Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2022

Mulla toinen rokote lyhensi kiertoa heinäkuussa. Ovis tuli kyllä ajallaan mut itse kierto jäi 4päivää lyhemmäksi kuin normaalisti. Yleensä kuullu et pidentää! Onnea plussista ❤️ Harmi ku mää en pääse enää näkeen nuita aijaan kuvia :( Tänään alkaa mulla piikitykset Ovaleapilla ja sit synarelan...
  2. S

Haaveena vauva 2022

@Krippis ootteko te kunnallisella vai yksityisellä hoidossa? Vastauksia kannattaa kyllä kysellä lääkäriltä ja jutella eri mahdollisuuksista ja pienistä asioistahan nää on kiinni, mut kyllä se on omalla tavalla ihan super epäreilua et toiset plussailee parin yrityksen jälkeen ja toiset joutuu...
  3. S

Haaveena vauva 2022

@Krippis isot pahoittelut :( Olis niin toivonu teille jo plussaa! Miten teillä jatkosuunnitelmat? Mää kävin tänään 0 ultrassa ja sumuttelut kuulemma tehonnu eli hyvin lepotilassa on munasarjat pieninä vielä. Toisella puolellajo 8 palleroa näky ja toisella 10 odottelemassa millon saa alkaa...
  4. S

Haaveena vauva 2022

@Mamtobe Ikävä kuulla ettei inssi onnistunut :( Onneks kuitenki pääsette ainakin yrittämään heti uudestaan ja hyvä et menee aikataulut nappiin miehen kanssa :) toivotaan et tää on se teidän kierto! Onks sulla mitään lääkkeitä apuna tässä kierrossa? @Krippis Vitsit mua jännittää sun puolesta...
  5. S

Haaveena vauva 2022

Onnea uusista plussista! Laittakaahan kuvia testeistä. Täällä menkat alkoi vihdoin!! En tiiä vaikuttiko mut ihan täysin unohdin sumutella eilen illalla ku nukahin ennen aikojani sohvalle ja siirryin sit vaan sänkyyn jatkamaan. aamu yöstä sit ne alkoi. Noh nyt sit ei passaa enää unohella...
  6. S

Haaveena vauva 2022

Tsemppiä hulluna. Tuo on kyllä piinauksista se ultimaattisin kun vielä tietää et kaikki on kiinnittymisestä enää kiinni. mun mielestä kuullostaa hyvälle ja useinhan se oireettomuus on plussan merkki. Toivon paljon tsemppiä testaukseen! ❤️ Oliko teillä tuoresiirto vai pas? Toivon niin paljon et...
  7. S

Haaveena vauva 2022

Vau mikä plussaus meno täällä! Super lupaavia haamuja myös! Nyt kaikki peukut pystyyn ❤ Täällä menkat alko EHKÄ! Siis aamulla oli tunne et NYT NE ALKAA. Ja menin jo pätevänä laittaan tamppoonin koska oli aivan olo et nyt valuu. Noh myöhemmin EI. Ei ne alkanukkaa. o_OTampooni pois ja taas et no...
  8. S

Haaveena vauva 2022

Harmillisen monilla alkanut uusi kierto! Tsemppiä kaikille ❤️ Täällä edelleen odotellaan menkkoja. Täll hetkellä 4pv myöhässä jo. Kerranki kun niiden pitäisi alkaa hoitokiertoon niin ei. Luulen et tää synarela sumute nyt viivästyttää niitä, mut jos ei huomenna ala nii pakko hakee testi ja alkaa...
  9. S

Haaveena vauva 2022

Voi @KirJoh89 ❤️ Pitkään odotus ja etenkin hoidot on rankkoja! Ootteko päättäny et haluutte useamman inssin vai joko siirrytte ivf jonoon? Itselle ainakin teki hyvää ivf odotellessa ns elää täysiä ja unohtaa jatkuva yritys. Löyty taas uus into ja fiilis et kyl me viel onnistutaan. Ei onnistuttu...
  10. S

