Hakutulokset

1. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

Tervetuloa mukaan ja onnea 😍 Lisäsin sut listalle 😊
  2. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

Haluatko myös tohon etusivun listalle?😊 ootko ehtinyt laskea vielä milloin olisi LA? Voin toki sinne lisätä ilman sitäkin 😊 Huh, tosi kurja kokemus sulla taustalla 😞 toivottavasti kaikki sujuu nyt hyvin 😊❤️
  3. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

Varasin neuvolan tammikuun lopulle ja varhaisultran ens viikon perjantaille. Jotenkin kyllä välillä tuntuu ettei olisi ollenkaan raskaana kun ei mitään oireita ja sit taas esimerkiksi tänään yököttävä olo koko päivän, mikään ei oikein maistu, paleltaa ja väsyttää.. toivoo vaan että olispa kaikki...
  4. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

Onnea ja tervetuloa mukaan!! 😊❤️
  5. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

Onnea ja tervetuloa mukaan 😊❤️ Toivottavasti ja luultavasti harmitonta tiputtelua, kun niin yleistäkin. Mulla oli tokassa raskaudessa muistaakseni jollain 10+viikolla tiputtelua joka oli myöskin sitten ihan harmitonta, vaan kyllä pelästytti 😞 mutta niinkuin tässä on mainittukin niin kova...
  6. G

Haaveena vauva 2022

Mulla alkoi tää plussa aivan samanmoisen näköisellä viivan paikalla ja vielä samannäköisellä liuskalla. Apteekin testissä näkyi seuraavana päivänä jo selkeä haalea viiva 😊❤️
  7. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

Mulla kanssa meni vähän fiilis kun joka paikassa lukee että yli 35v kaikki riskit kasvaa sekä vauvalle että äidille.. oon nyt 36 ja ennen laskettua aikaa täytän just 37. Täytyy tosiaan yrittää vaan kääntää asia nyt niin että riskeistä huolimatta on onneksi todennäköisempää että kaikki menee...
  8. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

No niinpä olikin 🙈 Nyt pitäis olla oikein😊 Onpa kiva että vieläkin on ryhmä olemassa, vau 😄
  9. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

Tervetuloa uusille ja onnea plussista!❤️🤗 Lisäsin teidät myös listaan 😊 Ihanaa kun tulee lisää porukkaa 😊 Se salainen Facebook-ryhmä olis tosi kiva jossain vaiheessa, jos joku jaksaa tehdä 😊 Kuopuksen ryhmässä vieläkin välillä vaihdetaan kuulumisia 😊 Mulla olis huomenna tulossa 12h yövuoro...
  10. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

Onnea plussasta ja tervetuloa mukaan 😊❤️ On kyllä aikamoinen lottovoitto siellä 😄
  11. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

Onnea ja tervetuloa 😊❤️ Sama fiilis tosta varhaisultrasta ettei malttaisi odottaa 😅
  12. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

Aloitin tonne alkuun nyt ton listan 😊 Haluatteko että lisätään jo synnärit, vai myöhemmin?😊 Meinaatteko muuten mennä varhaisultraan? Ja aiotteko milloin soittaa neuvolaan? Mä aattelin että varhaisultraan ja sit soitan neuvolaan jos kaikki hyvin 😊❤ Neuvolaan varmaan soittaisin muuten jo ensin...
  13. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

Joo kyllä tää alku on aika hurjaa ja ihanaa samaan aikaan. Mullakin meni ennen kuopusta yksi raskaus kesken ihan ekoilla viikolla. Nyt on plussa vahvistunut niin että oli eilen jo lähes saman vahvuinen kuin kontrolli viiva. Testasin uudestaan kun kanssa tuntuu että oireet ennemmin vähenee kuin...
  14. G

Haaveena vauva 2022

Kiitos kaikille rokotepohdinnoista 😊❤️ Mäkin nyt teen niin että odotan sitä aikaa joka mulla varattu helmikuun 4. 😊 Oon onneksi suurelta osin etäopinnoissa siihen asti 😊
  15. G

Haaveena vauva 2022

En oo vielä kysynyt mistään ja siis oon toki ottamassa kolmannenkin 😊 en mitenkään vähättele Koronan vakavuutta. Varmaan on ihan hölmöä tää taas mutta jotenkin en haluaisi ottaa sitä just nyt kun muutenkin stressaa ja pelottaa nää ekat viikot 😞
  16. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

Jee, onnea!😍 Mulla myös ajatukset oli tosi sekaisin aluksi vaikka aivan tosi toivottu hän on ❤️ En ollut varautunut että näin nopeastikin tärppää kun edellistä yritettiin vuosi 😊 Meillä on tulossa neljäs lapsi jos kaikki vaan menee hyvin 😊
  17. G

Haaveena vauva 2022

Mullakin oli vielä muistaakseni dpo9 ihan nega ja sit dpo10 tai 11 vaan viivanpaikka 🤔 Tänään dpo16 ja yhtä vahvat viivat kun vielä testasin 😍 Viikot olisi nyt oviksesta laskettuna n.4+1 vasta ja kauhee pelko persuksissa 🤦🏼‍♀️ Jos kaikki menee hyvin niin parin viikon päästä varhaisultraan...
  18. G

Haaveena vauva 2022

Voi ei, pahoittelut 😢 Uskon että varmasti vie kyllä mielen tosi matalaksi.❤️ Pystyykö lääkärissä alkaa tutkimaan syytä? Jos löytyisi joku hoidettavissa oleva syy? Tsemppiä ja voimia ❤️
  19. G

Syyskuiset 2022 🍁🧡

Ei tainnut vielä olla syyskuisille 2022 omaa ryhmää?😊 Syyskuiset❤: Dallu, 25v, 1.lapsi LA 2.9. HUS Limppu, 32v, 1.lapsi LA 2.9. HUS Suikku1, 2. lapsi, LA 3.9. OYS Mariellaa, 23v, 1.lapsi LA 4.9 Elinainen, 25v, 2.lapsi LA 4.9. TAYS Evena_4, 40v, 4.lapsi LA 4.9. Satasairaala Guinevere, 36v...
  20. G

Haaveena vauva 2022

Voihan se riittää 😊👍🏼 Pidetään peukkuja ja parantumista miehelle 😊 Meillä oli tosiaan tasan sen kaks kertaa tässä kierrossa, ovisplussa ja seuraava päivä 😊

Yhteistyössä