Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2022

Ihana kuulla @Töppönen_ ❤️ Vitsit miten hyvä mieli ku näitä onnistumisia tullu useille! Tää kesä ja rentoilu on kyl tehny niin hyvää ja on ollu omalla tavalla ihana saada myös miehen kans se ”normaali” rento seksielämä takas. Ei se meillä ihan puurtamista ikinä ollu mut väkisin kun yli vuoden...
  2. S

Haaveena vauva 2022

Nyt kun oon ollu kesän pois ja en ihan kaikkia viestejä jaksa toukokuulta asti luke niin Miten @AnsaK teidän hoidot ja elämä on mennyt? Mitä kuuluu @KirJoh89 :) Onko täällä muita pareja, jotka on lapsettomuushoidoissa?
  3. S

Haaveena vauva 2022

Moikka kaikille super pitkästä aikaa. Ja heti ekana IHANAA @Alinna86 ❤️❤️ Ja myös ihanaa @Töppönen_ ❤️❤️ Oon pysyny koko kesän pois täältä sillä todella rankan kevään ja etenkin super pieleen menneen ekan IVF- hoidon + sen jälkitilanteen vuoksi tarvitsin totaali tauon tähän lapsihommaan. Nyt...
  4. S

Haaveena vauva 2022

Heippa kaikille ❤️ Ja ihana @Alinna86 kun mun kuulumisia kyselit! Anteeks ku oon ollu jonkun aikaa pois täältä kirjottelemasta. Tosiaan huhtikuun eka IVF meni pieleen monella tapaa eli lääkitykset meni pieleen ja keräyssaldo oli nolla vaikka ilman lääkityksiäkin oltas varmaan ainakin pari...
  5. S

Haaveena vauva 2022

Tsemppiä useammallekkin piinailuihin! Tosi lupaavan kuulosia oireita ainakin :) pidetään peukkuja et saatais plussia tännekkin ketjuun pian! ❤️ mulle voi päivittää kp 1/29 tälle päivää. Voin pyöriä listalla vaikka sinänsä toinen IVF jatketaan vasta elokuussa eikä luomun kierto selkeesti...
  6. S

Haaveena vauva 2022

Miten @AnsaK punktio meni? ❤️ Muistan kyllä @KirJoh89 miten piinaavia nuo pöivät oli ja minä malttamaton en ees jaksanut ihan virallista päivää oottaa ja pregnyl näkyi vielä testissä haamuna vaikka yli 10 päivää pistosta oli kuulunu. Suosittelen siis sit vaan hammasta purren odottamaan...
  7. S

Haaveena vauva 2022

Mut pakko kyl sanoa kun kuitenki näitten lapsiasioiden kanssa täälläkin painitaan ja etenkin me joilla se ei oo heti onnistunu. Et on meillä suomessa kyl huikea osaaminen lääkäreillä ja hoitoa saa ja varmasti jokainen meistä vielä onnistuu pienen syliin saamaan ❤️ Tietenkin ymmärrän, et jos...
  8. S

Haaveena vauva 2022

Heippa kaikille :) hieman tilannepäivitystä teillekkin. Anteeksi pitkä teksti. Edelleen täällä sairaalassa ollaan viidettä päivää. Eilen oli sitten leikkaus ja huomenna toivottavasti pääsen kotiin. Meidän yksi alkio ei selvinnyt eli alusta lähdetään kaiken tämän lapsiasian kanssa eli ekan IVF...
  9. S

Haaveena vauva 2022

Pidetään @Alinna86 peukut pystyssä et alkais viiva vahvistumaan ja selkiytymään :) @minttuni ihana kuulla et teilläkin IVF kierto on ihan näillä näppäimillä alkamassa sumutteen jälkeen! Hyvin se menee ja tsemppaan kyl täysiä! Tää mun keissihän on naurettavan harvinaista.. kuulemma...
  10. S

Haaveena vauva 2022

Kiitos kaikki ihanat ❤️ Tää on kyllä niin kultaa tää kanava! etenkin kun vaikea tilanne ku ei halua nyt kaikille kertoa meidän hoidoista, mut sit et makaat sairaalassa niin ei oikein voi jättää kertomattakaan. Kohta tulee ottaan vielä verikokeet ja selviää et täytyykö leikkaukseen mennä vai...

Yhteistyössä