Hakutulokset

1. B

Helmikuiset 2020

Minä jättäydyn täältä pois. Ultrassa tuli ikäviä uutisia.. raskaus on keskeytynyt ja seuraavana tiedossa lääkkeellinen tyhjennys, kun vuotoa eikä kipuja ole :cry: Osasin tätä kyllä odottaa, mutta tietysti sitä toivoi parasta.. Toivotan kaikille tsemppiä tulevaan ja toivotaan, että teillä...
  2. B

Helmikuiset 2020

Täällä takana "eka neuvola", tuloksena se, että ultralla ei saatu edelleenkään sydäntä näkyviin, johtunee huonoista laitteista mitä neuvolassa on. Huomenna sain ajan röntgen lääkärille joka ultraa paremmalla ultralla niin jospa siellä jo jotain näkyisi :barefoot: todella raastavaa tää odottelu...
  3. B

Helmikuiset 2020

Mulla ei oo oikeastaan muita oireita kun tissit kipeät. Ja väsymys, mutta sekään ei enää niin paha ole, voi johtua tietenkin myös siitä, että olen lomalla :D pahoinvointia ei ole ollut ollenkaan, mutta turvotus on täälläkin hyvin voimakkaasti läsnä:cautious: mulla siis eka neuvola viikon päästä...
  4. B

Helmikuiset 2020

Neuvolassa käyty ja kyllä siihen tulokseen tultiin terkkarin kanssa, että olen vasta viikolla 7+0. Eli näiltä näkymin la ois sitten vasta maaliskuussa :whistle: mutta odottelen vielä ekaa virallista neuvolaa joka on ens viikolla, että jos siellä asia vielä varmistuisi. Pysyn siis hetken vielä...
  5. B

Helmikuiset 2020

Minä oon viettänyt hiljaiseloa täällä hetken. Mutta tosiaan viime viikolla verta lorahteli ja pääsin seuraavana päivänä neuvolaan ja siellä kaikki ok, kaksosraskautta sillon ilmoille heitteli kun näkyi kaks pussia kohdussa. kävin siitä muutaman päivän jälkeen yksityisellä ultrassa ja siellä...
  6. B

Helmikuiset 2020

@renkula tuun kertomaan heti kyllä kunhan varmistus asiaan tulee:D meillä tosiaan esikoinen kyseessä niin oishan se aika hurjaa jos niitä ois kaksi:LOL: sanoin kyllä miehelle, että ei tarvis enempää tehdäkään kun tulis kaksi kerralla! Onneksi meillä on niin hyvä tukiverkosto ympärillä että ei...
  7. B

Helmikuiset 2020

Minä ehkä uskallan myös liittyä kirjoittelemaan. Täällä menossa rv 7+2. Toissapäivänä lorahteli verta ja olin varma että kesken meni, kipuja ei ollu. Kävin sitten eilen neuvolassa ja ultrasi ja kyllä siellä jotain näkyi kuitenkin, sykettä ei vain saatu kun vatsan päältä ultrasivat. Vuoto loppui...
  8. B

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

No niimpä onkin sitten! eka neuvolassa selviää sitte tarkat viikot kun kuulemma ultraavat jo sillon :barefoot: :love:
  9. B

Heippa! Uskallan ehkä siirtyä plussanneisiin pikkuhiljaa :love: positiivinen testi tuli ensimmäisen kerran pari päivää sitten ja digitestikin näytti raskaana 1-2 viikkoa :love: tämä kierto on ollut hyvin stressitön, vaikka ovista olen tikuttanut mutta jotenkin tosi rennosti olen osannut olla :)...
  10. B

Paljon onnea @Päppyrä :love: toivotaan, että kaikki menee hyvin :LOL::barefoot: ON: täällä menossa kp 28/28-33 ja dpo 8? ja en oo vielä tehny yhen ainutta rtestiä, hyvä minä :ROFLMAO: huomenna aamulla ajattelin ehkä testata, mikäli muistan kaupasta ostaa testejä kun kotona ei oo yhtään :sneaky:
  11. B

