Hakutulokset

1. V

Haaveena vauva 2022

Minulla on kuvottava olo, välillä pyörryttää ja ruoka maistuu oudolta. Ja olen vuotanut aika rajustikin sunnuntai-illasta saakka. Teen huomenna testin, dp:stä on silloin 21 päivää. Olen tehnyt viime sunnuntaina negatestin joten en kyllä usko plussaan.
  2. V

Haaveena vauva 2022

Mitä ihmettä? Kandee testata uudelleen muutaman päivän päästä. Pidän peukkuja :love:
  3. V

Haaveena vauva 2022

@Leonida, paljon onnea plussasta! @chili_ täällä jännitän kanssasi huomista ja viivan vahvistumista. @Liiby, ymmärrän täysin pohdintaansa. Olen nyt 41, täytän loppuvuodesta 42 ja yritän saada toisen vauvan. Sain ekan vauvani hieman ennen kuin täytin 40. Minä teetin NIPT-testin oman...
  4. V

Haaveena vauva 2022

Oikein hyvältä näyttää, minuakin alkoi jännittämään :love:
  5. V

Haaveena vauva 2022

Tsemppiä testailuun, kunpa plussatuulet puhaltaisi!
  6. V

Haaveena vauva 2022

Minulla tuli samanlainen klöntti 2019 tammikuussa kovan verenvuodon ohessa ja vauva syntyi syyskuussa 2019. Eli minulla kyse oli vaan todella kovasta kiinnittymisvuodosta. Suosittelen siksi raskaustestin tekemistä ihan varmuuden vuoksi vaikkapa viikon päästä.
  7. V

Haaveena vauva 2022

Epäilen kyllä vahvasti, ettei näistä vuodoista voi voinut alkio selvitä. Surullinen olo, mutta ei kyllä uskonutkaan että heti voisi tärpätä. Teen ensi maanantaina testin just in case, mutten usko saavani plussaa Aurinkoinen kesäsää onneksi nostaa mielialaa.
  8. V

Haaveena vauva 2022

Tsemppiä, toivottavasti kaikki menee hyvin!
  9. V

Haaveena vauva 2022

Olen samoilla linjoilla kuin @Eimy. Minulla on pe työhaastattelun 3. kierros ja tässä just seurailen onko pieni matkassa vai ei. Elämässä on niin hankala suunnitella mitään, aina tulee jotain yllätyksiä. Olen 41 vuotias joten odotteluun ei todellakaan ole varaa.
  10. V

Haaveena vauva 2022

Enköhän minä sitten myös jatka kirjoittelua myös vaikka olen vasta alkanut yrittää toista vauvaa. Kiroilla en aio negoista, mutta suruni niistä on suuri. Haluaisin niin toisen vauvan syliini.
  11. V

Haaveena vauva 2022

Ihanaa kuulla Töppönen
  12. V

Haaveena vauva 2022

Samaa toivon, ensi viikolla tiedän sitten varmasti. Minulle iskee outo kuvottava huono olo melkein heti hedelmöittymisen jälkeen, siitä tiedän jotain poikkeuksellista olevan käynnissä kehossani. Nyt toi kuvottava olo loppui ja jos olen edelleen raskaana muutaman viikon päästä se kuvotus iskee...
  13. V

Haaveena vauva 2022

Olin 100% varma ensin raskaudesta ja yhtä varma keskenmenosta ilman yhtään testiä. No oli aikamoinen yllätys helmikuussa tajuta olevansa raskaana. Minulle on helpompi odottaa ensi viikkoon saakka, kun tehdä useampi testi ja arvuutella niiden paikkaansa pitävyyttä.
  14. V

Haaveena vauva 2022

Ajattelin, että silloin on mennyt riittävän pitkään mahdollisesta raskautumisesta :LOL:
  15. V

Haaveena vauva 2022

ON: ällövaroitus. Minulla tuli ainoan lapseni alkuraskaudesta tosi kovaa vuotoa ensin muutaman päivän ja sitten ihan isoja kökköjä kunnon suihkuvuotoa. Toinen minivuoto reilun viikon päästä. Luulin saaneeni keskenmenon (en ollut tehnyt raskaustestiä, mutta olon vuoksi oletin olevani raskaana)...
  16. V

Haaveena vauva 2022

Voi ei, pahoittelut negasta. Toivottavasti kiertosi normalisoituisi pian.
  17. V

Haaveena vauva 2022

Nega tuli. Taidan testata ensi viikon lauantaina seuraavan kerran jos menkat ei ala ja huono olo jatkuu. Tsemppiä kaikille piinailijoille, palaan palstalle silloin että pärjään oman jännitykseni kanssa ;)
  18. V

Haaveena vauva 2022

ON: huomenna dp 12 ja aloin empimään testin tekemistä. Mietin tässä pitäisikö kuitenkin odottaa ensi viikkoon. Minulla on testinä vain yksi ökykallis CP early ja käytin aiemmin tällä viikolla aivan liian aikaisin. Ainahan niitä saa apteekista lisää, mutta lompakko on kovilla. Olen sen verran...
  19. V

Haaveena vauva 2022

Voi ei, kurja kuulla! Olet tukenut niin montaa meitä täällä palstalla, että tuntuu epäreilulta. Pikaista paranemista ja ihanaa kesää myös sinulle joka tapauksessa.
  20. V

Haaveena vauva 2022

Olipas sinulla kurja käynti, olipas outoa etteivät olleet maininneet miehen mukaan ottamista kutsusta. Näin koronan aikaan ketään ”ylimääräistä” en minäkään ottaisi käynnille mukaan. Onneksi tosiaan nyt on kesä, mutta toivon todella että saatte puoltavan lausunnon ja pääsette hoitoihin hetimiten!

Yhteistyössä