Hakutulokset

1. V

Haaveena vauva 2020

Mut voi ottaa pois piinailijoista, tänään kp 1.
  2. V

Haaveena vauva 2020

Pääsisikö huomiselle piinalistalle dpo 1 (y)
  3. V

Haaveena vauva 2020

Vau mikä uutinen täällä odotti! Onnea niin paljon @Wintersun :love: Täällä ei tullut joulun ihmettä ja huomiselle voi päivitää jo kp 10.:poop:
  4. V

Haaveena vauva 2020

Voisin taas tulla listoille @Helmiina1978, jos viitsit päivittää. :) Huomenna 10.12 on kp 24 ja tänään vihdoin tuli ovisplussa (huoh nämä pitkät kierrot :D ) eli voisin tulla piinailijoihin huomisesta dpo 0.
  5. V

Haaveena vauva 2020

Mut voi ottaa pois piinailijoista. :cry:
  6. V

Haaveena vauva 2020

Eilen testattu ja tuloksena "ei raskaana". Alkaisipa nyt se hemmetin vuoto, niin pääsisi edes seuraavaan kiertoon. :poop::cry:
  7. V

Haaveena vauva 2020

Inssi tehtiin tänään, jes (y) tää oli meidän toka inssi. Eilen on irronnut toinen munasolu ja toinen oli irtoamaisillaan, joten voisi uskoa, että olisi hyvät mahdollisuudet nyt :love:
  8. V

Haaveena vauva 2020

Mut voi laittaa huomisesta piinailijoihin dpo1 :love: kiitos!
  9. V

Haaveena vauva 2020

Kiitos kysymystä :) Kaksi munasolua siellä oli edelleen kypsymässä, mutta tämä lääkäri ei nähnyt estettä edetä inssiin. Torstaina sitten sinne. Vähän tuo kaksosraskauden mahdollisuus kummittelee mielessä, erityisen miehellä. Vaikka epätodennäköistä, että tässä ylipäänsä onnistuttaisiin saamaan...
  10. V

Haaveena vauva 2020

Kiva, kun kirjoitit sun kokemuksen. Itse odottelen kuumeisesti toista inssiä. Perjantaina oli kontrolliultra, jossa löytyi toiselta puolelta kaksi samankokoista munasolua ja inssin tekeminen jäi kysymysmerkiksi. Vkonlopuksi kotiin jännittämään seksikiellon kanssa. Tänään on kontrolliultra, jossa...
  11. V

Haaveena vauva 2020

Täällä taas kierto päättyi negaan, ja huomiselle voi laittaa jo kp3. Kiitos.:poop:
  12. V

Haaveena vauva 2020

Pääsisinkö huomenna piinailijoiden listalle, dpo0 olisi huomenna. :)
  13. V

Haaveena vauva 2020

Täällä alkoi tänään taas uusi kierto :poop::cry: eli huomiselle saa mulle päivittää kp2.
  14. V

Haaveena vauva 2020

Oi jännää @Wintersun . Pidän niin peukut pystyssä sulle! Onko kukaan saanut raskauskeijun onestep r-testeillä väärää haamuja testiajan jälkeen? (n)
  15. V

Haaveena vauva 2020

Voisiko mulle päivittää huomiselle kp 6.:poop: Kiitos!
  16. V

Haaveena vauva 2020

Pakko tulla tänne avautumaan, kun surettaa taas niin paljon. Tasan 2 viikkoa sitten tehtiin eka inssi, joten toiveet oli aikas korkealla. Tänään dpo 14 ja aamulle testattu onestepille selkeä nega. Tää jatkuva pettyminen on niin kamalaa. :(
  17. V

Haaveena vauva 2020

@Wintersun päivittäisitkö mulle huomiseksi kp 4. Kiitos!
  18. V

Haaveena vauva 2020

Ei tullut 2019 vauvaa, joten siirryn myös tänne jännittelemään. @Wintersun Voisiko mut lisätä huomenna listoille seuraavilla tiedoilla: kp 26/28-35 ja dpo 4. Kiitos :)
  19. V

.

On jäänyt keskustelun seuraaminen vähän huonolle tasolle, joten bongasin vasta nyt @Wintersun sun hyvät uutiset. Niin mahtavaa!!!
  20. V

.

Täällä taas negakierto. Jos vielä @Wintersun päivittelet listaa niin huomenna kp 3 voi laittaa mulle. Vaikka alkaa tuo 2020 olemaan jo ajankohtainen.

Yhteistyössä