Hakutulokset

1. B

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Minäkään en oo hankintoja tehny, enkä tee ennen kuin raskaudun. Toki katsellu oon vaunuja ja muita tarvikkeita ja aika selkeät mieltymykset on :D Täällä tais alkaa yk 6. Kierto oli sitten 33pvää, en tiiä miks ne on nyt alkanut venymään :unsure:
  2. B

@peanut_butter ootko tehny digi testiä ollenkaan? Joillakinhan hcg arvo nousee hitaasti. Ja onko sulla ovis voinut olla myöhemmin? Toivotaan että viiva vahvistuis :love:
  3. B

Miten @peanut_butter sun testit? Ootko tehny uusia? Täällä menossa kp 29/28-33. Menkkoja oottelen.. Tänä aamuna testi ainakin oli nega. Meilläkin käynnistyy sitten yk 6 jos ei tästä oo tärpännyt.. nyt on tuntunu tosi turhauttavalta ja itkettänykin, et miksi ei tärppää. Tuntuu, että ympärillä...
  4. B

Mulla mies on ollut sitä mielä, että kun itse oon valmis niin voidaan yritys aloittaa. Olen itse vähän ehkä pelännyt yrityksen aloittamista ja olen sitä siirtänyt sen vuoksi. Oltais varmaan jo aiemmin aloitettu yritys jos oisin halunnut. ON: täällä menossa kp 22. Ovulaatiota tikutin laiskasti...
  5. B

@Karvakorvat testasitko tänään uudelleen? :) Täällä menossa kp 19/28-33. Jos ens viikolla testailis aikaisintaan. Ovista oon huonosti tikutellu nii en oikeen tiiä millon se on ollu (n) toivotaan että tallettelut riittää!
  6. B

Minäki kuullu kehuja kyllä kuukupista, mutta en oo vielä tohtinu ostaa ja kokeilla:D ON: täällä menossa kp 14/28-33. Hailura viivoja ovistikkuihin vaan tullut, en oo siis plussaa siihen saanut. Talleteltu on ja oviksen metsästys jatkuu :sneaky:
  7. B

Ja se haju sitte ku otat sen kupin pois :sick: eikai tuo kovin hyvääkään tee (n) Täällä menossa kp 11, ajattelin ovista alkaa tikuttamaan tänään:)
  8. B

Täällä menossa kp 8. Kirjoittelu jäänyt vähemmälle kun ollaa molemmat sairasteltu kuumetta ja mahatautia :sick: pikkuhiljaa alkaa vointi olemaan normaali(y) ovista alan tikuttamaan varmaan kp 11-12 :) Tervetuloa @Adalmina30 :)
  9. B

Yk 5 alkoi eilen illalla :cry: Onnea @sucrine !:love:
  10. B

@sucrine joo uutta testiä vaan kehiin, väriä ja viivaa kyllä näkyy eli varovaiset onnittelut:love: Täällä aamutesti nega, kp 33 menossa.. kunhan ei kovin kierto venyis :( kierto on yleensä ollu sen 28-31pvää

Yhteistyössä