Hakutulokset

1. I

Haaveena vauva 2024

Äsken kävin vessassa ja pyyhkiessä tuli vaaleanpunaista vuotoa 😪 Tais siis olla taas kemiallinen, vaikka viivat tummu tosi paljon päivien aikana 🫤
  2. I

Haaveena vauva 2024

Nyt aika tumma viiva myös pc liuskassa (dpo 14), joten vähän jo huojentaa ❤️👍🏻
  3. I

Marraskuiset 2024

Toivon tänne kunnon plussa-aaltoa mukaan jutustelemaan 💖
  4. I

Haaveena vauva 2024

❤️👍🏻 Mun mielestä lasketaan vasta kp 1 sit ku alkaa kunnon vuoto 🤔
  5. I

Haaveena vauva 2024

Mä taidan pyytää verikokeisiin pääsyä, nii tietäispä, että nouseeko hcg 👍🏻
  6. I

Haaveena vauva 2024

No nyt kuulin toisesta ryhmästä, että pc puikko voi näyttää hyvää viivaa, vaikka hcg oli enää 3 😔
  7. I

Haaveena vauva 2024

Pc puikko näytti tunnin pidätyksellä nyt päivällä jo hyvää viivaa eli kyllä mä pikkuhiljaa alan uskoa, että olen raskaana! 😅
  8. I

Haaveena vauva 2024

kiitos ❤️
  9. I

Haaveena vauva 2024

Mun varmaan soitettava neuvolaan jo ens viikolla, ku mulla seurataan sairauksien takia raskautta polilla kuukauden välein, nii pitää lähete saada mahd. pian. Muuten mäkin varmaan soittaisin sinne vasta muutaman viikon päästä 🤔
  10. I

Haaveena vauva 2024

Dpo 13 ja viiva on tummentunut joka päivä vähän. Tosin uskon vasta ekassa ultrassa, että kaikki voi mennä hyvin, jos syke löytyy. Onneks täällä pääsee julkiselle 8-9 viikoilla.
  11. I

Haaveena vauva 2024

Dpo 12 ja ainakin rfsu herkkä on vahvistunut eilisestä hieman. Eikös tässä vaiheessa haaleat viivat oo vielä normaaleja?
  12. I

Marraskuiset 2024

Alotetaas nyt tällanen, vaikka oma tilanne vielä epävarma. En vaa halua huudella testeistä koko ajan raskautta yrittävien puolella. Eli eilen ja tänään tullu haamuja. Rfsu herkkään tuli tänään dpo 11 jo tosi selkeä haamu.
  13. I

Haaveena vauva 2024

Rfsu herkkä oli tummunu vähän enemmän ja sen tein aamun toisesta pissasta tunnin pidätyksellä. Tänään en enää testaa 😅
  14. I

Haaveena vauva 2024

Haamu oli vain aavistuksen selkeämpi nyt aamulla. Tänään dpo 11. Niin monta kemiallista takana ja viimekesäinen keskeytynyt keskenmeno, että on kyllä luottamus koetuksella 😯
  15. I

Haaveena vauva 2024

tänään tuli dpo 10 haamu 😯 Jännittää 🫤
  16. I

Haaveena vauva 2024

Täällä Flo ja oireiden mukaan nyt dpo 1 eli pian alkaa piinapäivät ☺️
  17. I

Haaveena vauva 2024

Täällä oli ilmeisesti taas kemiallinen, sillä tänään alko menkat 😔😔😔
  18. I

Haaveena vauva 2024

En mä muista kirjotinko eilen tänne, että tais olla taas kemiallinen, ku näky pari kertaa haamu ja sit eilen ei enää näkynytkään ja ei ollu tänäänkään 😔 Eli nyt vuosi yritystä takana, johon sisältyy keskeytynyt keskenmeno ja kolme kemiallista. Nyt mennään pari kk sillä ajatuksella, että tulee...
  19. I

Haaveena vauva 2024

No nyt ku menin testin kaa keittiöön, nii siellä hyvässä valossa se haamujen esiäiti näky testissä vielä, mut kamera ei suostunut tarkentaa, että olisin kuvaan saanut. No ei se auta ku testata huomenna uudestaan. Kovin luottavainen en ole asian suhteen ku on jo dpo 11 kuitenkin 🤔
  20. I

Haaveena vauva 2024

Tänään dpo 11 ja testiin tuli haalea haamu, joka hävisi noin 15min päästä 🤔 Olisko kyt sit TAAS ollu kemiallinen 😔 Oon niin väsy tähän ainaiseen pettymiseen 😔

Yhteistyössä