Hakutulokset

1. C

Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

Mä en aio ottaa influenssarokotusta, en ole ottanut koskaan aikaisemminkaan, enkä pidä sitä nytkään tarpeellisena. Lisäksi oletan olevani äitiyslomalla pahimpaan influenssa-aikaan. Edellisen raskauden aikana mulla oli paha influenssa mutta selvisin siitä silloinkin. Enemmän mietityttää haitat...
  2. C

Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

Pinkku-84: mulle sanoi lääkäri, että kaikilla on enemmän tai vähemmän hiivaa raskausaikana mut sitä ei tarvi hoitaa, jos ei tule hillitöntä kutinaa. Onko muilla univaikeuksia? Mä herään aina viiden aikaan enkä sitten meinaa enäö nukahtaa ja töissä tuntuu välillä vaikealta pysyä hereillä...
  3. C

Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

Mäkin kävin tänään Naikkarilla ultrassa, molemmat vauvat voivat hyvin ja tarvittavat raajat ym. olivat kohdillaan :). Ihan mieletön fiilis. Mulla on seuraava ultra 13.12. ja sen jälkeen neljän viikon välein. Mullakin ultrattiin vaan vatsan päältä, vaikka odotin sisäkautta tehtävää ultraa, koska...
  4. C

Sikiön syke on alkuviikkoina tosi korkea, saattaa olla jopa 200. Sit olikohan se viikon 12 tienoilla laskee 120-160. Näin luin joltain raskaussivustolta. Tytöillä on sen jälkeen keskimäärin korkeampi syke, meillä ainakin pitänyt aina paikkansa. Täällä edelleen välillä huono olo mut...
  5. C

aniviisu:Mulla on kans ollut supistuksia jo viikkoja, viimeks lauantaina kun heitin talvirenkaat varastosta pihalle ja lähdin sen jälkeen lenkille. Joku dementia vissiin vaivaa, kun unohdin mainita. Joku sivusto myös antoi ymmärtää, että jossain kohti alkuraskautta hormonit aiheuttaa...
  6. C

Saspa:Tsemppiä! Mä jäin neljän lapsen kanssa yksin, kun kuopus oli vielä vauva. Exä päätti ryhtyä päätoimiseksi juopoksi, eikä perhe-elämä enää kiinnostanut. Meillä on nyt siis uusperhe ja nämä tulevat olemaan ensimmäiset (ja viimeiset) yhteiset lapset nykyisen mieheni kanssa. Alku oli silloin...
  7. C

Mä oon kuullut tolla kotilaitteella sykkeet nyt noin viikon verran (nyt 11+3) ja ehkä eilen ja tänään kahdet mut en oo yhtään varma. Välillä saa etsiä tosi kauan mut yleensä löytyy häpyluun päältä oikeelta puolen tai vasemmalta muutaman sentin ylempää. Meillä on kaksi koiraa mutta...
  8. C

Nya:onpas hauska sattuma :) Mä olen ostanut jo vaikka ja mitä, varsinkin nyt kun Lindexillä oli aivan ihania pikkuisia vaatteita -70%. Joitakin oon ostanut kahdet samanlaiset, joskin vähän hirvittää. Mitä ootte mieltä, pitäiskö olla huolissaan, kun en taida löytää kotidopplerilla kuin...
  9. C

LauraAnni: meillä on näköjään sama neuvola :). Mullakin on aika Naikkarille ultraan mut oon vaan tyytyväinen, en haluis mistään hinnasta Kättärille. Oon saanu siellä aina tosi nuivaa kohtelua. Lisäksi Naikkarilla on paremmat valmiudet hoitaa vastasyntyneiden ongelmia. Kävin tänään labrassa...
  10. C

petram-:mä kävin viikko sitten ekassa neuvolassa ja seuraava on vasta 30.12., vähän on pitkä väli munkin mielestä. Millon sulla on lääkärineuvola vai oliko jo? Mulla on eka vasta helmikuussa. Np-ultra on onneks jo tän kuun lopussa.
  11. C

