Hakutulokset

1. rust

Syyskuiset 2021

Vaikein viikko ja vuorokausi tähän asti. Eilisestä iltapäivästä asti mikään ei ole pysynyt alhaalla, paitsi yöllä juotu elektrolyyttijuoma. Aamulla oksentaminen jatkui. Yöllä kun taas vaihteeksi tyhjän mahan kans nukuin tosi huonosti, iski kamala migreeni vielä. Koko päätä ympäröi vanne, joka...
  2. rust

Syyskuiset 2021

Mulle iski taas unettomuus. Kolme yötä oon valvonut klo 1-5. Ja kun viime yönä vihdoin nukahdin, näinkin painajaista jossa esikoiselle sattui jotain kamalaa ja oli pakko herättää itsensä. Unihalvaus meinas iskeä, tuntui jo kuin joku istuisi selän päällä, mutta onnistuin herättämään itseni. Ja...
  3. rust

Syyskuiset 2021

No nyt ollaan siinä pisteessä, että pelkästään tuoreet hedelmät ja marjat ja kreikkalainen jogurtti menee ainostaan alas. Harmi, ettei tästä(kään) maasta löydy Suomen isoa hapanmaitotuotevalikoimaa. Piimä tai viili olis kivoja. Esikoisen kanssa oli sama juttu, eri maa vaan. Aamulla onnistuin...
  4. rust

Syyskuiset 2021

Normaalisti kittaisin vettä vähän väliä varsinkin näillä helteillä (asun eteläisellä pallonpuoliskolla) mut nyt vesi jotenkin maistuu pahalta, vaikka ei se varsinaisesti maistu miltään. En vaan saa sitä alas millään. Pakko juoda mehua tai teetä sen sijaan. Äsken söin aivan taivaallisen makuisen...
  5. rust

Syyskuiset 2021

Varhaisultrassa näkyi sykkivä sydän ja koko vastasi 6+3 viikkoja :love:
  6. rust

Syyskuiset 2021

Mulla on ihan samanlainen olo. Koko ajan on nälkä, mutta samalla myös huono olo, joten ruoka ei juuri maistu. Mutta jos ei syö tulee vielä huonompi olo. Ja koko ajan pitää röyhtäillä.
  7. rust

Syyskuiset 2021

En ole minä. En oo itsekään vielä liittynyt faceryhmään
  8. rust

Syyskuiset 2021

Kaveri muistutti, et esikoisen raskaudessa sain jotkut valemenkat näillä viikoilla ja sit uudestaan viikolla 9 eli 4 viikon välein. Yhtenä päivänä oikein hulahti verta pönttöön mut vauvan sydän sykki molempien kertojen jälkeen hienosti. Eli ehkä nyt iski valekuukautismigreeni ilman sitä vuotoa
  9. rust

Syyskuiset 2021

Mulle iski yöllä migreeni ja aamulla oksensin kolme kertaa. Mietin jo et nytkö se hyperemeesi iski, en todellakaan kaivannut sitä. Mut heti ku migreeni loppui, meni huono olokin ohi eli ehkä se oli vaan siitä. Nyt pitäis yrittää syödä jotain... Kysymys kuuluu vaan et miksi se migreeni iski...
  10. rust

Syyskuiset 2021

Onnea plussasta ja tsemppiä sinullekin! Toivottavasti pääset tällä kertaa helpommalla. Mun olo alkoi helpottaa ku sain toisella kolmanneksella käyttöön Ondansetron-lääkkeen. Se vei kuin taikaiskusta pahoinvoinnin pois siksi aikaa, että pystyi syömään. Ja koska ruoka alkoi pysyä alhaalla, alkoi...
  11. rust

Syyskuiset 2021

Mä olin esikoisen raskaudessa 2.5 kk sairaslomalla ku oksupoksu tuli ihan vaan jos nousi ylös makuuasennosta tai jos vaikka sanoi miehelle jotain. Kahdesti sain tiputuksen kautta nesteitä, kolmaskin kerta olis ollu tarpeen mut typerä omalääkäri ei vielä lähettänyt sairaalaan (tämä oli siis...
  12. rust

Syyskuiset 2021

Mulle iski kuvotus. Kyllähän se siitä vielä hyperemeesiksi muuttuu niinkuin esikoisenkin kanssa, että sitä odotellessa 4+4 tänään
  13. rust

Toiveissa vauva 2021

Minä kummittelen näköjään vieläkin listoilla. Tänään digitestikin näytti jo 2-3 viikkoa eli vahvasti olen plussannut. Minut voi siis poistaa piinailijoista ym. ☺️
  14. rust

Syyskuiset 2021

Digitesti näytti tänään 2-3 viikkoa niinkuin mun laskujen mukaan pitikin. Eli tänään 4+1
  15. rust

Toiveissa vauva 2021

Mulle voi päivittää että plussasin ☺️
  16. rust

35+ vauvan odottajat

Hei vaan! Testi näytti plussaa ja viiva vaan tummuu joten kai se on uskottava et toinen lapsi on vihdoin tulossa! Minä olen 36 v, esikoinen syntyi 02/19 ja jos hyvin menee tää kakkonen syntyisi 12.9. Takana yksi keskenmeno viime kesänä, joten vähän hermostuttaa taas tämä alku varsinkin. Mutta...
  17. rust

Syyskuiset 2021

Kyllä se viiva vaan on selvästi tummentunut keskiviikosta eli kai se on uskottava LA on 12. tai 13.9. riippuen laskurista. Tänään ehkä 3+5
  18. rust

Toiveissa vauva 2021

Viiva näyttää vahvistuvan testissä. Kai se on uskottava et positiivinen se on ☺️ Saa päivittää et mä plussasin, LA ehkä 13.9. Hyvää uutta vuotta kaikille ja toivottavasti kaikki saatte plussan tänä vuonna!
  19. rust

Syyskuiset 2021

Täällä kans piirtyi haalea viiva herkkään testiin tänä aamuna, kp 22/26 ja ehkä dpo 10! Toivottavasti viiva tummenee! Yksi aikainen keskenmeno takana, joten jännitän nyt sitä viiva tummenemista. Reilu puoli vuotta on taas yrittämistä takana. Laskurin mukaan LA olis 13.9. Tämän olis meidän...
  20. rust

Toiveissa vauva 2021

Eilen iski aurallinen migreeni, mikä tarkoittanee jotain hormonimuutosta. Esikoisen raskauden aikaan kaikki migreenit oli aurallisia, vaikka muuten ne on mulle tosi harvinaisia. Yöllä iski vielä toinenkin ja nyt taas tuntuu toinen silmä sumealta. Aamulla tein erittäin herkän testin ja siihen...

Yhteistyössä