Hakutulokset

1. K

Helmikuiset 2020

Hei kaikille :love: Täällä saatu plussa 1.6 ja digiin 3.6 raskaana 2-3. LA olisi kai 8.2 tai 9.2, oviksen mukaan. Pelottaa.. Lapsettomuushoitoja takana ja 1 keskeytynyt keskenmeno elokuussa - 18. Nyt epätodellinen fiilis. Tissit oli enemmän arat ja pissatti enemmän viikko sitten, mutta nyt...
  2. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Aileen Minulla oli letrot kaksi kiertoa ennen kkm käytössä.. 2 viikkoa sitten todettiin kkm ja tänään raskaustesti nega! Eli odottelen vielä 2 viikkoa ja aloitan terolutit ja sitten letrot. Sain myös metut nyt :love: Kyllä se taas tärppää, joskus! Tsemppiä kaikille !!:love:
  3. K

Letrozol & ovulaatio

Soitin ja kysyin, että unohdin kysyä silloin ultra ajalla, että saisinko nyt sitten kkm:n vuoksi ne käyttöön, että jos niistä olisi lisää apua. Toinen lääkäri jo oli puhunut minulle niistä, mutta ei aloittanut kuitenkaan. Nyt tämä minun kkm ultrannut lääkäri sanoi, että ei ole mitään estettä...
  4. K

Letrozol & ovulaatio

Moikka, tänään lääkäri kirjoitti sitten ne Metut mulle :) Toivotaan, että ne vielä lisä auttaa. Olikos teillä kelläkään ne käytössä?
  5. K

Mulle myös tää lääkkeellinen tyhjennys kävi todella rankaksi. Yritin liian pitkään olla kotona ja lopulta oli lähettävä sairaalaan, kun kipu yltyi ihan hulluksi.. Meni jotenkin jalkoihin asti.. Joka reijästä tuli ulos jotain.. Huhhuh, onneksi se vaihe on ohi! Kovia juttuja. Täytyy tässä hetki...
  6. K

Ihanaa lukea plussatuulista :love: Kiitos myös tsempeistä, teidän kirjoituksista on saanut lisää toivoa. Tässä sitä pohtii, että millon tämä vuoto loppuu ja milloin se oma kierto alkaa.. (malttamaton..) 29.9 päivällä aloitettiin lääkkeillä tyhjennys ja tänään ollu runsain vuoto, mutta ei toki...
  7. K

Hei, olen uusi täällä ja taidan hetken olla vielä taustalla.. 29.8 kävimme varhaisultrassa ja siellä todettiin kkm.. Viikkoja olisi sillon ollut 7+3. Mieleeni jäi vain lääkärin sanoma crl 4,7... Ja että oikeassa paikassa oli. Tämä raskaus onnistui usean terolut kierron plus toisen letrozole...
  8. K

Letrozol & ovulaatio

Hei taas! Hyviä ja huonoja uutisia. Hyvät: Raskaus oli tosiaan alkanut ja oikeassa paikassa, mutta huonot uutiset ovatkin sitten lopullisia; sydän ei sykkinyt enään. Nyt olisi ollut 7+3 ja alkion koko vain 0.5 cm, eli keskeytynyt jonkun aikaa sitten. Terolutit ja letrot käyttöön, kunhan uusi...
  9. K

Huhtikuiset 2019

Täällä hyviä ja huonoja uutisia. Hyviä ovat, että raskaus oli alkanut, eli voin tulla raskaaksi jatkossakin! Huonot ovat sitten lopullisia, eli raskaus oli keskeytynyt. Ei löytynyt sydämen ääniä enään. Eli alun vatsakivut olivat huono juttu... No tälle ei voi mitään, positiivisin mielin kohti...
  10. K

Huhtikuiset 2019

Nyt vasta rv 7+2 omien laskujen mukaan. Neuvolan laskut ei voi pitää paikkaansa, koska ikinä kierto ei oo ollut 28. Ovisplussan sain 21.7 illalla. Huomenna onneks selviää enemmän.. Ihmettelin myös tota aikaista neuvolaa (n):love:
  11. K