Oi ja voi, iso voimahali kaikille sitä tarvitseville! Inhottavaa kun niin monella on/on ollut vastoinkäymisiä :(. Kerran olen synnyttänyt maaliskuun lopussa ja kerran toukokuun alussa ha molemmilla kerroilla oli käytössä ihan tavallinen toppatakki mutta mulla ei olekaan koskaan ollut kovin...
  12. C

Kävin aamulla päivystyksessä kipujen, painontunteen ym. takia, lääkäri teki sisätutkimuksen ja siinä kaikki. Olin vähän pettynyt ja soitin sitten yksityiselle. Siellä ihmettelivät, ettei ollut testattu edes virtsatulehduksen mahdollisuutta ja kävin sitten labrassa. Ultrassa näkyi molemmat...
  13. C

Mun esikoinen syntyi lokakuun lopussa, oli kamala ruuhka, toinen syntyi marraskuun puolessa välissä, silloin oli tosi väljää. Sain oman huoneenkin. Kolmas syntyi toukokuussa, ei ollut silloinkaan ruuhkaa mut neljännen kohdalla maaliskuun lopussa oli niin täyttä, että tunnin päästä siitä kun...
  14. C

Mä en kyllä jaksa stressata viinirypäleistä, enempi oon yrittänyt rajoittaa kemikaalikuormitusta, varsinkin niiden pahimpien osalta (huulipuna ja kynsilakka). Oon vaihtanut kaikki ihonpesuaineet hajusteettomiin, silikonittomiin ja parabeenittomiin. En käytä hiusmuotoilutuotteita ja käytän...
  15. C

Ja Tuuli+: Tsemppiä! Toivoa on kunnes toisin todistetaan!
  16. C

macy gray: pahoittelut täältäkin! kukkuruu: mä oon synnyttänyt 3 lasta Tays:ssa ja ollut tosi hyvät kokemukset. Voin suositella lämpimästi :). Arizonared: aika samassa tilanteessa tosiaan ollaan. Harmi kun asutaan niin kaukana toisistamme! Olenko mä omituinen, kun haluan mieluiten...
  17. C

~~Toukomurut 2014~~

Arizonared: Mulla on np-ultra kans 28.10. ja viikkoja silloin 13+0. Ohjelappusessa luki, että viimeistään 13+6 on tehtävä. Neuvolan th sanoi tänä aamuna, että verikokeeseen saa mennä vasta aikaisintaan 10+0 tai tulos ei ole luotettava. Tosin mun kohdalla ei silti ole, kun on kaksoset. Ne...
  18. C

~~Toukomurut 2014~~

Tuli se sitten meillekin sellainen kotidoppler, mies hankki, kun panikoin jonkin olevan hullusti, kun ei eilen ollut ollenkaan huono olo. Ei tosin saatu kuulumaan kuin mun omat sykkeet mutta en kyllä sen perusteella ole huolissani. Muuten vaan on olo, että jokin on pielessä. Mullahan on ollut...
  19. C

~~Toukomurut 2014~~

Vältettävistä ruuista kysyin just viime viikolla lääkäriltä ja sain vastaukseksi, että raaka liha ja kala, muilla ei niin väliä. Ja parmesanhan on kovaa juustoa, jossa listeria ei viihdy, toisin kuin esim. mozzarella. Tänne on iskenyt kamala flunssa ja ilmoitin juuri pomolle olevani...
  20. C

~~Toukomurut 2014~~

Taas ihan kamala olo, alakerran wc-pönttö on saanut kyllä viime aikoina runsaasti huomiota. On mulla aikasemmillakin kerroilla ollut huono olo muttei mitään tähän verrattavaa. Veikkaan että ainakin toinen vauvoista on tyttö, pahoinvoinnista, finneistä ja karvankasvusta päätellen. Ja on kyllä...

Yhteistyössä