Hakutulokset

1. I

Haaveena vauva 2024

Eilen tuli illalla haamujen esiäiti testiin, joka hävis. Nyt aamulla dpo 10 tuli taas tooooosi haalea haamu, jota ei saa edes kuvassa näkymään, joten menkkoja alan odottelemaan 😔
  2. I

Haaveena vauva 2024

Dpo 9 ja nega. Vielä on toivoa toki, mut oireita niin vähän, että eiköhän ne menkat sieltä maanantaina tule taas 😕
  3. I

Haaveena vauva 2024

Dpo 8, nega testattu, mut vielä on toivoa onneks ku näin alussa jo testailen 😄❤️
  4. I

Haaveena vauva 2024

Testasin tänään dpo 6 negan - kuka yllättyi, että se oli nega näillä päivillä?! 🤣🤣🤣🤣
  5. I

Haaveena vauva 2024

Täällä dpo 4 ja ei malttais odottaa testailua 🤭 Ei siinä dpo 7-8 testailussa ole mitään järkeä, mut jotenkin se on niin koukuttavaa silti 😯😄 Ainoana oireena nyt nännikipu 🤔
  6. I

Haaveena vauva 2024

Mulla piti kolmannen jäädä viimeiseksi, mutta löysinkin hyvän miehen, jonka kanssa haluamme yhteisen lapsen. Vuosi oltiin yhdessä ennen ku alettiin yrittämään ❤️ Ekan miehen kaa oltiin noin 7kk yhdessä ennen ku alettiin yrittää ja saatiin 6 vuodessa kolme lasta ❤️
  7. I

Haaveena vauva 2024

Mulla kolme lasta ja hyvin on selvitty ☺️👍🏻 Tervetuloa meidän porukkaan!
  8. I

Haaveena vauva 2024

Täällä nyt kp 6 eli vielä on matkaa ovulaatioon 🙄 viimeinen kierto meillä, että mies ehtis synnytykseen 😯 Seuraavan kerran parempi ajankohta huhtikuusta eteenpäin raskautumiselle, mutta ei aiota silti pitää taukoa, koska kestänyt jo muutenkin niin kauan 😔 Kyllä kaikki järjestyy ❤️
  9. I

Haaveena vauva 2024

Täällä kp 28/27-28 ja saa nähä alkaako menkat yöllä. Toivottavasti ei 😄
  10. I

Haaveena vauva 2024

Mä täytin nyt aamulla 34vee 🎉 Tänään en aio surkutella vaan juhlia perheen kanssa uutta vuotta ja syntymäpäivää ❤️ Mieli on ollut maassa viime päivinä negatestien takia ja huomenna pitäis alkaa menkat. Hyvää uutta vuotta kaikille! ❤️🎉

Yhteistyössä