Hakutulokset

1. D

Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

Täällä myös paksusti voidaan! Maha on ollut iso raskauden alusta saakka ja tuntuu, että se pyöristyy kokoajan lisää. Töissä olen kertonut kaikille, kun tuntui siltä, että pomo ehtii muuten ennen minua. Pomohan ei saisi kertoa kenellekään asiasta, mutta meillä tilanne on päinvastainen; heti...
  2. D

Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

Terp, miten meni? Omaa napaa: Täällä sairasteltu nyt pari viikkoa ja hirveän närästyskohtauksen saannin jälkeen hirveästi erilaisia kokeita terveyskeskuksessa... Mitään ei löytynyt, joten pakko se on uskoa, että närästystä se oli. Samalla pelko persauksissa, onko pikkuisella kaikki hyvin...
  3. D

Juuri kun pääsin kehumasta, miten ei enää ole pahoinvoiva olo, niin heti seuraavat kaksi päivää olivat yhtä tuskaa... Onko muilla iltaisin tukalaa oloa? Mulla maha näyttää siltä kuin ilmapallon olisin iltapalaksi syönyt. Kaikki asennot on huonoja nukkua ja kylkiasennossa joudun laittamaan...
  4. D

Ihan ensimmäisenä osanotto kaikille menetyksen kohdanneille! :hug: En nyt ole vähään aikaan kirjoitellut, kun kaikenlaista tekemistä on ollut. Carna kyseli rasvoittumisesta ja nyt on kyllä pakko sanoa, että ennen 2 päivän jälkeen suihkusta ei vielä hiukset näyttäneet siltä, että suihkusta...
  5. D

POKSPOKS! Tänään poksahti uusi viikko käyntiin! Oireista joku kyseli: väsymys on kokoajan ja turvotus jatkuu (epäilen vahvasti, että se ei pois menekään ennen kuin saadaan pikkuinen syliin). Vatsan repäisyjä tulee hyvin harvoin, mutta pahoinvointi kyllä pahenee päivä päivältä. Huomenna ultra...
  6. D

Täällä on pikkusen kiireen keskellä jäänyt kirjoittelut, mutta lukemiset ei ole jäänyt! :D Onnea kaikille poksuville! Omaa napaa: Vatsakivut ovat pääosin loppuneet, ainoastaan pari kertaa päivässä "supistaa" pikkusen , mutta menee tosiaan muutamassa sekunnissa ohi. Olen huomannut, että...
  7. D

Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

Idy, meillähän menee sitten samantyylisesti! :) mulla kanssa ikää 22, ekaa odotan, mutta ksks on minullakin sairaala ja viikkoja nyt 6+2! :) tervetuloa mukaan! :) DiiDii & Pulla 6+2
  8. D

Oodikas, ikävä kuulla, että vuoto alkoi taas! Jokaiselle varmasti on kauhunkokemus, jos alkaa pieninkin vuoto... En pysty kuvittelemaan, mitä oot joutunut kestämään! Paljon :hug: teille sinne ja voimia! Voihan se tosiaan olla ihan "normaaliakin", jos paikat on vaan ärtynyt ja loput veret tullut...
  9. D

Mamimelle jaksamisia :hug: !

Yhteistyössä