Hakutulokset

1. rust

Toiveissa vauva 2021

Moi! Täällä uusi palstalla. Esikoista tehdessä täällä juttelin mut nyt toista yrittäessä oli unohtunut koko palsta! Eli kakkosta alettiin yrittää 05/20, heti toisesta yrityksestä nappasi kesä-heinäkuussa mutta meni tosi alussa kesken. En tiiä lasketaanko se kemialliseksi vai keskenmenoksi ku...
  2. rust

Helmikuiset 2019

Meidän pieni neiti syntyi perjantaina 8.2.2019 klo 20:38 raskausviikolla 38+5, 50 cm ja 3085 g. Ollaan aivan rakastuneita! Supistelut alkoi jo torstaina yöllä klo 2:30 ja jatkui aamu-yhdeksään, jolloin torkahdin hetkeksi ja ne loppui. Supistukset alkoi uudestaan vielä torstai-iltana eikä ne...
  3. rust

Helmikuiset 2019

No mä oon kerran suihkussa läntännyt kasvojenpesuaineen tukkaan, ja kerran hoitoaineen poskiin.. rupesin jo miettimään seuraavaa vaihetta ja sit menikin pieleen :D
  4. rust

Helmikuiset 2019

Mä olin ihan varma et vauva on koko ajan pää ylöspäin kun kaikki potkut tuntui alavatsalla. Mut käytiin viime viikolla 4D ultrassa ja siellä näkyi et sillä oli pää alaspäin ja varpaat silmässä :D Ja paljastui myös et istukka oli nyt ylhäällä ja edessä eli senkään takia en ole tuntenut potkuja...
  5. rust

Odottavan äidin ja puolison haasteet

Mä itse kärsin hyperemeesistä rv 6-16, jolloin makasin vaan sohvalla yrittäen välillä syödä jotain, vaikka sen lopulta oksensinkin ulos. Tuo oli rankkaa aikaa paitsi minulle, myös miehelleni. Mies yritti alkuun väkisin tehdä ”kunnon” ruokaa, mutta mulla tuli paha olo jo siitä hajusta...
  6. rust

Helmikuiset 2019

Hui, viimeinen kolmannes alkoi :)
  7. rust

Helmikuiset 2019

Minä kun asun ulkomailla ni en saa äitiyspakkausta. Mut koska on esikoinen kyseessä, ni halusin sen laatikon kuitenkin. Tilattiin se finnishbabybox.comista, joka on suomalaisten isien firma joka myy vastaavanlaisia äitiyspakkauksia ulkomaille. Siihen tilauslomakkeeseen piti ilmoittaa vauvan...
  8. rust

Rv 7+ ja vuoto

Mulla oli rv 5-6 kolmena päivänä (ei perättäisenä) ja taas rv 9 tiputteluvuotoa. Oikein ensin lorahti joko pönttöön tai housuihin, mut sen jälkeen tosiaan vain tiputteli rusehtavaa vuotoa, kunnes loppui kokonaan. Kävin ultrassa sekä rv 6 että 9 ja vauvalla oli kaikki hyvin ja sydän sykki. Kätilö...
  9. rust

Ryhmä esikoista odottaville

Minäkin voisin liittyä mukaan. LA helmikuun puolivälissä :)
  10. rust

Helmikuiset 2019

Tänne napsahti hyperemeesidiagnoosi ja vietin viime yön sairaalassa tiputuksessa. Nyt on kasa uusia pahoinvointilääkkeitä, jospa olo alkais paranemaan. 12+4

Yhteistyössä