jytkyttäny vasemmalla ja viime kierrossa ultra varmisti, että silloin irtosi oikealta.. Eli nyt olisikin vasemman vuoro. Toivotaan, et ovis tapahtuu just nyt ja illan pupuilu tuottaa...
  8. K

Letrozol & ovulaatio

@Emppuelkku onneksi on lääkäri saat varmuutta asiaan. Mä haluisin seuranta ultran letrojen kanssa, kun tää on kamalaa arpomista ja alkaa ahistaa todella! Tekis mieli jättää homma kesken! Nytkin illalla tuli tuo plussa, mutta ei mahdollisuutta pupuilla.. Eikä tänä aamuna ehdi.. Riittäisiköhän...
  9. K

Letrozol & ovulaatio

Kahtokaahan :love: Jotain tapahtuuuu... Ovis siis tulossa?
  10. K

Letrozol & ovulaatio

@Emppuelkku Viimeksi oli kp 21 ovisplussa. Nyt kyllä ollu taas kirkasta limaa parina päivänä, mutta viiva haaalea! Niiin ja hieman etova olo parina aamuna ollut myös.. :sick: @Iiduliinu Mä niin toivon, et nyt tärppäis niin saisit juhlia ilman menkkoja :love::love:

Yhteistyössä