Haaveena vauva 2022

Kiitos @Alinna86 ja @Töppönen_ vinkeistä. Muistelin ite et apteekin herkkä ainaki on haamuja helposti näyttävä. Tässä kierrossa ovis kivut oli aivan jäätävät ja jotenki outo olo ollut viimepäivät. Toki kroppa voi jännittää tulevaa ja antaa kaikenlaisia oireita. Eli taidan ostaa nää herkät...
  11. S

Haaveena vauva 2022

Mikähän testi olis paras aikaiseen testaukseen ennen menkkojen alkua? tiistaina aloitan synarelan sumuttamisen, jolla ajetaan eka hormoonitoiminta alas ennen ivf piikityksiä. Jotenki silti haluisin ihan vaaaaan varalta testata ennen sumuttamista et enhän vaan oo raskaana koska en tiiä miten...
  12. S

Haaveena vauva 2022

Mä ainakin muistan sut! Kiva kun palailit takaisin. Toivottavasti tärppää pian :)
  13. S

Haaveena vauva 2022

Kiitos sitä minäkin toivon. Etenkin kevään rankkojen kokemuksien myötä toivoo et kumpa nyt onnistuisi ja olis meidän vuoro. tuosta menopur aineesta ei kokemusta mut jos on yhtään samanlainen tosi ohut neula kuin muissa tai on samanlainen pistää kuin nuo muut niin se ei käy yhtään kipeää...
  14. S

Haaveena vauva 2022

Älä turhaan pistoksia jännitä! Mikä lääke sulla on? Ovaleap vai Gonal? Ainakin ovaleap on tosihelppo pistää ja itsestä ei hormoonihirmua tullu :D Me koitettiin 1 inssi joulukuussa 2020 ja sit suoraa päätettiin siirtyä ivf jonoon tammikuussa 2021 ja meille tehtiin eka ivf maalis-huhtikuussa ja se...
  15. S

Haaveena vauva 2022

Meillä alkaa nyt ens viikolla IVF pitkän kaavan kautta eli kp 23 (ens ti) aloitan nenäsumutteet ja ke 15.9 alkaa piikittelyt.
  16. S

Haaveena vauva 2022

Vau hulluna plussia satanut täällä! Onnea kaikille ❤️ Myös peukut pystyyn et kaikki menee hyvin ja pienokaiset pysyy matkassa. Täällä nyt dpo 3 ja tän oviksen kivut on ollut jäätävät! Jo pari päivää ennen ovista selkeet tuntemukset ja nyt jälkikäteen tissit on jo niin kipeet ettei mahallaan...
  17. S

Haaveena vauva 2022

Ihana kuulla et kaikki meni hyvin! :) On meillä onni et on tollaisia rautaisia ammattilaisia tämänkin asian kanssa taistelemassa ja auttamassa! Julkisella ollaan ja on kyllä ollut sitäkin kautta paljon ymmärtäväisiä ihmisiä juttelemassa ja tsemppaamassa. tän lapsiasian kans on tärkeetä olla...
  18. S

Haaveena vauva 2022

kiitos paljon! Mulla oli eka ivf siis lyhyen kaavan mukaan huhtikuussa ja pistolääkkeenä ovaleap annostuksella 150 mentiin koko aika. Pelkona oli hyperi sillä mulla rakkuloita oli ihan normikierrossakin paljon ollu ja ovulaatio siis tapahtuu joka kk. Väliultrassa kaikki vielä näytti hyvälle ja...
  19. S

Haaveena vauva 2022

@Lavender_ Miten teidän eka ultraustutkimus meni? Halusin sulle IVF hoidoista sanoa et niitä piikkejä ei tartte kyl pelätä, ne on tosi helppo pistää. Ja mulle ei ainakaan mitään ns oireita tullu. Pari päivää ennen punktiota oli tietty turvonnu olo, mut vähä sama ku menkkojen alkamispäivänä...
  20. S

Haaveena vauva 2022

Ymmärrän täysin sun tunteet vaikka teillä vielä pidempi taival ollu mut etenkin tää ettei ns syytä löydy tekee tästä entistä raskaampaa. Mullakin kaikki arvot priimaa ja miehen näyte 6/5 mut silti mitään ei tapahdu. En oo ennen kuullu hysteroskopiasta niin mikäs se on? Onko teidän omasta...

Yhteistyössä