Hakutulokset

1. J

Menkääpäs nyt sinne kaakoihin ryyppäämään, saadaan suomen syntyvyys kasvuun

Isoäiti, koska olet rekisteröitynyt, voit kyllä korjata alkuperäistä otsikkoakin.
  2. J

"Asiantuntijan mukaan Venäjä on todennäköisesti asettanut räjähteet jo valmiiksi, jotta Suomi voitaisiin lamauttaa hetkessä."

Kas, joku vierailijakin jaksaa ilahduttaa mummoja. Ehkä Petteri Järvinen saattaisi antaa henkilökohtaista ATK-opastusta mummolle, jos tämä on "ihan parhaassa mummoiässä". https://kaksplus.fi/vanhemmuus/minun-tarinani/veerasta-tuli-mummo-33-vuotiaana-mummous-on-tassa-iassa-ihan-parasta/
  3. J

Jonkuhan se on aina tiputtava, myös suosikkien

Jaksaako joku oikeasti seurata noita? :rolleyes:
  4. J

"Tuoreen kyselyn mukaan jopa puolet suomalaisista ajattelee, ettei lapsia kannata hankkia lainkaan."

Nykynuorien kyky kestää epävarmuutta on romahtanut. Jos kaiken pitää olla yhteiskunnan varmistamaa, ei koskaan ole sopiva aika. Käytännössä tämä johtaa Suomen väestön ennustettua nopeampaan vaihtumiseen. Meille on tullut ryhmiä, joiden kulttuuri ei edelleenkään estä naisia hankkimasta isompaakin...
  5. J

Eroottista sunnuntaita kaikille 🥰🥰🥰

Kyllä ainakin minulle on illalla luvassa erotiikkaa, vaimo lupasi että isänpäivän kunniaksi saan sellasillakin tavoilla, jotka häneen saattavat hieman sattua. Sitä ennen ihan pian hyvää ruokaa ja itse leivottua täytekakkua. Yöllä tapaan ehkä yhden tutun nuoren naisen.
  6. J

"Purra: Islamin ja monien takapajuisten kulttuurien naiskäsitys on suomalaisten arvojen ja sukupuolten välisen tasa-arvon kanssa yhteensovittamaton"

Mesimäyrä on eläintarhan fiksuimpia eläimiä ja lähtee vapaalle jalalle irti päästämättäkin....
  7. J

oululaisille suunnattu barokkikonsertti peruttiin uskonnollisten viitteiden vuoksi, järjestäjä sanoo – ”Olemme aivan puusta pudonneita”

Yhden kirjaimen putoaminen vierailijan aloituksesta jää jännästi elämään. :rolleyes: Ei siis oululaisille vaan koululaisille. Noiden koululaisten koulu on Uudellamaalla, siellä missä sinäkin kärttyisänä murjotat.

Yhteistyössä