Huhtikuiset 2019

Joo tää odottelu on jopa ahistavaa. Pelkää, että mitä jos siellä ei olekkaan elämää..Huhh.. Pakko tsempata vaan. Oli jotenkin todella outo fiilis olla neuvolassa ja puhua kaikesta, kun ei oltu edes varmistettu tätä raskautta, muutakun mun tekemillä testeillä. Mieskään ei saa oikein mitään...
  12. K

Huhtikuiset 2019

Täällä jännätään, huomenna varhaisultra.. Neuvolassa kävin jo 2 viikkoa sitten. Apua. Fiilikset ihan sekavat. Oireet kadonneet, mutta ajatuksissa koko ajan, että oon raskaana- en oo- oon- en... (n) Onneksi huominen kertoo, että olenko vai en. Testejä olen tehnyt 3 ja plussat vahvistuneet...
  13. K

Letrozol & ovulaatio

Moikka :) Eka neuvola oli, mutta ultra vasta kuun lopussa. Aika hassua, ettei heti katota missä mennään vaan vasta sit vähä myöhemmin. Kivut onneks laantuneet, välillä enään. Väsymys on aika selkeää :whistle::love: No ei auta, kun odottaa kuun loppua niin saa tietää missä mennään ja sit...
  14. K

Letrozol & ovulaatio

@Iiduliinu Eka piti ottaa 2x 2,5mg kp 4-7 vai 8 ja sit kp 12-14 1x 2,5mg koska mulla oli niin hankalat munasarjat. @Emppuelkku soittelin eilen ja sain ensiviikolle jo ajan. Ne laskee 28 kierron mukaan. Sitten kuunlopussa ihan sairaalassa varhaisultra. Sairaanhoitaja sano, et jännä nähä monta...
  15. K

Huhtikuiset 2019

Me lisännytään selkeästi(y) Itsehän menin tekee töiden jälkee testin heti, ei ois pitäny. Haalea viiva tuli, eilen oli paljon vahvempi aamulla. Toivottavasti vaan liian laimeaa pissaa, eikä muuta! Pelottaa koko aja et kaikki ei oo ookoo, vaikka yleensä oon aina et kaikki järjestyy. Oletteko...
  16. K

Huhtikuiset 2019

Onnea :love: Minulla on ainakin aikalailla näitä kipuja. Välillä ei mitään, mutta välillä olen ihan varma, että menkat alkoi.. Jos makaan ja käännyn niin repäisee jompaakumpaa puolta. Huomenna soitan lääkäriin, kun en saa mielenrauhaaa.
  17. K

Letrozol & ovulaatio

Kiitos :love: Vaikea uskoa vielä, että kaikki hyvin, kun aikamoiset jomotukset ja äsken taas vessassa ku kävin niin tuli pikkuisen punasta vuotoo. Otin siis yhteensä 3 kpl liikaa 2,5 mg tabuja.
  18. K

Huhtikuiset 2019

Hei huhtikuiset :love: Saanko kysäistä? Tein tänään raskaustestin (liitän kuvan). Olona on väsymys ja vahvat kuukautis jomotukset/ nippailut. Tuntuu, että menkat alkaa ihan just.. Pelottavaa. Välillä on tullut vähän rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä, toivottavasti olisi tarpeeksi tarrasukkia...
  19. K

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heiii. Osaako joku kertoa, että mikäli olisi kiinnitys yritys vain niin kuinka pian viiva katoaa? Tänään siis tehty raskaustesti.. Jännittää!! Oletettu ovis oli noin 22.7 :love:
  20. K

Letrozol & ovulaatio

Kiitooos, en usko tätä kyllä ennen kun pääsen neuvolaan ja nään itse. Jotenki, kun otin vahingossa liikaa niitä letroja niin pelkään et viallinen raskaus.. No nyt vaan odotellaa neukkua :love: Ei mulla oikee mitään oo, muutaku vähä enemmän jomottelee menkkamaisesti mahaa ja tuntuu, et menkat...

Yhteistyössä