Hakutulokset

1. Rai-da

Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Niin ja synnytyksestä. Älyttömänä en ole miettinyt. Eilen ystävän luona puhuttiin ja tuli kylläselkäsupistukset niin mieleen, että päätin vielä unohtaa koko asian Enitten mietityttää että miten kerkeän sairaalaan. Viimeksi asuimme muutaman kilometrin päässä. Kerkesin sairaalassa olla vajaa...
  2. Rai-da

Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Tervetuloa uudet. Nyt mennään jo 17 viikolla!!! Aika huikeaa. Ikäeroja meillä on lyhimmillään 1kk ja nyt taitaa tulla 1v 11kk. Esikoinen täyttää 9v nyt joulukuun viimeinen päivä ☺ 2. Poika 7v. 3. 6v. 4. Poika 4v. ja tytöt 3- ja 1-vuotta. Lasten puolesta saan nyt nukkua hyvin. Pojat on kaikki...
  3. Rai-da

Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

No taisi niin käydä että narahdin raskausdiabeteksestä. 1h arvo taisi mennä reippaammin yli. No mä olen jopa helpottunut. Kun on sen jo kokenut ei se sokerien seuranta ahdista. Uskon että nytkin vain ruokavaliohoito riittää. Kun sokeria ei meinaa saada alas millään. Niin eipä sokeriarvotkaan...
  4. Rai-da

Huomenna sokerirasitukseen!!! Mua ei oikeasti kiinnosta yhen yhtään. Ei se että se nyt olisi ylitsepääsemättömän inhottavaa, mutta pelkään kyllä oksentavani kun nyt on taas ollut näitä huono-olo päiviä. No oksennetaan sitten. Käydään nyt kuitenkin kokeilemassa. Huomenna on kuitenkin jo 15+0 ja...
  5. Rai-da

Voimia @Milliaani ❤ Toivotaan että vain joku hematooma tai istukka kohdunsuulla vuotelee. Ja osanotto muille pikku enkeleille Matkaa synnytyssairaalaan on meillä n. 25km. Tuntuu hurjalta kun viimeksi kerkesin olla vain 1/2 tuntia sairaalassa kunnes vauva syntyi!!! Ja silloinkin lähdettiin...
  6. Rai-da

Pahoinvoibti ja oksentaminen vähän hellittänyt. Tai siis pahoinvointia on, mutta oksentaa ei ole tarvinut. Toivotaan että tämä suunta jatkuu! Tervetuloa minunkin puolesta uudet tulokkaat! Joulua olen laittanut. Oon niin jouluihminen henkeen ja vereen. Äiti-ystävä porukalla on täällä meillä...
  7. Rai-da

Spukka No jo oli älytön kommentti. Mulle ultraaja sanoi kyllä että turvotus voi merkata ihan vain lievää sydänvikaakin. Meillä nyt näytti normaalilta, mutta yhdessä raskaudessa turvotusta oli. Ei sitä silloin mitattu, mutta selkeästi oli. Rakenneultrassa nähtiin sydämen kammioiden välissä reikä...
  8. Rai-da

No ei tullu kaksosia, mutta yksi löytyi ja voi hyvin Mies oli hetken vähän pettynyt Vastasi viikkoa isompaa joten la aikaistettiin. Voisiko joku päivittää mun la:n eli se olis nyt 15.5.2017 Rai-da ja mini 12+4
  9. Rai-da

Oon monta kertaa käynyt vain lukemassa. Ei nyt kummosempia uutisia ole ollut kerrottavana. Pahoinvointia on aaltoillen. Ehkäpä lievenemään päin. Toivon niin. Syön koko ajan. Välillä maistuu ja välillä saa väkisin ahtaa. Mutta pakko ettei vain oksenna. Huomenna ultra. Entä jos mahassa onkin...
  10. Rai-da

Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

Onpa tullut paljon kuulumisia ☺ Itsellä ultra vasta ensiviikolla. Pahoinvointia ei ole pariin päivään ollut. Huh. Saanut syötyä hyvin. +3kg on täälläkin jo tullut. Ja edelleen ihan vauvamaha. No kyllä taitaneet 6. aikasempaa raskautta tehdä tehtävänsä. Influenssa rokotteesta en ole...

Yhteistyössä