Hakutulokset

1. D

Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

Voi ei Oodikas! Toivotaan nyt parasta, että se olis ollut nyt vain se toinen pussi, kun ulos halusi tulla! Olisko sulla millon seuraava ultra?
  2. D

Jaksamisia Leonalle! :hug:
  3. D

DiiDii vs. Hajulukot 3-0!!! Ai että, kun kaikkien viemäreiden haju etoi! Sisälle kävellessä tuntui, että olisi pitänyt mennä norjaa puhumaan, kun viemärit tuntui haisevan niin hirveälle! Ei muutakun tuumasta toimeen ja putsasin jokaisen hajulukon tästä kämpästä! :D Caramelo, mukava kuulla...
  4. D

Anime, auttaako sulla hedelmät pahoinvointiin? Mulle kun meinaa iskeä hirmu pahoinvoiva olo, niin nappasen esim. puolikkaan omenan tai nektariinin (toimii muuten mulla ainakin parhaiten) tai jotain salaatintynkää suuhun, ni johan helpottaa! :) Ja siis ihan muutamakin siivu on jo paljon olon...
  5. D

Seulontoihin menen, mutta lapsivesinäytettä en tule antamaan, vaikka jotain löytyisikin. Olen kuullut hirveitä tarinoita, miten sikiö on kuollut, kun lapsivesipunktion jälkeen sikiö on jäänyt vuotamaan... Meidän suvussa on maailman herttaisin erityislapsi ja jos meille sattuisi erityislapsi...
  6. D

Kannatan myös jokaiselle kuulle omaa keskustelua! Hankala seurailla, jos liikaa sivuja... Täällä on olotila pikkuisen ärsyttävä :D Maha turpeana, tissit arkana ja selkäkivut ilmestyivät pari päivää sitten. Kivut mahasta on täysin näköjään loppu. Meillä vielä piiitkä aika odottaa neuvolaa ja...
  7. D

Mulla on ollut mietinnässä rattaat ja kantoliinat. Kantoliina nyt on varsinkin kesällä varmaan tosi mukava ja lapsi pysyy lähellä, mutta jos pidempää matkaa lähtee talsimaan niin varmaan rattaat olis tosi mukavat kyllä. Onko jollain kokemusta rattaista? Mikä olis "kätevin" malli, ottaen huomioon...
  8. D

Taaperotx5 voimia ja jaksamisia sinulle! :hug: Röntiäinen maalaa teksti ja paina A tuosta muokkauslinjastolta, niin saat valittua värin :) Täällä taistellaan työstressin partaalla... Olen yrittänyt ottaa rennon ja mukavan työtyylin käyttöön, mutta kyllä se työnarkomaani aina jostain...
  9. D

Pienitytöntylleröinen, tee niinkuin itse parhaaksi näät. Kyseessä on sinun kroppasi, lapsesi ja elämäsi. Jos todella haluat lapsen, niin unohda mies. Voi olla, että mahdollisesti tämän jälkeen sinulla ei olekaan mahdollisuutta saada lasta... Tuntuuko sinusta sitten kymmenen vuoden päästä, että...
  10. D

Oodikas, kannattaa tosiaan käydä siellä tipassa, jos vaan yhtään tuntuu siltä, niin ei sitten sikiö vaaraannu. Aika hirveältä tuo kyllä kuulostaa, itse olisin joutunut kahden oksennuspäivän jälkeen tippaan (perus oksennustauti), jollei oksentelu olisi lakannut kuin seinään. Ja silloin en tosiaan...
  11. D

Toivotaan, Oodikas,että kyseessä olis sitten monikkoraskaus! Millon sulla olikaan tulossa se varhaisultra?
  12. D

Ensin onnittelut Viiulle! :) Hienoa kuulla, että teillä sydän lyö ja masuasukki on matkassa! (Laura)lle jaksamista (kirjaimellisesti)! :D Toivottavasti alkaa sulla tuo väsymys helpottamaan, ja toivotaan että "kukinta" myös helpottuu viikkojen myötä! Mulla jatkuu turvotus ja mulla kans...
  13. D

Millamoorits, ootko minä viikkoina käyny ultrassa? Mitä sieltä ollaan aina katseltu? Mua kiinnostas hirveesti mennä nyt jo (vaikkei sieltä melkein mitään voi nähdä), mutta olis kiva nähdä, että kaikki sujuu hyvin... Yritystä takana kuitenkin jo kahden inssin verran. DiiDii & Pulla 4+5
  14. D

Tipunen, mukava kuulla, että IVF tuotti plussaa teille! :) Meillä auto just kesää ennen meni vaihtoon, kun aloiteltiin inssejä. Ihan vaan perheenlisäystä (ja kulutusta) ajatellen. Nyt mahtuu, vaikka sattuisikin tulemaan kerralla kaksi! Asuntoa ei vielä lähdetä vaihtamaan, vaikka vuokralla...
  15. D

Annasmat, tosi hyvä kuulla, että kaikki on teillä siellä hyvin! :) Miten tää ar-ultraan odottaminen tuntuu näin hirveen pitkältä? Töissä saa kuitenkin kokoajan melskata viikonloppuja myöden, mutta silti tuntuu, ettei SE päivämäärä lähesty millään... Tuntuu paljon pidemmältä ajalta odotella...
  16. D

Inseminaatio 2014

Maikille tuplaonnittelut! Toivottavasti saat nauttia raskausajasta vielä pitkään! Kaikille superpaljon onnea plussauksiin ja hoitoihin! Helppoa se ei ole mutta lopun palkinto sitäkin parempi :) :heart:
  17. D

Leona6, toivottavasti kaikki on parhain päin! :hug: Kyllä kun lueskelin kaikkia näitä keskusteluja (muualtakin kuin Kaksplussasta), niin ei kannata vielä pelästyä :) Monille kun on menkatkin ihan normaalisti tullut ja silti kaikki hyvin :) Kertomisesta kuulisin mielelläni muiltakin! Me ollaan...
  18. D

Oodikas, toivottavasti sulla kohta olo helpottaa! Ei hirveen mukavalta nuo sinun oireet kuulosta! Kiitos sulle vastauksestakin! :) Auttaako sulla mikään olotilaan?
  19. D

Jyväskylässä hoidoissa?

Annalii, ikävä kuulla, että osui huonolle päivälle! :hug: Kyllä teillekin vielä aurinko toivottavasti paistaa! Ja se positiivinen testi on aina positiivisempi, mitä enemmän on panostanut! Mitenkäs ne nyt perjantain on kiinni? :o
  20. D

"Jos muutkin, ni sitten minäkin!" :D 24.5. / DiiDii / 22 v. / 1. lapsi / K-SKS Oireina mulla on ollut hirmuista "menkkajuilintaa". Kipuilu alkoi muistaakseni jo kuusi päivää inseminaation jälkeen (mulla siis kolmas inssi menossa) ja välillä on tosi kipeetä... Lisäks on välillä niin...

Yhteistyössä