Hakutulokset

1. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Kolme päivää turuttanut, yleensä dpo 12 alkaa menkat viimeistään. Rfsu puikko näyttää tältä, nyt dpo 13 - onkohan tässä joku kemiallinen taas vai voisko olla oikeaa?
  2. M

.

Kolme päivää turuttanut, yleensä dpo 12 alkaa menkat viimeistään. Rfsu puikko näyttää tältä, nyt dpo 13 - onkohan tässä joku kemiallinen taas vai voisko olla oikeaa?
  3. M

.

@Kumiankka1 kiitos kokemuksestasi! Mulla ei tuu siteeseen mitään ja pyyhittäeskin vain ihan vähän ehkä joka kolmannella vessareissulla. Toivotaan teille plussaa ennen lokakuuta- muuten käy kaalliksi noi teidän kuumeet ;)
  4. M

.

@Miina- Mites sun testailut? @Appelsiiniomena - intoa petipuuhiin ja onnea matkaan ;) Mä oon kertonut muutamille yrityksestä, keskenmenosta tietää useampi, joten sitä kautta lähin kaveripiiri varmasti "odottaa" uutisia jossain kohtaa. Appivanhemmat kyselee enemmän, oma äiti tietää km joten ei...
  5. M

<3 Älä ajattele mitään ennen kuin saat varmuuden. Joskus vuodot voivat olla harmittomiakin. Joka tapauksessa pidän sulle vielä peukkuja, jos käy huonosti, siitäkin selviää, vaikka nyt ei sille tunnukaan.
  6. M

@Minji ja @Aileen - tsemppiä teille molemmille. @mira.flower - sulle myös hali! Kyllä me vielä vauvat saadaan, pakko siihen uskoa! Minuakin eniten turhauttaa, miten km saa vielä kropan ja kierron sekaisin. Mulla ennen aika säännöllinen kierto 28-30pvää, nyt km jälkeen kaikkea 27-52pvän välillä...
  7. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Ei tääkään kierto tuottanut tulosta. Ajattlein pyytää lugeja lääkäriltä, väläytteli sitä mahdollisuuta jo tarkastuksessa. Nytkin siis alkoi tuhruttaa dpo10.. liian lyhyt tuo luteaalivaihe. Onko lugeista kokemuksia? @Mininen85 - mitä kuuluu?
  8. M

.

Onko täällä kokemusta lugesteronista kellään? Ajattelin vielä soitella tapaamalleni gynelle, voisiko niistä olla minulle hyötyä tukemaan keltarauhasen toimintaa (tiputtelu alkoi taas jo dpo10.. ) ja toisaalta auttamaan kiinnittymisessä..
  9. M

Onko täällä kokemusta lugesteronista kellään? Ajattelin vielä soitella tapaamalleni gynelle, voisiko niistä olla minulle hyötyä tukemaan keltarauhasen toimintaa ja toisaalta auttamaan kiinnittymisessä..

Yhteistyössä