Hakutulokset

1. V

Haaveena vauva 2020

Mäkin liityn mukaan, vaikka pientä toivetta vielä elättelen, että onnistuisi vielä tälle vuodelle. Nyt menossa dpo8. vauvameille / 30v / esikoinen / ya 03/17
  2. V

.

Huoh kun sitä on taas malttamaton. Vasta dpo8 ja oon ihan maani myynyt, kun ei ole mitään oireita. Kai tässä kohta pitäisi siirtyä vuoden 2020 puolelle. :(
  3. V

.

Paljon onnea @Neltsuliini . Jotenkin tosi lohduttavaa, kun pitkän yrityksen jälkeen joku onnistuu <3 Voi olla, että oletkin täällä kirjoittanut minkälaisia tuntemuksia ja aavistuksia oli tai oliko niitä ja oliko jotain apuja käytössä, mutta mulla on mennyt niin moni viesti ohi, et ei ainakaan...
  4. V

.

Meille meni viime kierto ihan pilalle miehen sairastumisen takia niin jäi piinapäivät välistä, joten nyt suurella riemulla pääsee piinailemaan. @Wintersun laitatko mut huomenna piinalistalle dpo0? :)
  5. V

.

@Wintersun voisitko päivittää mulle huomiselle kp5. Kiitos :)
  6. V

.

Kiva löytää @Beibihaaveilija sinun blogi. Itse kirjoittelen myös blogia vauvan kaipuusta: http://vauvahaaveilija.blogspot.com/
  7. V

.

@lillium huonostihan tässä taas kävi. Onneksi sinulle parempia uutisia, onnea <3 @Miina- jos vielä jaksat päivitellä, niin laittaisitko mulle huomiselle kp 3. :poop::poop::poop::poop::poop::poop:
  8. V

.

Kiitos @Miina- , kun teit ovistestin. Mielenkiintoista tietoa, vaikka ei tosin lupaavaa omalla kohdalla. No pari päivää saa tässä vielä elätellä toiveita. :D
  9. V

.

Olen lukenut, että ovitesti voi myös näyttää raskauden, vaikka samaa vahvistusta se ei toki anna kuin raskaustesti. Itselläni kun ei ollut r-testiä saatavilla, niin tein aamulla ovistestin ja eipä siihen piirtynyt juuri mitään viivaa. Eli todennäköisesti ei tärppiä taas tälläkään kertaa, vaikka...
  10. V

.

:love:Voi onnea @Miina- :love:
  11. V

.

Huh kun täällä on taas viestejä, ei meinaa perässä pysyä :p onnitteluita plussanneille ja plussatuulista uutta vuotta vielä plussan odottajille :) Itselle starttasi pitkästä aikaa luomukierto, letroja ei saanut enempää syödä, 7 kiertoa niillä onkin menty. Jännitin kovasti mitä tapahtuu tässä...
  12. V

.

Ei tullut joulunihmettä meille :( voisiko mulle päivittää huomiselle kp 6.
  13. V

.

@alfred.j.kwak turpoo kyllä ja mulla nousee myös paino oviksen aikaan. Greippimehusta on ollut aikaisemminkin kirjoittelua, mutta en löydä aikaisempia vastauksia. Mitä greippimehuja käytätte ja mistä ostatte? Olen itse ostanut aikaisemmin Rypp & Deckersin greippimehua, mutta se näyttää...
  14. V

.

Onko kenelläkään kokemusta, miten varmistetaan tai/ja hoidetaan munasolun irtoaminen. Oon syönyt nyt niin monta kiertoa Letroja, joten oma diagnoosi alkaa olemaan se, ettei munasolu irtoaisi. Olisi kiva kuulla kokemuksia tästä. Käsittääkseni olisi joku "irrotuspiikki" olemassa. Tuohon...
  15. V

.

Mulle voi laittaa huomiselle kp2/28 yk 20 :cry::poop: Vähän alkaa usko horjumaan, tuleeko tästä koskaan mitään :cry:
  16. V

.

@W.we itse olen 30 ja mies 35. Tuntuu, että ollaan ainoat lapsettomat kaveripiirissä. Tai toki löytyy ne henkilöt, jotka ei koskaan ehkä halua lapsia. Aika orpo olo. Pahoittelut @Li88 , täällä sama homma. Tein First responsen eilen jo selkeä nega. Tuon voi tehdä jo kuus päivää ennen menkkoja...
  17. V

.

Onnea @Luumupuu_ :love: Kiva, kun kyselit @lillium . Kovasti olen täällä "oireita" yrittänyt etsiä, mutta mitään oikeaa oireitta tuskin on. Välillä tuntuu rinnoissa sellaista sähköistä pistelyä, mutta eivät varsinaisesti ole kipeät. Oletan, että rintojen pitäisi olla aidosti kipeät, että plussa...
  18. V

.

Täällä on ollut ihanasti plussia :love: paljon onnea kaikille ja puhallelkaa niitä plussatuulia meille lopuille.(y) Täällä bongattu aamulla ovisplussa, joten huomiselle voisin liittyä piinailijoihin DPO0. Sopivasti oli eilen illalla tallettelut joten tämä ehditään hyvin hyödyntämään (y)
  19. V

.

Osaisiko joku kertoa mulle, miksi netin ovulaatiolaskuri sivut näyttävät ovulaation eri päiville, vaikka arvot ovat samat, eli menkkojen alkamispäivä ja kerron kesto. Hämmentää...
  20. V

.

Täällä siirryttiin taas uuteen kiertoon ja nyt alkoi jo yk 19. Alkaa olemaan jo sellainen olo, että tästä ei taida tulla yhtään mitään. Viitsikö @Miina- päivittää mulle huomiseksi kp 4/28 yk 19. Kiitos!

Yhteistyössä