Hakutulokset

1. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@kiurujen yö - joko oot testannut? :) @eppula - tuu sit kertoon kuulumiset :) Meillä varhaisultra 7.6. ja np-ultra aika tuli jo kesäkuun lopulle, ihmettein sitä vaan kun viikkoja silloin vasta 10+0.. Mutta en aio perua vaan haluan mahd pian uuteen ultraan jos ekassa ultrassa kaikki hyvin...
  2. M

@Mininen85 MENI KYLMIÄ VÄREITÄ! Miten ihana plussa-aalto täällä pyyhkäisi!! Onnea paljonpaljopaljon! Ja mitä tulee paniikkiin, feel you! La-su yönä olin niin ahdistunut että, tein sitte eilen digin ja se näytti onneksi 3+! Varhaisultra puolentoista viikon päästä!
  3. M

@Röllykkä kyllä varmaan sinne ultraan mentävä, vaikka ei se viimeksikkään lopullista onnea tuonut vaikka syke näkyikin... Mutta ainakin muutamaksi viikoksi taas mielenrauhaa. Kaippa se parin vkon päähän uskaltaisi varata ;) Eilen digiin tuli 3+, mutta suurimmat oireet edelleen loistaa...
  4. M

@Mininen85 - mä kans tässä testasin selvän nedan dpo10 (mun luteaalivaihe tosiaan aiemmin 9-10pvää, eli menkkojen piti sillon alkaa) ja sit dpo 12 sain haamun! Ja mulla alko se tuhruttelukin ni olin jo valmis uuteen kiertoon et ootin vaan menkkojen alkua, eli toivoa oikeasti on. Pidän sulle...
  5. M

Onnea @Röllykkä ! Aika selkeä oire tuo paidan kastuminen, vau :D ehditkö tammikuisiin?
  6. M

Varhaisraskauden ultaääni / Keski- Suomi

Kerro varhaisraskauden (6-9vkoa) ultraäänikokemuksestasi Jyväskylän alueella? Missä ja mihin hintaan?
  7. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@mira.flower Pitää joo soittaa neuvolaan ja kysyä, saisko jotain seurantaa tai ultraa, epäilen kyllä. Edelleenkään ei mitään selkeitä oireita, tuhru onneksi loppunut, mut silti jotenki hirvittää, et oonko ees raskaana. @Ann33 - mahtavaa! ONNEA! <3 Ja nyt hei sit neuvolaan soittoa ja ultraan...
  8. M

Kiitos onnitteluista, toivotaan etten tuu maitojunalla taas takasi! Minusta tuossa jotain aavistus näkyy, ja mikä parasta, väriä myös! Nyt pidetään peukkuja
  9. M

@mira.flower Voi p*ska!!!! oisin niin halunnut sut mukaan plussanneiden puolelelle! Lupaa, että ette lannistu vaan nyt TÄSTÄ kierrosta for real tärppi! Täällä kyllä yritän nauttia, mutta tuhru ja viiltävät alavatsakivut ei tee sitä helpoksi. Oireitakaan ei oo ku tolkuton väsy ja satunnainen...
  10. M

.

@Katie89 ei oo kokonaan loppunut :( Puuhkies tulee semmosta rusehtavaksi värjäytynyttä valkkaria/limaa edelleen muutamia kertoja päivässä.... toivon että olis vaaratonta. Mä kyl suosittelen tota digitestiä, se on niin selkeä. toisaalta aion kyllä tehdä noita liuskoja että näkee, että vahvistuu. :)
  11. M

Kiitos! Tänään digistä tuli tieto et raskaana, tuhruttelun takia en kovin luottavaisin mielin vielä ole, mutta yritän! ❤️ Keskenmeno pelottaa niin älyttömästi!
  12. M

Digi ilmoittaa että raskaana. Nyt pitäis yrittää vaan rentoutua ja nauttia! Voi kuinka toivon ettei tämä mene kesken vaan on viimeinen onnistunut raskauteni ❤️
  13. M

.

Dpo14 ja digi ilmoittaa että raskaana ollaan! Yritän kyllä kovasti olla murehtimatta ja nauttia - olisipa tämä viimeinen raskauteni ikinä! ❤️
  14. M

.

@Wintersun onpa paskaa! Ainoa lohtu et asiat etenee ja jospa tok jälkeen raskautuminenki sit käy helpommin?! Kiitos onnitteluista, en vielä ole kovinkaan varma onnesta - olo semmonen et menkat alkaa ja tuhrua tulee, pelottaa ja ahdistaa kauheasti. Raskausoireita on rintojen särky/vihlominen ja...
  15. M

Tammikuun tarrasukat 2019

Ihan varovarovarovaisesti tänne kuikuilen. Tänään dpo 13 testi näytti hailakkaa, mutta selvää plussa. Taustalla varhainen km 10/17 ja kkm1/18. Nyt ruskean tuhruista vuotoa, joten ei todella tunnu, että tää vois olla totta. Menkkajuilintoja on. Samoin rintoja juilii, muita selvempiä...
  16. M

.

pyyhkies kyllä edelleen semmosta rusehtavaksi värjäytynyttä valkkaria. voi ahdistus.
  17. M

@mira.flower pissaleikeistä :D Apua :D mutta siis todellakin toivoa, mulla dpo 9-10 ihan puhdasta negaa. Vähän mietityttää et onko tää totta, just sen takia ku vielä hailakka viiva eikä oikein oireita. Pitää jatkaa munki niitä pissaleikkejä :D @Emppuelkku pahoittelut keskenmenosta, toivotaan...
  18. M

.

@Momon -mulla on tähän asti ollut täydin nega-kierto olo just tuolta dpo5-6 asti. PMS, pääkivut, menkkakivut, tuhru.. Toivoa siis on! ja dpo9-10 testattu puhtaat negat. @Katie89 - selkeät viivat on! Varovaisesti onnea! Mulla tuhrutti kans dpo10-12, vain pyyhkies, eikä joka kerta. Tänään ei oo...
  19. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Teille kellä alkanu tuhruttaa, niin mullakin dpo 10-12, mutta nyt dpo 13 näyttää RFSU:n puikkotesti tälle! Kuivuessaan oli vielä selvempi. Oireita ei kyllä juuri ole, joten mietityttää onko viiva liian hailakka, kemiallinen, tuleva keskenmeno? Takana kkm 1/18 ja varhainen km 10/17... pelottavaa.
  20. M

Sain tänään RFSU:n puikkotestiin selvän toisen viivan; väriä on eikä tarvi tihrustaa. Mutta silti sitä tuhrua tuli kolme päivää - ei enää tänään. Kemiallinen?Teetteleekö heti keskenmenoa? Raskausoireita ei juurikaan olee: rintoja vihloo satunnaisesti, menkkajomotouksia vähän, vähän etoo - kaikki...

Yhteistyössä