Hakutulokset

1. Rai-da

Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

Oi, onnea Mikayla pienestä tytöstä :love: Hurjaa että jo nyt alkaa nämä syntymään. No kylläpä tulee melkoista vauvasadetta useammalle kuukaudelle. Itse olen nyt lukenut rentouttavasta synnytyksestä. Toiveissa mahdollisimman luomu, ehkä kohdunkaulanpuudute tai akupunktio. Mutta tietenkin...
  2. Rai-da

*poks* 30+0 ja 31 viikko käyntiin!!! Aika hurjalta tuntuu että loppu 10 viikkoa jäljellä ja vauva voi syntyä jo ennen sitä. Kevät on siitä ihanaa aikas että nautin niin tästä vuodenajasta. No täytän 30 huhtikuussa :) Että onkohan siinä syy. Jotenkin kun luonto herää eloon, lumet sulaa ja...
  3. Rai-da

Hyvää kevättä täältäkin! Vanhaa ketjua en jaksanut enää käydä lukemassa, vaan pomppasin suoraan tänne. Flunssa jälleen päällä:notworthy: Oon syyttänyt influenssapiikkiä kun en aiemmin ole sitä ottanut ja nyt kuitenkin sen influenssan sairastin jouluna. Mutta nyt mietin että ei kai taas...
  4. Rai-da

Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

*POKS* 28+0 eli 29 käyntiin :love: Nyt on hyvä olo kun saanut nukuttua monena monena yönä ja päivälläkin on osannut makoilla. Tuntuu heti olossa. Ei ole liitoskipuja ja supisteluja. Taidan laittaa itseni toisinaan liian tiukoille :unsure: En nimittäin malta kertaakaan lepäillä päivän aikana. Ja...
  5. Rai-da

Voi huokaus näitä rahaongelmia :unsure: Kun kaikki muu on suhteellisen hyvin, niin miehellä töissä tiukempaa ja tottakai se näkyy rahassa. Kun ei osannut ennakoida niin kädestä suuhun eletään. Onneksi häämöttää se äitiysrahakausi jossa tulot nousee mullakin. Nyt kun olen vain ollut...
  6. Rai-da

Huh huh, olin sitten oikein pullantuoksuinen äiti ja leivoin monta pellillistä pullaa. Reilu 2 pellillistä tuhottiin heti. No mikä voi olla näin pakkaspäivänä parempaa kuin laskiaispullat. Että se niistä hiilareista. Mutta minä oon antanut nytkin luvan itselle että 1 hiilaripäivä viikossa. Ei...
  7. Rai-da

Tuossa vihkosessa minkä neuvolasta sain, mitataan sokeriarvo 1-2 tuntia ruokailun jälkeen.
  8. Rai-da

Täällä yksi radilainen :alien: Mutta vaikka mulla tämä on jo 3 kerran, niin en ole joutunut pistämään. Syödäkin oon saanut melko vapaasti. Eikä vauvojen sokerit oo syntymän jälkeen tippuneet. Että aina se ei ole niin huono uutinen. Mulla on kova sukurasite. Ei niinkään ylipainoa ja syön...
  9. Rai-da

Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

Vauvan pienestä koosta joku kyseli. Meillä ru:ssa vauva vastasi kaikilta mitoiltaan n. viikkoa pienempää. Oli siro rankenteeltaankin. Oli kuitenkin muuten niin hyvin kehittynyt ettei la:ta muutettu. Ja lääkäri uskoi iän vastaavan alkuperäistä arviota. Kontrolli 30 viikolla kasvusta ja tuosta mun...
  10. Rai-da

Tänään 14+0 ja potkaistiin 25 viikko käyntiin. Evert riehuu mahassa, raukka juo lapsivettä tieten kun hikottelee niin usein. Ja kun tykkää majailla paljon tuolla alamahassa, niin kyllä potkut siellä tuntuu vähän ikäviltä. Pitää sitten kädellä vähän rauhoittaa menoa. Tämä kuukausi olikin...
  11. Rai-da

22+3 tänään. Huikeaa kuinka nopeaan viikot vilistää. Tervetuloa uudet! Mukavaa kun porukka kasvaa :) Istukka on edessä ja vauveli tykkää majailla juuri istukan takana. Välillä on.jopa tunteja hiljaista, mutta kun mahaa vähän painelee, alkaa potkuja satelemaan. Tämä tuntuu olevan aika...
  12. Rai-da

Iik, oon ollut eilisestä niin mielissään. Näin unta ihan muutama yö takaperin että oltiin mun parhaan ystävän kanssa synnyttämässä :) Ja eilen kertoi mun esikoisensynttäreillä että heillekin tulee uusi vauva ja hän on nyt 8 viikolla!!! :love: Miten mää sen unen jälkeen aattelinkin että tulisko...
  13. Rai-da

@muttakun iso halaus sinulle ja toivon hyviä kuulumisia jatkossa. Käyn rauhassa läpi surusi. Teillä on siihen oikeus <3 Tervetuloa myös uudet mukaan minunkin puolestani. Voi kun olen niin helpottunut että koulut taas alkoivat! Välillä tuntui että on pulassa kun saa lapsille keksiä tekemistä...
  14. Rai-da

Hyvää Uuttavuotta ja meijän vauvojen vuotta!!!:love: Rai-da ja Evert 20+5
  15. Rai-da

Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Rakenneultrassa kaikki hyvin:) Poikaolo vahvistui pojaksi :ROFLMAO: Paino vastasi viikkoa pienempää 282g. Mutta la:ta ei muuteltu. Painokontrolli ja rd-kontrolli viikolle 30 vasta. Että sokeritkin pysyneet hyvin kunnossa :) Oon nyt niin fiiliksissä kun tiedän kumpi tulee. Nyt voi alkaa niitä...
  16. Rai-da

Tänään tasan 20+0 !!! Huikeaa että ollaan jo täällä asti ❤ Tervetuloa uudetkin mukaan. Mukavaa että tänne meidänkin K-PKS:n alueelle tulee lisää synnyttäjiä täältä ryhmästä. Saa nähdä onko kukaan samaan aikaan synnärillä meistä ☺ Kun synnytykset kin voi ajoittua 37-42 viikoille näin...
  17. Rai-da

Ei minusta väärin ole toivoa tervettä. Toivoohan sitä itsellekin. Missä vietätte joulunne? Meillä kun on jo omaa väkeä, tulee helpoiten joulu vietettyä omassa kodissa. Viime vuonna omat vanhempani olivat meillä. Tänä jouluna olemme vain omalla porukalla. Miehen perheen luokse ei oikein edes...
  18. Rai-da

Oih, täällä on jo monta rakenneultra kuulumista tullut. Hyviä taisivat olla. Itsellä tämä vasta välipäivinä. Mutta on tässä tekemistä joulun valmistelussa ettei juuri kerkeä päiviä laskea "Toivottavasti on terve"-lause vähän ärsyynnyttää. Tai ei ehkä niinkään. Mutta mä meen jopa sillä...
  19. Rai-da

Jaa-a. Vatsa ja nivuset kipuilee. Eilen tein 7km lenkin ja kappas oon ollut rampa sen jälkeen. Hyvä että liikkumaan pääsee!! Ai kauheaa. Mutta ollaanhan tässä jo "vanhoja". Synnytykseen mulla on aika hyvä luotto. Tiedän että kun pää on kunnossa ja mukana niin hyvin menee. On asioita joihin...
  20. Rai-da

Poks vain tänään 17+0 Aika menee liian hurjan nopeaa!!!! Rai-da ja mini

Yhteistyössä