Täällä kp 15. Ovista odotellessa. Miehen kanssa menee työvuorot taas ristiin, että tallettelut jää kyllä nyt eiliseen ja sitten vasta viikonloppuna. Eli odotukset ei oo kovin korkeella :(
  12. B

Täällä eilen alkoi sitten yk 8.. :( huomasin listassa että oli yks kierto jäänyt siinä välistä. Miten muilla? Ovis saatiin kyllä hyödynnettyä ja kaikki ok muutenkin, mutta ei vaan tärpännyt.. mää koitan nyt vähän hengähtää tän asian suhteen, yritystä edelleen jatketaan, mutta koitan nyt elää...
  13. B

Täälläkin pidetään peukkuja @peanut_butter että kaikki ois hyvin :love: Täällä menossa piinaviikko.. kp 25/28-33, luulen että kierto on tällä kertaa 30pvää oviksesta päätellen. Hätähousu tehny jo tänään testiä mutta negaahaan se näytti yllätys :D
  14. B

Täällä oviskivut alkoi työpäivän jälkeen ja äsken pärähti plussa ovistestiin kun aamulla ja päivällä ei vielä ihan plussa ollu (y) täällä nyt miestä oottelen töistä että päästään hyödyntämään tämä kunnolla :D nyt menossa siis kp 18. Talleteltu ollaan kyllä säännöllisesti, että ei ainakaan...
  15. B

Täällä menossa kp 16/28-33. Ovista oottelen ensi viikolle mutta talleteltu on tälle viikkoakin useamman kerran :D raskauskeijun tilaus ei ehtiny tulla tällä viikolla, mutta jospa se huomenna tippuis postilaatikkoon niin pääsisi tikuttamaan ovista :) muuten rauhallisin mielin mennyt tämä kierto...
  16. B

Täällä on lähtenyt sitten käyntiin yk 6.. :( nyt menossa kp 7. Viime kierrossa en siis tikutellu ovista, mutta oireet oli kyllä selkeät. Nyt ajattelin kyllä tehdä tilauksen raskauskeijulle. Jos tilaisi sen verran että pärjää kesän yli:D Miten @Kassu93 ja @Adalmina30 ? Ootteko testaillu vielä ja...
  17. B

Täällä menossa kp 27 ja varmaankin dpo 7? Oireiden perusteella tämä tulkinta:D hätähousu tein testin jo tänään kun en ihan varma ole dposta. Katotaan jos malttaisin puoleen väliin viikkoa oottaa seuraavaa testausta :whistle: eilen oli alamahassa sellaista tunnetta että kuukautiset alkais, mutta...
  18. B

Täällä menossa kp 19. Oviksen oletan olleen tässä lähipäivinä. Tänään ainakin mahaa vihloi siihen malliin ja kauheet ilmavaivat ollu koko viikon:ROFLMAO: peittoa on heiluteltu melkein joka päivä että ei ainakaan siitä pitäis jäädä kiinni :D Testailla ajattelin ekan kerran perjantaina :) Ja...
  19. B

Mitäs tänne kuuluu? Täällä menossa kp 16. Oviksen odotan olevan kohta, ollut pahoinvointia muutaman päivän :sick: ja kyllä, testin tein eilen huonon olon vuoksi vaikka en aikonut testejä tehdä, ja negaahan se tässä vaiheessa kiertoa näytti :D
  20. B

@Suspi ja @Marjusk paljon onnea plussista :love::love: Katoin ton äippäpakkauksen ja voi että ois niiiiin mun mieleen :love: ON: täällä menossa kp 12. Päätin, että tässä kierrossa en tikuttele mitään, eli ihan fiiliksen ja omien tuntemusten mukaan mennään :) jotenkin viime kierron jälkeen oli...

Yhteistyössä